Tom-Tom eta Nana: Untxien alardea - La Grande Parade des Lapins (2005) [MG]

Sortzailea zumarra, 2012ko Maiatzaren 13a, 06:22:20

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

TOM-TOM ETA NANA: UNTXIEN ALARDEA - TOM ET NANA: LA GRANDE PARADE DES LAPINS (2005)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Frantzia
Generoa: Komedia
Urtea: 2005
Zuzendaria: Ion Babeanu
Gidoia: Benoît Graffin, Christophe Poujol
Musika: La Belle Equipe
Sinopsia: Jatetxearen mundu zorabiagarrian, "A la bonne fourchette" izenekoan, zeinaren funtzionamendu egokia kanpotik, zenbait intrusiorengatik, eta barrutik, familiako arazoengatik, mehatxatzen baita, Tom-Tomek eta Nana Dubouchonek txorakeriak egiten dituzte guztien zorionerako.



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 80 min.
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 741 MB
Erresoluzioa: 640x480
Esteka (MEGA)

Godelet

G o d e l e t

StarKillerNFS


Josu Etx


Godelet

G o d e l e t

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Martxoaren 27a, 21:41:39Ez dut aurkitzen fitxa


IMDB edo zerbait? Tom-tom et nana berez telesail bat zen beraz ziurrenik filma Tom-Tom et Nana: Ezdakitzer deituko da. Laguntzerik?

Ainz

Berez 52 kapituluko telesail bat da. Hala ere 2 kapitulu pilotu izan zituen, lehena "Mission : Tom-Tom et Nana" eta bigarrena "La Grande Parade des Lapins" https://fr.wikipedia.org/wiki/Tom-Tom_et_Nana_(s%C3%A9rie_t%C3%A9l%C3%A9vis%C3%A9e_d'animation) Eta zer gertatzen da hemen?? Ba bi kapituluak batera daudela. 26 minutu inguruan kapitulu bat amaitzen da (La Grande Parade des Lapins) eta beste kapitulua hasten da (Mission : Tom-Tom et Nana).

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Ainz  Noiz: 2021ko Martxoaren 17a, 00:21:39Berez 52 kapituluko telesail bat da. Hala ere 2 kapitulu pilotu izan zituen, lehena "Mission : Tom-Tom et Nana" eta bigarrena "La Grande Parade des Lapins" https://fr.wikipedia.org/wiki/Tom-Tom_et_Nana_(s%C3%A9rie_t%C3%A9l%C3%A9vis%C3%A9e_d'animation) Eta zer gertatzen da hemen?? Ba bi kapituluak batera daudela. 26 minutu inguruan kapitulu bat amaitzen da (La Grande Parade des Lapins) eta beste kapitulua hasten da (Mission : Tom-Tom et Nana).
Ez dut frantsesa ongi ulertzen, eta hurrengoa behar dut:
Sinopsia
Zuzendaria
Gidoilariak
Musika zuzendaria
Argazki zuzendaria (baldin badago)
Generoa
Eta Konpainia ekoizlea

Ezin naiz film batetan ataskatu, foroko film guztien infoa sartzen ari naiz eta. Beraz norbaitek artxiboa ireki eta kredituetan begiratuko balu asko eskertuko nioke. Online balego momentu batean egingo nuke, baina foro osoko infoa jarri eta fitxak berritu nahi baditut ezin naiz horrelako guztietan (asko daude horrelakoak) gelditu, jeitsi, begiratu...