One Pieceren etorkizuneko supuesto releasea

Sortzailea Aju, 2006ko Ekainaren 10a, 17:14:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Post hau izatez beste post bateko jarraipena da nolabait esateko, eta post berri hau zabaltzea erabaki nuen ze aurreko lekuan ez zeukan zerikusirik post originalarekin.

Taichisanek aurreko postean zioen Raiden1988en bertsioko bideoak erabiltzea irtenbide ona zela zioen, eta hona hemen jarraipena:

Ni beste iritzi batekoa naiz. DVD originalak edukita ez dakit zelan atera dituen horrelako bideoak egia esan... Marra beltzak apenas ikusten dira, finago jarrita daudelako batetik, eta bestetik koloreak pixkat korrituta daudelako, Namiren ilean ikus dezakezu nola laranja koloreak marra beltzaren zati eder bat "jaten" duen. Dena den errespetatzen dut zure iritzia.

Bila ibili naiz eta begira honi:


Opening-etako eta ending-etako zatiak direla ohartuko zineten, ze momentuz ez dauzkat atal bat bera ere osorik jaitsita eta previsualizar emanda atera ditut. Handik eta hemendik 200 atal baino gehiago daude horrelako kalitatearekin. Nik behintzat hauek jaitsiko ditut

orionatk

nik ematen dutenean TDTko disko gogorrarekin grabatuko ditut, eta gero ikusiko dugu. Beharbada ondo kapturatuta kalitate onean geratzen dira.

Aju

Oso datu interesgarria, arsenicum DBZrekin dabilenez ez dut nahi asko saturatu gizajoa. Goian dauden irudietan ikus dezakezue jaisten nabilen bideoen kalitatea (350mb atal bakoitza, ikusi ditudan dvdrip onenak), ke por cierto martxa honetan seriea hasterako 30 bideo bakarrik izango ditut, apenas daukate fuenterik. Baten bat animatzen da jaisten laguntzen? XD Yo lo dejo caer, a ver baten bat... XD



Ah, taichisanekin egon nintzen komentatzen eta esan zidan berak ere montatu nahi zuela, asike fifty-fifty egingo dugu seriea  :D  Ikara pixkat neukan kurtsoa hasita 2 serie egitea batera, baina honela erraz arituko naiz, niri dagokidanez behintzat. Hasieran ez neukan batere gogorik hau montatzeko baina pixkanaka-pixkanaka kriston gogoa sortu zait, taichisan, bion artean egurra eman behar diogu honi, eh! XD



Ea arrazoia daukazun eta azkenean Luffyren ahotsa Goenkaleko Karlos den...

Barbadil

Kapitulu batzu jeisteko prest egongo nintzateke. Nondik zabiltzate jeisten eta ze izenarekin bilatu behar dira?
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Aju

Ok, ba eskerrik asko barbadil ofrezitzearren, baina gogorra izango dela abisatzen dizut, emule 24h bat izan behar zara zerbait egiteko. Taichisani komentatu diodan kasu bat komentatuko dizut:



25garren atala, 350mbekoa, 27mb bakarrik jaitsi ditut, eta datuen arabera, duela 38 egun, 6 ordu eta 40 minutu jarri nuen jaisten, eta hori 24h edukitzen dudala jaisten. Va a ser muy duro...



19. atala, 349mbekoa, 41 jaitsita denbora berdi?ean

26. atala, 350mbekoa, 30 jaitsita denbora berdi?ean



Badaude beste kasu gehiago ere, 42mb, 60mb... jaitsita, denbora berdi?ean. Laguntza behar dut, bai.

Barbadil

torrent bidez bilatu duzue nonbaiten?

E-link-a edo bilatzeko izena pasatu.

Saiatuko nahiz ahal dudana egiten
Kupel txarretik...
ardo onik ez.