ETB popatik ematen dabil edo? GT berriro hasieratik??!!

Sortzailea Aju, 2006ko Ekainaren 26a, 21:43:44

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Arsenicumek komentatu dit uztailaren 3an berriro hasten dela GT hasieratik, eta webeko ordutegiari begiratuta hala dirudi  :x

Goizetan ere ordu aldaketak egongo direla dirudi, eta bi Vickie agertzen dira, dirudienez hasieratik hasiko dira gainera (ordutegiko poztasun bakarra), Martin Mystery orduz aldatuko dute, 11:00 inguruan; goizetarako pelikulak bukatu zaizkie antza eta hala nola bete behar

Astelehena 3

08:40 DORAEMON, KATU KOSMIKOA
"NAHI ETA NAHI EZ BIZKARTZAIN"

09:05 EGATZEA

09:20 YOKO, JAKAMOKO ETA TOTO
"EULIA"

09:30 BETIZU

09:30 DORAEMON, KATU KOSMIKOA
"ITXURA ALDATZEKO PISTOLA"

09:50 VICKY BIKINGOA
"ALTXOR MISTERIOTSUA"

10:15 MUKA MUKA
"MUKA MUKAREN TXANGOA"

10:35 KITERETSU,NOBITAREN LEHENGUSU AZKARRA
"BIKOIZTUA"

Marrazki bizidunak

11:00 MARTIN MYSTERY
"IRATXOAREN HASERREA"

11:25 VICKY BIKINGOA
"VICKY BIKINGOA"

12:45 KALIMERO
"EKLIPSEA BOTILAN"

13:10 SAKURA, KARTAK ZAKURA
"SAKURA ETA OROITZAPENEN OSTADARRA"

13:35 ERREGE
"ENBOR GUZTIAHALDUNA"

13:55 VITAMINIX

Eguerdia berdin antzean:

15:00 BENETAKO MAMUAK
"MAMUA ITZULI DA-GERRA AMAITU DA"

15:25 ROCKET POWER
"EURIA ETA IZOZKIAK-ALDIZKARIA"

15:50 PIPPI KALTZALUZE
"PIPPIREN ONTZIA HONDORA DOA"

16:15 DINOSAUROAK
"TXIKITZEAREN ERAGINA"

Eta ya el kolmo...

21:15 EGAZTEA: DRAGOI BOLA GT
"HAU EZUZTEKOA,SONGOKU UME BIHURTU DA"



Gainera igandean 'Dragoi Bola' dakar a secas, txikitakoa izango da?? Nik uste GT izango dela, eta hala bada, lehenengoko pasean eman zituzten atal berak emango ditu ETBk ni mas ni menos.

Me cago en su puta madre, eske badiot nik, puta autonomica...

Mua_2001

oraintxe ikusi dut eitb.com en... hori egiten badute ya les pueden dar por el culo!!! xD Espero det horrela ez izatea eta errata bat izatea... nik x si aka... begiratuko nuke egun horretan berriz hasten badira lehenengo ataletik. Azkenean hori egiten badute bombardeo de e mails!!!!!!


jonnydbz

Gogora datorkit txikitako moskeoak, gogoratzen Dragoi Bola behin eta berriz hasieratik ematen zutenean????
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Bai, lehen agian 5 atal berri ematen zituzten, gero denboraldiaren pase osoa eta gero beste 5 atal berri eta gero berriro pase osoa...

Baina atal gehiago ez zeuzkatelako zen lehen, orain serie osoa daukate.

Eta webean oraindik ere lehenengo atalaren tituluak dirau, aldatu, la ostia!

Egutegian begiratu ezkero, udako emisioa bukatu arte 70 egun geratzen dira uztailaren 3tik hasita, bota kalkuluak. Orduan uste genuena zerbait egongo zela GTren atzetik... bera GT da berriro. Ke triste, GTren reemisioak ematen zertarako eta nahi dutenean 2 edo 3 atal emateko hutsuneren bat bete behar dutelako...

Taichisan

Beno,gai onetan betikoa....gogora ezagu eitbk 2 asteetako programazioa egiterakoan ez dutela ez zentzu ez bururik ere, hau jada pasatu egin zen beste serie batzuekin, gogoratzen kochikameren lehengo atala berriz emango zutenean?eta bapatean DBGT! ALA!zergaitik??ba oso erraza....EITB-k programazio basebat dauka, eta egunean bertan edo aurreko egunean birmoldatzekoak dira, orduan, nik behintzat ez dot uste berriz berdina egingo dutenik 5 atal faltan berriro ematea hasieratik,zeren ya izatez gt zakarra da benetan(euskaraz hare gehiago bikoizketa ziztrin paregabe horrekin)eta nire usttetan falta diren 5 atal horiek emango dute ,gero errepikatzen badute bereen arazoa da(nik uste foro hontako guztiek ez doguz ikusiko ezta ere)asike esaten duten bezelaxe itxaron dezagun ostiralera edo larunbatera ze ikusiko duzue nola derrepente, ALA!programazioa aldatu egingo da
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Beno, atal kopuruarena gaizki ulertu duzu, 5 atalena DBZgatik nioen, lehen ematen zutenean razionatuta ematen zutelako; GTko 12? atal falta dira, uste dut azkena Oolongen kuleroen guraritik sortzen den dragoiaren atala izan ten (ez dakit neska edo emea deitu XD). Ke por cierto, ataleko umea Ten Shin Hanek bikoiztu zuen  :shock:  :?  Belarriko mi?a eta dena...

Eta bai, arrazoia daukazu esatean ETBk azkenerarte ez duela ezer aldatzen programazioan, ba?a nik uste ondo dagoela jarrita titulua ze nahitaez hasi behar dute GTrekin berriro zerbait berria eman ezean, ordutegia bete behar delako, eta logikoa denez hobeto da orain erdizka uztea eta gero ematea osorik, orain osorik eman eta gero erdizka uztea ba?o, gainera jende gutxiagok ikusiko luke ya osorik ikusita edukita.

Ba?a batak ez du bestea kentzen, ETB = Mierda

jonnydbz

Aipamenaren egilea: "Aju"Ba?a batak ez du bestea kentzen, ETB = Mierda
Baina ETBri esker euskarazko hainbat telesail ikusi ahal izan ditugu, hura gabe jai daukagu...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Duela urte batzuk bai, ETB la ostia zen, gazteentzako serie pilarekin, baina pixkanaka guraso protekzionista domingueroak agertzen joan dira, edonon biolentzia indizioak ikusten dutenak, eta ETB moldatzen joan da beraien gustuetara eta orain Vitaminix eta horrelako gauzak dauzkagu beraiei esker, lehen bestalde... ez dago konparaziorik.

Egia da lehen ere errepikatu egiten zirela atalak askotan, baina garai hartan arazoa atal falta zen.

Frantziatik zetozen atalak, distribuitzailea frantziarra baitzen (AB) eta frantziarrekin batera gindoazen, eta edozer jokatzen dizuet egia dela ze nire etxeko telebistak frantzian DBZ emititzen zuen kanala harrapatzen zuen eta batera zihoazen... frantziako kanalak X atal ematen baditu, neuk diotsuet ETBk ez inork ez duela emango X atal horiek baino gehiago; GT 2001ean bikoiztuta dago, arazoa ez da atal falta...

Taichisan

Bai,barkatu 12juxtu juxtu dira faltadiren atalakXD(oraintxe kontatu egin dizkiat azkena 52. izan zen eta)...
Dena den EITB ez badu inbertitzen jai dugu ere,horain dela 5-6 urteetan eginten hari diren politikari esker, gutxi gasta ta poltxikora gehio.
Gainera ETBren hasieran apostu asko egiten zuten euskararen alde dena bikoizten eta porseacaso gazteleraz aspititulatzen baino oraingoan, lehen zuten material piloaren lizentziak ez dauzkate eta ez dadue berrerosteko prest ere, gero jonu mediak adibidez irrikan daude euskal telebistari beraien serieak saltzeko baina hauek ez dute erosi nahi nahiz eta jakin serie askok emen arrakasta izugarria eukiko zutela(yu yu hakusho adibidez)baino, beren politika ez badute aldatzen ez dago zereginik, lizentzian dauzkaten serieak eman hasta la saciedad, 3 edo 4 serie berri erosi urtean(eta gehienak ezta osoak ere,beitu pokemonen kasuan),gehienetan haurrentzako(hello kitty, yoko jakamono eta toto, adi espazioan,... adibidez)eta bat bakarra gazteentzat(oraingoan One piece ahalegia...),ia behintzat Asoziazioak zerbait egiten duten, jada esan bait zuen MOTSUKORAKO azokan Jonu mediako eta K2000 erlazio publikoak, asoziazioak botere pixkat dutela EITBri presioa egiteko eta jakinarazteko material guzti hori euskaratuta interesatze dela asko....Motsukora,Tarasu....ez dakit zenbat gehiago dauden geure herrian baino nik uste geuk dakigun baino gehiago direla eta animatu egin beharko genieke meta hori guztion artean lortzen.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

mamorro

Esan didatenez, atzo zeozer jarri zuten Dragoi Bola GT botatzen ari zirenean, astelehenetik aurrera dragoi bola Z botako zutela edo; teletextuan begiratu dut eta hala dirudi. Beraz ez dakit GT moztuko duten edo astebukaeratan jarraituko duten.

Aju

:shock:  :shock:  Fijatu nintzen astebururako 'Dragoi Bola' zegoela jarrita, baina pentsatu nuen akatsa zela. Audio guztiak hartuko ditut por mis cojones!

EDIT: Eta garrantzitsuena komentatu gabe uzten dut XD Pozgarria da DB/Z ere edukitzea, baina joder, bukatu dezatela GT behintzat behin, ze beste ez ditugu audio guztiak edukiko sekula  :(  Hala nola lortu behar dugu ematea

Aju

Pentsatzen hasita, mamorro, zure laguna ziur dago DBZ zela? Pixkat bitxia egiten da DBZrekin hastea DBrekin hasi beharrean, aunke bueno, pentsatzen jarrita izatez GTrekin hasi dira, asike ETBrekin dena da posible... Me kago en dios, falta diren 12 audioak lortu behar dira, emititu egin behar dituzte 12ok!

Ziur 12 atalok 3. denboraldia edo direla eta ETBk ez dauzkala eskubideak, fijatzen bazarete 52 atal dir eman dituztenak, eta denboraldi batek 26 atal izaten ditu, hau da, 2 denboraldi eman dituzte... fijo ez dauzkatela eskubideak... Aunke erderaz irten ziren vhsen denboraldi repartoan 30 atal ziren lehenengoa eta 34 bigarrena, ze denboraldi bat 12 atalekoa uztea ere...

Taichisan, galdetu Ebari ea GT osorik bikoiztu zuten ze hauek gai dira audientzi falta dela eta, seriea erdizka uzteko, horrela eskubideak eta bikoizketa aurrezteko

Aju

Teletextoan begira ibili naiz eta Z da, titulu guztiek koinziditzen dute ostiralekoak izan ezik ze hori ez dago aktualizatuta eta GTren 5. atalaren titulua dakar...

Selectari erosiko zizkion eskubideak... Imaginatzen duzue Selektaren masterrekin emititzen dutela Z?? Itzela litzake XD Baina ezinezkoa, ze suposatzen da ETB askoz azkarrago ibiliko dela atalekin eta Selectak ez dauzkat behar beste bideo remasterizatuta.

Lehenago ere has zitezkeen ematen joder, duela urte askotako audioak gabiltza erabiltzen montajerako eta. Beno, dena den ondo entzuten dira, asike Gerardoren audioekin jarraitu behar dugu a muerte! (ETBren emisioak daramatzadan audioak pasatzn ez baditu jakina)

GTrekin ya amaitu dute antza; email bat bidali behar diet igandeetan eman dezaten ze joder, 12 atal guarro dira bakarrik! Bidali zuek ere, mesedez, ze bestela ez dugu sekula osorik edukiko!

Ikusi duzue iganderako zer dagoen programatuta??? DBko lehenengo OVA, 'Dragoiaren kondaira'. Eman zitzaketen orduantxe falta diren atalak!

Zk aurretik 'Maite Kuttuna' dauka, a zer nolako kontrastea...

Irailean beraz DBZ edukiko dugu, ea One Piece ere bai XD Adibino antzekoa naiz XD Ta Naruto ere disponible dagoenean fijo emango dutela, si azkenean igarri egingo dut dena XD

Taichisan, badakizu hasi diren One Piece bikoizten??? Ya gure korresponsal ofiziala dugu taichisan XD

baronluigi

Esan dut beste postean, baino berriro diot

Gaurtik aurrera, MAITE KUTTUNA telesail mexikarra jarriko dute DBGT  partez :cry:

Aju

Hombre ba teletextoaren eta egunkariaren arabera Maite Kuttuna eta DBZ daude, ez dakit esan nahi duzun Maite Kuttuna (dios ke mierda!!) bakarrik emango dutela ala ez, baina badaezpada diotsut biak daudela. GT ez... ETB $(?$%?%& hori...