Nor dabil emulen foroko artxiboei invalid modun kalifikatzen

Sortzailea Aju, 2006ko Irailaren 09a, 18:46:05

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Ba hori, oraintxe eman dit begiratzearren 'euskal-encodings' eta 'euskal encodings' bilatzailean jarrita ea zer agertzen den ikusteko, eta Kiteretsu eta Kalimeroren artxibo asko invalid/fake/corrupt moduan kalifikatuta daude.







Desde luego baten batek horrela bilatzen baditu artxiboak, ezer onik ez dio esango hainbeste harridura ikur gorrik  :?  Gainera zergatik daukate jarrita kalifikazio hori, inork osorik ez badauzka? Igual motiboa horixe da, ba?a DBZko opening eta ending batek (irudian nahiz eta ez ikusi, beherago daude) kalifikazio bera daukate fuenteak eduki arren  :roll:



'euskal-encodings' jarrita 110 artxibo aurkitu dizkit eta 'euskal encodings'ekin 95. Nik uste artxibo kantitate horiek aspaldi utzi genituela atzean, hortxe ikusten da izena aldatzen den edo ez.



Esatea baita ere horrela DBZko zenbat atal aurkitzen dituen jakiteko jarri dudala, eta 88 artxibotik (Z bakarrik kontuan izanda) 21 bakarrik aurkitzen ditu horrela ??



Ederto gabiltza helbideak kendu, artxibo berriak sartu inorenak izanda eta kalifikazio txar mordoa jartzen badizkigute, lehen produzitzen dugu relatiboki gutxi (garen kantitaterako asko hala ere) eta...



Bueno, ta hau ya inbidiarekin esaten dut, zergatik taichisanen artxibo guztiek mantendu dute izena eta DBZko guztiek galdu dute? Badakit gogor eman didala gai honekin aspaldion, ba?a amorrua ematen dit egoerak

Taichisan

Neuk ereesango nuen hori, gaur goizean sakuraren beste 3 atal jartzerakoan begiratu dut bilatzen emulean, zenbat iturri zuten lehengo 3.atalak eta hijoputa batek [www.euskal-encodings.tk] kendu egin du eta gainera iturri gehiago ditu direkzioa jartzen duena baino!!eta azelako amorrua ematen dit hori!!!(orain komprenitzen zaitut Aju), eta ez dakit ze motibo putagatik kentzen duten, zer pasatzen da, ez dutela nahi geure webgunearen berri beste inork eukitea ala???

Arrapatzen badut mamon hori....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Bueno, niri 82tik 82 aldatu dizkidate XD Ya ko?a moduan hartzen hasi naiz ze... Lehen arratsaldean probatu dut DBZko atal bat jaisten utziz, eta 15 pertsonak zeukaten, eta hiruk bakarrik helbidea ??



Hasieran neuk ere izenak aldatzen nituen, ba?a egin nuen lehen bideotik aurrera ikusi nuen zelako lana ematen duten eta ya ez ditut aldatzen. Nire animeundergroundeko deskarga guztiek daramate [AU], frozenekoek [FL] etc.

Barbadil

Ke se jodan, konpartitzeari utzi eta mezua bidali eMule bidez.

Agian gehiago jeisten ez dela ikustean forora sartzera okurrituko zai (kejatzeko gainera  :evil: )





Lengoan aukera bat ikusi nuen deskarga lagunen artean bakarrik egiteko, horrela hemengoak ez dute arazorik izango.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Aju

Ba ez pentsa ideia txarra denik. Non ikusi zenuen aukera hori? Bueno, hasteko, zein modetaz ari zara? Nahiago dot foroko jendeari igo beste inori baino

Barbadil

FHarlock-ek  gomendatutako modean dago eMule MorphXT v8.5.

Jeisteko edo konpartituta dituzun artxiboak ikusteko duzun lehiora joan eta nahi duzun atalaren gainean eskubiko botoiarekin eman eta lehenengo aukera "autorizacion". Aukerak

- Predeterminado (Publico)

- Oculto

- Solo amigos

- Comunidad

- Publico



Helpean irakurriko dut ea nola dabilen lo de comunidad ze Solo amigos nahiko argi dagoela ematen du.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Arsenicum

Nik be erabiltzen dot hori, baina ez dakit oso fidagarria den. Ezkutuan jartzen ditudan artxibo batzuetatik jendeak zatiak hartzen dizkit.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Barbadil

Hori agian hasieratik ezkutuan jarri ez zenuelako da eta norbaitek artxiboa jaisten jarriko zuen eta beraz naiz eta izkutuan eduki eMuleak fuenteak bilatzerakoan hash hori duten pertsonak hartu ditu zu barne.

Ez dut ulertzen nola funtzionatzen duen honek baino posible da horrela izatea.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.