Agur Milikiz

Sortzailea Aju, 2006ko Irailaren 28a, 00:27:25

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Azkenean!



Tipo honek 2 urtean egin duen beste kalte (Zubiaurrerena, intertoton izena eman berak nahi duelako, javi gonzalezi bi urterako berriztu, Clemente bota, nahi dituen fitxajeak egin, VALVELDERI PUTEATU APROPOS JOAN DADIN...), bazen garaia botatzeko.



Sinestezina badirudi ere pena ematen dit, asanblea ikusi beharko zenukete, matxakatzen ari dira Milikiz, ya dimititu duela, joder.



Athletic-en asanbleak mierda bat izaten dira, ba?a gaurkoa baino gauza hobeagorik ez dut ikusi sekula XD Oso gustora nago ikusten, bilbotar hauek kriston ingeniosoak dira smsekin XD



TeleBilbaon ematen ari dira ta tipo bat igo da hizketan esaten zelai berriarekin ea San Mameseko arkuarekin zer gertatuko den ta kriston ko?azoa eman du Athletic-en sinboloa dela eta. Mezuak 'iremos a segunda pero con el arco. tranquilo se?or cuesta', 'dadle el arco al hombre para que lo ponga en su jardin', 'guerrero (socio de honor izendatu dute) y el arco. que hablemos de esto lo dice todo acerca de nuestra situaci?n'. Deskojono bat izaten dago.



Tipo batek atrilera igota '?la publidad en la camiseta? ya la pusimos ,y ahora ?que vamos a hacer con las camisetas? ?la donamos al equipo de negros que tenemos en ?frica?' honelako tipoei zelan uzten diete igotzen, gero telebistan zabaltzen da hau eta... Azkena 'si esto lo hicieseis mas a menudo hundiriais a A3 y T5. Esto parece el club de la comedia'. Asanblea hau, brutala.



Zuek zer uste duzue, merezi zuen botatzea?? Erruaren zati eder bat berea da, ba?a Lamikizek ez du Athletic-ekin zelaian jokatzen.

Arsenicum

Nik ETBSat bidez ikusi dut eta smsak ez ditut irakurri, 19:30tik 20:30ra ta 22:30tik 24ra ikusi dut asanblea. Nire ustez, Lamikiz eta junta direktiba osoak dimititu beharko luke. Entrenatzailea be kanpora. 2 B mailako entrenatzaileek ezin dute lehen mailan entrenatu proba gehaigorik gabe.

Eta jokalarien artean korrika egin nahi ez duenak, berdin zait Yeste edo beste edozein, gradara zuzenean ta listo. Honek adarra jotzen dabilz eta.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

darko

Errealekoa izan arren ez dut esango Athleticen egoerak pozten nauenik. Hau ez gaizki hartu baina errua ez da ez Milikiz eta ez Sarriugarterena. "Filosofiak" gaur egun balio duen edo ez bi eta hiru aldiz pentsatu beharko dute.



Hala ere ETBn garrantzia exajeratua ematen zaio Athletici eta hori ukaezina da.



Beno, aurten ere euskaldunok ederki sufritzera.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Valverderi puteatzen hasiko ez balitz eta bakean utziko balio... Valverderekin Athletic-Barcelona bat 50%eko aukerekin ikusten zen hemen bizkaian, oso talde konpetitiboa... 1-7 hura UEFAn urruti gelditzen da, eh XD Orain Levanteri irabaztea ere logro bat ikusten da XD Txarto ba?a txarto gabiz...



Realak ere ez du konfidantza asko ematen, Osasuna hasi da hobetzen ba?a Ziganda hanka eta erdirekin ikusten nuen kanpoan duela 2 aste.





Kagadak:



Mendilibar ekarri berak nahi zuelako, diferentzia ekonomiko miseri batengatik Ocio fitxatu ez berriro, Clemente bota (antza denez Urzaiz, Etxebe, Orbaiz eta beste bat taldetik botatzeko esan zion Milikizi, Orbaiz botatzen badugu agur... besteak pasable), Javi Gonzalez lastreari bi urte berritu, intertoton apuntatu, nahi dituen fitxajeak egin (Javi Martinez ona irtetzen dabil ba?a)...  Zerbait ahazten zait. Bi urteok luze egin dira, benetan, Athletic-ekoa izan behar da jakiteko zertaz nabilen, 8 urte moduan izan dira XD





Orain Sarriugarte bota behar da, 2?Btik entrenadore bat igotzea jendeak iazko azken jardunaldian agurtu zuen moduan agurtu eta gero... edanda ere ez da egiten hori!