One Pieceko audioen pegak

Sortzailea Aju, 2007ko Urriaren 21a, 17:56:40

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Hemen jarriko ditut One Pieceko audioetako arazoak, gero baten batek badauzka edo hurrengo pasean har ditzan.

Berdez daudenak, lortu diren audioak dira

001 hurrengo kapituluaren laburpena falta, 3 paseetan ez da eman, momentuz ezinezkoa da edukitzea
027 - Ez da TDTrip
028 - Ez da TDTrip

055 - Apisen sekretua eta elezaharretako uhartea hurrengo kapituloko laburpenean azkan 10 segunduak falta (3. pasean ere ez da eman ??)
058 - Duelua hondakinetan. Zoro Ericen aurka lehenengo pasean hurrengo kapituloko laburpena eman gabe, bigarrenekoa izan beharko da, edo bestela itxaron
059 - Itsas gudua. Neslon almirantearen ezkutuko estrategia ez da TDTrip
060 - Elezaharra berpiztuko da. Zeruko animalia hegalariak ez da TDTrip

061 - Liskar amorratua. Marra gorrirako sarrrera ez da TDTrip
062 - Lehen gotorlekua. Raboon katxalote erraldoia ez da TDTrip

068 - Cobyren borroka latza. Eutsi, Coby korte asko
069 - Cobyren borondatea eta Garp almirantea ETBko emisioa txarto lehen pasean
078 - Korte asko
079 - Ez da TDTrip

082 - Doltonen erabakia. Wapolen uhartea ez da TDTrip + 2-3 korte
085 - Ez da TDTrip


orionatk

Nik baditut kapturatuta 094-100 edo horrelako zerbait azken pase honetatik. Behar izanez gero esan.

Taichisan

Korte asko dituztenean nik beti dekot neure audioak asike nahiz ta TDT ez izan, beti erabili daitezke^^baino hori badakizuXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Adi denok, mesedez  :hail

Astelehena 29ko ordutegia begiratu dut eta hirugarren pasea hasiko da, goizetan 8:10etan. Aber pase honekin audio guzti-guztiak osorik lortzen ditugun tdtrip

orionatk

TDT-a izorratu zitzaidan. Ea Arsenicum zuk harrapatu ahal dituzun. Bestela, kobertura moduan, lagun batek grabatuko dizkit (gure aparatu bera dauka) baina mesede moduan, berak ez daki euskerarik eta.

Arsenicum


Saiatuko naz. Ia danak hartu ahal direzen. Falta direzen danak behintzet.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Baten batek kasualitatez atzo hartu zuen audioa? Lehen kapituluarena.

orionatk

Komentatu nuen TDTa zuen nire lagunak hartu zidan. Guztiak hartzen saiatuko da. 300 Gigako disko gogor bat utzi diot, berea ez betetzeko.

Aju

Ke buena!  :lmaosmiley3 Orain ETbri falta zain bakarra da 3. pasean ere ez eman izana  :embarrassedd

Taichisan

Ba ez dakit zergaitik hori da neure susmoa....XD
Zeren gainera horaingoan 2 atal segidan emititzen dituztenez baaa, korteak edo mozketak izaten dituzte endingean,...etanork daki, baliteke hurrengo ataleko laburpenean bebai, ETB ikusi ezkero patrikan ostia bero beroXD :dead
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Binan-binan emanda... ez dauka zentzurik emateak, egia esan  :brickwall

Arsenicum


58a grabatuta euki dotela konturatu naz, pasadan barikuko atala. Baie ez da hurrengo kapituloko laburpenik emon.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Nik atzoko eta gaurko biak (59-62) grabatu ditut. Grabatu badituzu, badaezpada gorde, asteburuan montatu eta komentatuko dizut ze gaur gaueko Hasiberriakari 2 salto eder topatu dizkiot (grabatu badozu, konprimitu ze nirea ba?o hobea izango da), eta goizean kablea mugitu gabe grabatu dut One Piece (kablea mugituta gero hobeto hartzen da).

Arsenicum


1, 55 ta 58an hurrengo atalen laburpenak falta direz eta nik uste dot eurek be ez dekiezela. Hori holan dauelarik, 68a barikuen emon zan, 69e uste dot biher dala... adi egonda, 82a baino ez da falteko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Nik en teoria 59-62 ta 69 hartu dodaz, hon ikusi egin behar zelan dauden ze nire sintonizadorak a la minima txisteak egiten dabezalakoan nago, ikusiko dot. 69a lehen goizean emon dabe, uste dot ondo hartu dala (badaezpada euki gordeta danak), baina 68a ostiralean eman zan ta ez nintzan Donostin egon, hori abdaukazu, igo mesedez.