Ze txarra den Dragoi Bola Kai

Sortzailea Aju, 2012ko Urtarrilaren 09a, 22:13:32

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

DBZ presaka kontatzea bezala da, ez dauka ez tentsiorik ez ezer. Ulertzen dut mangara atxikitutako seriea egin nahi izate hori, baina nire ustez soberan zeuden eszenak osorik kenduta aski zen, eta besteak bere horretan utzi.

Pertsonai guztiei ahotsa aldatu izanak ere eragina dauka, baina horrek ez dauka erremediorik.

Taichisan

Txarra esaten duzu telesaila beragatik ezta??
Zeren nik benetan esango diotzut bikoizketa oso oso ona da, naiz ta kastinga ia ia guztiz ezberdina izan. Ahots hobeago aukeratuak izan dira japoniarrarekin komparatuta, guztiz fidela da tradukzioa, openinga eta endinga barne. Asko nabarmendu da audio nahasketa egin duena dragoi bola asko maite duela, aski igartzen da eta jarritako mimoa. Nire iritsia aski badakizue zein den, KAIri buruz, egia da badaudela gauza batzuk kendu ahal zituzketela eta askoz ere fidelagoa izan mangarekin komparatuta, baino egitan... zer uste zenuten ikusita TOEI bakarrik dragoi bolarekin dirua ateratzea nahi duenean? zekulako mobidak eduki duenean OSTarekin? Booren Saga oraindik adaptatu barik egotea?? ba hori.
Dena den nik animazio bermarraztua izan ezik, nahiago dut KAI Z baino, batez ere askoz ere azkarragoa delako. Orain da momentua Z zale suhutsuak nire yugularrera erasotzen didazuenean. Jajajaja-
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

#2
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 09a, 22:26:50
Txarra esaten duzu telesaila beragatik ezta??
Zeren nik benetan esango diotzut bikoizketa oso oso ona da, naiz ta kastinga ia ia guztiz ezberdina izan. Ahots hobeago aukeratuak izan dira japoniarrarekin komparatuta, guztiz fidela da tradukzioa, openinga eta endinga barne. Asko nabarmendu da audio nahasketa egin duena dragoi bola asko maite duela, aski igartzen da eta jarritako mimoa. Nire iritsia aski badakizue zein den, KAIri buruz, egia da badaudela gauza batzuk kendu ahal zituzketela eta askoz ere fidelagoa izan mangarekin komparatuta, baino egitan... zer uste zenuten ikusita TOEI bakarrik dragoi bolarekin dirua ateratzea nahi duenean? zekulako mobidak eduki duenean OSTarekin? Booren Saga oraindik adaptatu barik egotea?? ba hori.
Dena den nik animazio bermarraztua izan ezik, nahiago dut KAI Z baino, batez ere askoz ere azkarragoa delako. Orain da momentua Z zale suhutsuak nire yugularrera erasotzen didazuenean. Jajajaja-
Txarra seriearengatik diot. Bikoizketaren pega "bakarra" ahotsen aldaketa da, baina horrek lehen ere esan dut ez daukala erremediorik. Zuk nahiago duzu Kai azkarragoa delako, ba nik hain zuzen ere horrexegatik nahiago dut zaharra, berriak bere azkartasunarekin ez baitauka ez tentsiorik ez ezer. Zaharrak tentsioa zeukan, berriak presaka egindako narrazio bat ematen du.

jonnydbz

Nik ez dut ikusi, beraz, ezin iritzirik eman. Esan beharra daukat orain zalantza daukadala DBZ ikusi edo KAI ikusten hasi... Baina nire kritika sartuko dut egunen batean hari honetan.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

egoninobi

Hauxe da nire kritika: :barre:
Nire ustez primeran egon da, openinga barne. Arazo bakarra endingarena da eta hori eitb-ren errua da. Beti bezala moztu agin dute.
Pertsonaien ahotsak aldatuta daude baina ohitu beharra dago.
A ze gogoa biharko atala ikusteko. Megaman ere primeran egon da.

Aju

Aipamenaren egilea: Nitrome8  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 09a, 23:33:33
Hauxe da nire kritika: :barre:
Nire ustez primeran egon da, openinga barne. Arazo bakarra endingarena da eta hori eitb-ren errua da. Beti bezala moztu agin dute.
Pertsonaien ahotsak aldatuta daude baina ohitu beharra dago.
A ze gogoa biharko atala ikusteko. Megaman ere primeran egon da.
Webean dago. Taichisan, nola esan zenuen grabatzen zela?

Arsenicum

Nik be zaharra nahiago dot. Astiroegi badoa be, horrek gero gehiago gozatzea dakar. Hemen bi ataletan Raditzen aurka borrokatzera doaz. Seguru 5.nean Vegeta ere garaitu deuriela. Serie zaharreann Nappa eta Vegeta heldu arteko tentsioa zegoen. Eta Zell-en sagan ere tentsio handia zegoen. ikusteko dau hemen!

Bestalde, ahotsen kontua hemen askoz hobeto egingo da, dana jarraian egingo delako (espero dugu holan ixetea). Serie zaharrean Krilinek 2 ahots ditu gutxienez. Eta hori oso kutrea da. (One piece laster erosten ez badeurie be, bardine gertatzeko arriskue dau) Hemen aldiz azkarrago doanez arrisku gitxiago dau.

Lehenengo ataleko aurrerapena eta ending-a betikolez, moztu in deituez.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 10a, 00:09:18
Nik be zaharra nahiago dot. Astiroegi badoa be, horrek gero gehiago gozatzea dakar. Hemen bi ataletan Raditzen aurka borrokatzera doaz. Seguru 5.nean Vegeta ere garaitu deuriela. Serie zaharreann Nappa eta Vegeta heldu arteko tentsioa zegoen. Eta Zell-en sagan ere tentsio handia zegoen. ikusteko dau hemen!

Bestalde, ahotsen kontua hemen askoz hobeto egingo da, dana jarraian egingo delako (espero dugu holan ixetea). Serie zaharrean Krilinek 2 ahots ditu gutxienez. Eta hori oso kutrea da. (One piece laster erosten ez badeurie be, bardine gertatzeko arriskue dau) Hemen aldiz azkarrago doanez arrisku gitxiago dau.

Lehenengo ataleko aurrerapena eta ending-a betikolez, moztu in deituez.
Ba ni moska nago bigarren atalean Gohanek ez ote zeukan ahots diferentea XD

Taichisan

Gohan ebak egin dau une oron, paranoiarik ez Aju jajajaja

P.D: irakurzak bidalitako mezua;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Ronbin

Atzo gauean enteratu nintzen KAI emititzen ari zirela, kasualidadez arrapatu nun zapeatzen. Neri kai asko gustatzen zait bere abiaduragatik. Gogoratzen dut duela 3 edo 4 urte DBZ berriz ikusteko asmotan lehen atala jaitsi nuela eta bertan behera utzi nuela (gohan eta tigrearen atal hori OSO aspergarria da). Eta txikitan seriea ikusten nunean sugearen bideari kriston mania hartu nion, sorpresa ona hartu nuen komikiak irakurtzean parte guzti hori telebistarako asmatu zutela ikustean.

Gustora ikusiko dut KAI euskaraz (hemengo releasea noski).

Aju

Aipamenaren egilea: Ronbin  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 12a, 14:36:48
Atzo gauean enteratu nintzen KAI emititzen ari zirela, kasualidadez arrapatu nun zapeatzen. Neri kai asko gustatzen zait bere abiaduragatik. Gogoratzen dut duela 3 edo 4 urte DBZ berriz ikusteko asmotan lehen atala jaitsi nuela eta bertan behera utzi nuela (gohan eta tigrearen atal hori OSO aspergarria da). Eta txikitan seriea ikusten nunean sugearen bideari kriston mania hartu nion, sorpresa ona hartu nuen komikiak irakurtzean parte guzti hori telebistarako asmatu zutela ikustean.

Gustora ikusiko dut KAI euskaraz (hemengo releasea noski).
Niri ere gustatzen zait mangan agertzen ez diren gauzak kendu izana, baina agertzen direnak gehiegi laburtu dituzte. Niretzako asko lagunduko zuen saga bakoitzean bere OSTa erabili bazuten, baina...

Aldeanue

Galdera bat daukat zeuontzako, nola egiten duzue Dragoi Bolako atalak grabatzeko?

Forotik irakurri dudanez telebistatik grabatzen dituzue, ez dakit nola, baina orain dela gutxi EITB Nahierara orrialdetik edozein telesail deskargatzeko era erraz bat aurkitu nuen, ez dakit hauxe badan atalak lortzeko erabiltzen duzuena edo beste formaren batera egiten duzuen.

http://www.streamtransport.com/

Programa honekin EITBko orrialdeko link-a hartunda segituan jaitsi ahal da, audio ta bideoko kalitate dezentearekin. Agian zuon erara kalitate handiagoz grabatzea lortzen duzue, baina honela atalak nahiko arin jaitsi dezakezuez eta bertako audioa erabili arazoren bat badaukazuen.

Ea zerbaitetarako balio dizuen, aspalditik sartzen naiz orrialde honetara serieak lortzeko eta, eskertzen dira holako gauzak.

Aju

Aupa eta ongi etorri. Segun ze kalitateaz geratzen dan bideoa mesedea egin dostazu programa hau aipatzen.

Aldeanue

Ba munduko beste ezer izan barik, nahiko kalitate dezentean ikusten dira programa horretatik jaitsitako bideoak.

Ez ditut Dragoi Bolarekin probatu, bakarrik Mihiluzeko atal pare bat jaisteko erabili dut programa eta hauexek ondo ikusi eta entzuten dira, disfrutatzeko moduan.

Aju

Aipamenaren egilea: Aldeanue  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 12a, 23:21:43
Ba munduko beste ezer izan barik, nahiko kalitate dezentean ikusten dira programa horretatik jaitsitako bideoak.

Ez ditut Dragoi Bolarekin probatu, bakarrik Mihiluzeko atal pare bat jaisteko erabili dut programa eta hauexek ondo ikusi eta entzuten dira, disfrutatzeko moduan.
Ya, ba