Perfileko duda bat...

Sortzailea jonnydbz, 2007ko Apirilaren 11a, 21:16:31

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Nire perfilean Esconder email del p?blico aukeratuta daukat, zergatik agertzen da orduan URUARIOS atalean??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Norbaitek erantzun dezake?? :whistling

Gainera irudi hau ere agertzen da nire mezuen ezkerraldean:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

no sabe/no contesta...

nire perfilarekin egin nituen probak eta ez nion ezberdintasunik igarri...

Irudi hori guztiek daukate ba?a  :unsure

jonnydbz

Begiratu usuarios-en, bertan ikus dezakezu denek ez dutela, eta adibidez, fijatu orionatk-en mezuetan, ez du ikono hori.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#4
erregistratzean ez zuen emaila jarriko?  :unsure

EDIT: jarrita dauka emaila, eta nik behintzat bere mezuetan ikono hori ikus dezaket

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

'Esconder email del publico' horrek avatarraren azpiko email hori ez agertzea esan nahiko du (badirudi usuariosen horrek ez duela eraginik), ze mordoa dauzkazu ezer gabe.

Justo badauzkatenak admisitratzaileak, moderatzaileak eta zeu bakarrik dira, agian horrek beti agertuko dira? Ba?a orionatk ere moderatzailea da... pfff, bueno, enoa dedukzio gehiago egiten ze ez daramate i?ora...

Arsenicum


"Usuarios" atala, erregistraturik dauen jendeak baino ez du ikusten, eta zure perfilean emoten deurienean "oculto" agertuten dakie. Erregistratute dauen beste edozeineri usuarios agertuten dako, baie zure email hori be ostaldute agertuten da. Lasai egon ze, admin, mod, mod global eta banatzaile taldeak baino ezin deu ikusi zure helbidea.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Okei, sinistu in biherkotzut :xD

:bye1
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

 Nik sinestuteana txarto daroat bebai, probak nahiago dotaz. Eta hemen dekozuz, "Satan" kontua in dot ikus deizun egie dala.





:thumbsup
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Jajaja, broma zala, la ospera!! Baina froga honeikin ya guztiz frogatuta dau :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa