Googlerentzako etarrak gara

Sortzailea Aju, 2013ko Maiatzaren 16a, 15:37:52

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Ez dakit inoiz konturatu zareten baina JDownloaderrekin zerbait jaisten ari zaretenean "ETA" jartzen du denboraren ondoan; esanahiaren bila jarri naiz Googlen eta "JDownloader eta" jartzea otu zait bilatzailearen irudien sekzioan, eta hara non konturatzen naizen emaitzako ia irudi guztiak foro honetakoak direla :wow:

Linka.

zumarra

Espero dut katxondeoan aritzea baina, badaezpada ere, azalduko dut:

ETA: ESTIMATED TIME of ARRIVAL.

Alegia, AMAITZEKO USTEZKO DENBORA

Flipatuta utzi nauzu...

Aju

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Maiatzaren 16a, 18:16:02
Espero dut katxondeoan aritzea baina, badaezpada ere, azalduko dut:

ETA: ESTIMATED TIME of ARRIVAL.

Alegia, AMAITZEKO USTEZKO DENBORA

Flipatuta utzi nauzu...
Ikusazu jarritako linka, erdiak euskal-encodingsenak dira :evil:

Googleren menua euskaraz edukitzeak zerikusia izango du?. Euskaraz JDownloader aipatuko duten talde bakarra izango gara, baina ez dakit, kasualitatea ere bada.

zumarra

Aber,

seriesyonkis.com-etik bi atal jeisten jarri ditut (Juego de Tronos eta Como conocí a vuestra madre) eta ETA berdin berdin agertzen zait niri behintzat. Ez dira ba foro honetatik lortutako link-ak:



Lasai egon; ez dago eta paranoiarako arrazoirik....   :barre:

Aju

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Maiatzaren 16a, 19:02:19
Aber,

seriesyonkis.com-etik bi atal jeisten jarri ditut (Juego de Tronos eta Como conocí a vuestra madre) eta ETA berdin berdin agertzen zait niri behintzat. Ez dira ba foro honetatik lortutako link-ak:



Lasai egon; ez dago eta paranoiarako arrazoirik....   :barre:
Ez didazu ulertu. Googlek egiten duen ustezko asoziazioagatik nabil, eta ez JDownloaderrek linka nondik datorren arakatu eta "ETA" hori jartzen duela. Badakit JDownloaderren edozein jaitsierak jartzen duela "ETA".

zumarra

Ba ulertu gabe segitzen dut.

Sentitzen dut.

MikelEiza

#6
Aju, google-ek geroz eta gehiago pertsonalizatzen ditu bilaketako emaitzak. Kasu honetan, google-ek badaki zu euskal-encodings-en behin baino gehiagotan sartu zarela eta beraz normala da irudi gehienak hemendik ateratzea.

Hori egiaztatzeko egin proba hau; ireki "incógnito" moduan pestaña bat (firefoxen uste dut navegación privada deitzen dela) eta egin bilaketa berdina. Fijo beste emaitza mota bat itzultzen dizkizula. Ez erabili posteatu duzun linka; bilaketa berri bat egin.

Aju, denbora gehiegi libre horrelako gauzetan fijatzeko, ezta?

EDIT: Kontu honekin bideo insteresgarri honetaz gogoratu naiz: http://www.ted.com/talks/lang/eu/eli_pariser_beware_online_filter_bubbles.html

burrundaie

Apologia egiteagatik foroa itxi, besterik ez genuen behar... :threat: