One Piece urtarrilaren 8tik aurrera astelehenetik ostiralera

Sortzailea Aju, 2006ko Azaroaren 28a, 13:09:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Arrazoi duzu, codec packik onena K-Lite da, aunke azkenean hau ere erroreak ematen hasi zitzaidan, eta azkenean bere Media Player Classica bakarrik instalatzen bukatu nuen, eta gero aparte ffdshowa. Harrigarria badirudi ere, gauza bi horiekin bakarrik aski da dena ikusteko. Dena den hau 'mega' packa da, probatu egingo dut ea nola doan.

Pena da bsplayerrek dignitatea galdu eta Whenusave mierda horren propaganda instalatzera behartzea, lehen onenetarikoa zen  :cryy

Arsenicum


Nik web horri baten aurkitutako manual bati jarraituz instalatu nituen codec guztiak eta dena ikusten dut.

http://www.divxhouse.com/manuales/ver_videos/index.php
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

BSplayer, lehen erabiltzen nuen, baina aegisub azpitituluentzako programak sartzen zituen kodek batzuekin ez zen konpontzen.

K.litte megapackekin ez dut inongo arazorik.

Barbadil

Nik azkenaldian VLC (Video Lan) erreproduktorea erabiltzen dut. Kodek guztiak barnean daramatza eta beraz ez duzu ezer gehiago instalatu behar. Oraingoz ez zait bideorik erresistitu ezta subtitulorik. Eta gainera dohainekoa da!
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Aju

Aipamenaren egilea: Barbadil  Noiz: 2006ko Abenduaren 10a, 01:07:08
Nik azkenaldian VLC (Video Lan) erreproduktorea erabiltzen dut. Kodek guztiak barnean daramatza eta beraz ez duzu ezer gehiago instalatu behar. Oraingoz ez zait bideorik erresistitu ezta subtitulorik. Eta gainera dohainekoa da!
Ez dakit zuei, baina niri VLCek: Bideoa aurrera botatzean gero subtituluak nahi dituenean kargatzen dizkit, kargatzera iristen bada, jakina, eta irudian aldaketa brusko bat gertatu artean ez da ondo ikusten (hau ere aurrera botatzean), eta garrantzitsuena, dualean audioak zertxobait desfasatuta doazkit, kagoen, DBZ montatzen galdu nuen denbora horregatik... Ha

FHarlock

Nik ere VCL probatu, eta baztertu nuen, gauza arraroak egiten zizkidan ere, azkenean k-little erabiltzen dut mediaplayer classics-ekin.

Ongi ibili zaidan bakarra da. Gainera, oso ongi eguneratua mantentzen dute, eta oso ongi dakorkit megapacka gero errekodifikazioak eta horrelakoetan ibili behar banaiz.