Puto euskaltel, deskonektatu egiten zait

Sortzailea Aju, 2006ko Urriaren 24a, 14:32:16

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Beno, bestean irten zen gaia, kad sarera konektatzean interneteko konexioa galdu egiten zela edo, emuleak martxan jarraitzen zuela baina internet explorer eta firefox konexio gabe gelditzen zela. Ba nire kasuan motiboa ez da hori, egun bat daramanean gutxi gorabehera, deskonektatu egiten zait dena emulea izan ezik.



Baten batek badaki zergatik izan daitekeen?????????????



Amorrua ematen dit, reiniziatu egin behar izaten dudalako modema.



Por cierto, ordenagailua izorratu zaidala eta, modema portatillera instalatzen 2h egon naz eta ezin!!!!! Zelako mierda den instalazioa, windowsak berak ezagutzen ez badu (pasatu zaidana) te jodes.

Shadowblade

.... euskaltelen modemek driver cd bat dakarte beti... bestela baeraien web horritik descargatu beharra dago driver hori(kuriosoa modem gabe ezin bait gaitezke interneten ibili....)
e gura dau Herrixak???

Stargate Euskaraz!!!!!

Aju

ya ya, baina kontua da errorea ematen zidala windowsak berak aurkituta, eta agregar hardware eginda eta cdaren direkzioa, d:\ emanda ere ez zuen ezer egiten, 'no se pudo...' agertzen zen.



Xelebrea da esaten duzuna, lehen egin baitut, eman klik eta interneteko helbide bat kargatu. Aber, interneterako konexioa nabil instalatzen, nola nahi dute ezer jaistea? XD

Arsenicum

Aipamenaren egilea: "Aju"
Xelebrea da esaten duzuna, lehen egin baitut, eman klik eta interneteko helbide bat kargatu. Aber, interneterako konexioa nabil instalatzen, nola nahi dute ezer jaistea? XD



Windowsen beste errore tipiko bat: Keyoard not conected, press F1 or Esc.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Barbadil

Horixe bera komentatu behar nuen, uste nuen honela zioela:

Keyboard error. Press F4 to skip.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.