Nortzuk dabiltza One Pieceko audioak hartzen?

Sortzailea Aju, 2008ko Abenduaren 19a, 02:41:22

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Ba horixe jakin nahi nuke, ea nortzuk dabiltzan One Pieceko audioak hartzen, ze norbaitek badauzka TDTtik hartuta (taichisan, zu zuntzetik zabiltza hartzen, ez?) nahiago ditut horiek erabili, ze nireek minutu batean 2-3 "zarata" egiten dituzte seinale faltagatik eta azkenerako oso nekagarria egiten da.

Taichisan

Bai, ni zuntzetik ,baino grabagailua ez dakit nola egiten duen baino audioak oso kalitate gorenean kapturatzen dizkit, benetan izan dudan grabagailurik bikain ta perfektoena dudarik gabe^^

Esan behar ere azkenean Baronluigik tamalez grabatu zuen atala ez zela galdu genuena izan baizik eta aurrekoa, ordun lehen pasean atal bat faltan, putada itzela....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Pase berri bat eta gaur ere lehenengoaren aurrerapena eman ez. Hau ez da kasualitatea, 4 edo 5 pasetan ez da normala. Ez zuten bikoiztuko?

jonnydbz

Atzo afaltzen nengoela atala ikusi nuen, eta amaiera ikustean berehala pentsatu nuen honi buruz komentatuko zenuela :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Je, ez al zarete gogoratzen ez dakit zenbat ending, bikoiztuta daudenak (hasierako segundoak botatzen dituztelako), ez dituztela inoiz bota? Edo nik behintzat ez ditut osorik inoiz ikusi.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2010ko Urtarrilaren 22a, 19:44:40
Je, ez al zarete gogoratzen ez dakit zenbat ending, bikoiztuta daudenak (hasierako segundoak botatzen dituztelako), ez dituztela inoiz bota? Edo nik behintzat ez ditut osorik inoiz ikusi.
Eta eskerrak aurrerapenak aurreratuta dauden, ze dagokien lekuan baleude, sekula elirateke emitituko. Baina lehen atalarena harrigarria da, uste dut 5 emisio izan dituela eta baten ere ez dute eman.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Baietz esango nuke, baina aurrekoarekin zalantza daukat ea 156a eta gero berriro 1etik hasi ziren ala 105etik, eta hala bada, lehen atala 4 bider eman da.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa