GTko audio batzuk behar ditut

Sortzailea Aju, 2009ko Uztailaren 22a, 12:01:26

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Beno, GT montatzen hasiko naizela komentatzen dizuet, eta audio batzuk faltan dauzkat. Falta direnak hauek dira: 13, 20, 24, 29-30, 35-37, 53-64

Honen ondoren ikusiko dugu zer gertatzen den, teorian One Piecerekin zeozer egin beharko nuke, baina nahiago dut orionatkrekin hitz egin DBri buruz, eta depende zer esaten didan, neuk hartu seriea, bukatuta izateko gogoak dauzkat eta.

jonnydbz

GT osorik ikusteko aukera izango dut orduan xD. Gero honetaz gaizki esaka hasteko irrikan nago!!! jajaja
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Mua_2001

nik 37 ataletik kapturatzen hasi naiz arratsalde hauetan etb1en. Baina ez dakit zergatik ostiralean ez duten ematen. Etbren beste putada bat???


Aju

Aipamenaren egilea: Mua_2001  Noiz: 2009ko Uztailaren 22a, 13:19:40
nik 37 ataletik kapturatzen hasi naiz arratsalde hauetan etb1en. Baina ez dakit zergatik ostiralean ez duten ematen. Etbren beste putada bat???
Orduan 53-64 hartuko zenituzke. uste dut taichisanek guzti horiek badauzkala, baina ez fidatu gehiegi esaten dudanaz :biggrin:

Taichisan

Ni telesail osoa dakot grabatute, baino ordenagailu honekin ez dakit atare ahal izango dituydan audioak, dena den probatuko dut ia atera ahal baditut ongi? Esango dizut laster Aju.

Ta bide batez, Orionatk, hitzegiten dizugunean erantzun mesedez, DBko DVD originalak bueltatu behar dizkidazu ta, ta zure RELEASE BAKARRA amaitu.

Bide batez esan grabaketa guztiak dvdtan salbatzen hari naizela ezin dudalako ez montatu ezta ripeatu ere ordenagailu honekin(gehiegi da antza berarentzat ta amatatu egiten da), ordun badakizue, telesailen bat ripeatu nahibaduzue ta nik badekot esan. aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!