Lantzamendu taldea

Sortzailea Aju, 2007ko Apirilaren 03a, 14:33:01

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

orionatk

AipatuHori lortzeko Euskal Encouterra erabil daiteke, iaz bezala, baina ez dakit iaz arrakasta handirik izan zenik.

Jajaja!!!! Arrakasta diozu??? Zuk ez dakizu zer den foro honetako artxiboak konpartitzea!! DBZrekin bakarrik 5 tera inguru igo nituen, eta beste artxiboak ere nahiko eskatzen zituzten. Etengabe nengoen igotzen, eta foroko artxiboak exklusiboki konpartitzen nituen.

Aurtengoan berdina espero dut^^

MikelEiza

#16
Lehenengo eta behin Taichisanek esan bezala lasai zaitezte, taldearentzako ona den gauza bat egiten hasi eta haserretuta bukatzeak ez du merezi. Talde horretan oso jende gutxi gaude, baina gaudenok behintzat fitxategiak denbora luzez izaten ditugula uste dut eta kentzen direnean espazio faltagatik da. Nik neuk jaitsi dudan ia guztia oraindik konpartitzen daukat; adibidez Sakura eta hor egongo da denbora luzez. Hori bai oso fuente gutxi badago pazientzia izan beharko du jaitsi nahi duenak baina denborarekin lortuko duela ziurtatzen dut. Beraz niretzat banatzaile taldea izaten jarraitzen du, nahiz eta orain lantzamendu jarri, izenak berdin dit
Banatze arazo horren konponbide posible bat hau izan daiteke: openp2m erabiltzen badugu metodo gisa gure artean fitxategiak pasatzeko, emulean fuente gutxi geratzen denean kontuak publikatu ditzakegu eta horrela nahiz eta baten bat berandu heldu, kontu horietatik jaitsi ditzake behar dituen atalak eta lagundu nahi badu emulean jar ditzake fuente gehiago lortzeko. Horrela denbora luzez egon daitezke fitxategiak nahi dituenak eskuratzeko; emule ez da banatzeko metodo bakarra.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 13:35:08
AipatuHori lortzeko Euskal Encouterra erabil daiteke, iaz bezala, baina ez dakit iaz arrakasta handirik izan zenik.

Jajaja!!!! Arrakasta diozu??? Zuk ez dakizu zer den foro honetako artxiboak konpartitzea!! DBZrekin bakarrik 5 tera inguru igo nituen, eta beste artxiboak ere nahiko eskatzen zituzten. Etengabe nengoen igotzen, eta foroko artxiboak exklusiboki konpartitzen nituen.

Aurtengoan berdina espero dut^^
Niretzat arrakasta 5 Tero horietatik 1 emulen agertzea izango litzateke, eta nire ustetan ez zuen inork emulen jarri. Hori dela eta, orain igoera/lantzamiento talde baten beharra daukagu. Horregatik diot, ez eraman material guztia, utziezu "kon la miel en los labios" eta gainontzekoa hemendik jeitsi dezatela. Ideia bat besterik ez da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 13:52:34
Niretzat arrakasta 5 Tero horietatik 1 emulen agertzea izango litzateke, eta nire ustetan ez zuen inork emulen jarri.
Agertu ziren emulean nik oraindik hemen jarri ez nituen atalak, ta lortzeko aukera bakarra euskal encounterra zen, baina egia esan, ezer gutxi.

Pertsonalki nik lehenengo proba egingo dut bigarren emule bat instalatzen eta igo nahi ditudan artxiboak bakarrik joango dira, aurreko baten gau baten (beno, gau bat eta ordu batzuk), ia 4GB igo nituen.

Baten batek ezagutzen du metodoren bat 65kb inguruko igoera onartzen duenik? Mediafire adibidez 34tik gora ez da pasatzen

FHarlock

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 02:46:22
Zein motatakoak konbentzitzen zaitu, taichisan blogetik harrapatu eta bere igoerei jarraipena egingo zaiola esan eta horrela jarraitzen badu elinkak ezabatu eta igoera betatuko zaiola esan eta gero amaieran 'ez dut haserretu nahi' esaten duen batek agian?
Igoreen jarraipena artxibo guztiei egin behar zaio, ez arazoak egon izan direlako (horrek jarraipena zehatzagoa eskatzen du), baizik eta lan funtzionamendu normala da igoerei segimendu bat egitea, ondo edo ez gauzatzen diren jakin ahal izateko.

Eta berdin zait nori eman behar zaion altoa, edo norengan hartu behar diren neurriak, ni banintz igo eta osatzen ez dituena, altoa mereziko nuke, eta nire konpromezuak betetzen ez baditut, ikusi beharko da ea igotzen jarrai dezakedan igotzen nengokeen eran, osatu gabe benetan igo gabe, hoiek jeitsi nahi dituen jendea zapuztuz, taldeko funtzionamendu normala zikinduz.

- Osatu ez eta iturri gabeko elinkak, zertarako balio dute? Ezertarako, ez direlako osatuko, ezinezkoa da osatzea, egoerari aurre egiten ez bazaio neurriren bat hartuz. Igotzaileak emulean berriro jar dezala artxiboa, Release berri obeago bat egin bideoa berreginez, deskarga zuzenera igo iturri taldeak izan dezan eta berriro zirkulazioan jar dezan elink berdina mantenduz... Eta zerbait egiten ez bada, artxiboa osa ezina dela onartu, eta forotik kendu, balio ez duen elinka jeisten saiatuko direnak, zapuztea bakarrik lortuko dute.

- Igotzaileak koordinatu, iturriak badirela zihurtatzeko. Horrek artxiboen zerrenda eta artxibo bakoitzak dituen iturriak eguneratua eskatzen du. Emuletik zehar igotzen bada zuzenean, zihurtatu artxiboa osatzen dela eta iturri bat geratzen dela artxiboaren osaketa zihurtatzeko.




AipatuBai, beharrezkoa da. Oso beharrezkoa. Beste gauza bat da zu ados egotea ala ez, baina ez zara foroko erabiltzaile bakarra, eta askok nahitaezkoa ikusten dugu.
Bai bere sakrosanta maiestate iluminatua, dena ikusten duen oro, egi ahalguztidunaren jabea, arrazoi duzu, guztiz beharrezkoa da talde honen sorrera, berau gabe foroaren bizi iraupena ez litzateke posible, eta egi honek ez du itzalik demostratu bada ere honelako talde bat gabe artxiboak igo eta zabal daitezkeela inolako arazorik gabe, arazoa gaizki igotzen denean sortzen dela, eta lantzamendu taldeak artxiboa hasieran azkarrago zabaltzeko balio dutela.




AipatuEz gaitezen moskeatu zeren ez gaitu inora eramango hori
Ez moskeatzea ere ez nau inora eraman artxibo batzuekin.




Aipatuorduan FHARLOCK, modu honez esaten dizut eta honegatik ez moskeati, lasaiago ibili behar zarela mutil, denok maite dugu euskal encodings, lan pilo eta ordu asko inbertitu ditugu guztiok honetan(eta ondino geratzen zaiguna)eta horregaitik gauza guztiak taldean debatitzeko dira, eta beti taldearengan pentsatzen, inoiz ez kasu partikularretaz^^...
Nik ez dut kasu partikularrik esan hemen aipatu badira, gertatutakoetaz ikasgaiak atera ditut gauzak berriz oker joan ez daitezen.

Ni okerretatik ikasten duenetarikoa naiz eta urte erdiz, 5 giga baino gehio blokeatuta eduki ditu osatzen ez ziren artxiboekin, konexiaren parte bat galduz osatuko ez ziren artxiboak igotzen, moskeatuta eta eszeptiko egoteko modukoa da.

Ez nago berriz prest ezertarako balio ez duten sakrifizioak egiteko talde honentzegatik sakrifio asko egiteko prest banaegoen ere. Behin, inozentziaz erortzen naiz. Bigarrenez erorita, astakirten izanagaitik.








AipatuMaterial gehiegi dago, gaudenon artean den-dena emulen luzaroen mantentzeko, nire ustez ezinezkoa da. Gainera gero eta material gehiago dago. Ezinbestekoa da material hau jeisten duen eta foroan parte hartzen ez duen jendearen laguntza. Horiek gabe Euskal Encodingsen etorkizuna oso iluna izango da.
Baina ahal den luzaron mantendu ahal izateko modua egin behar zaio, eta bereziki, artxiboak behin bada osa daitezela zihurtatu behar da, denen laguntza beharko da beti eskuragarri egoteko, baina behin ere osatzen ez badira, ezinezko.

Koordinazio bat behar da, artxibo batzuetan iturri soberan dago eta beste batzuetan falta. Orain duguna, ongi antolatuz, mantentzeko parada dago. Ni lehen giga piloa nituen taldearen mesedetarako, DBZ kenduta, beste denen iturri nintzen.

Gauzak gaizki joan ez balira, ala jarraituko zukeen, DBZ-tik at beste denen iturri nintzateke, eta DBZ-taren iturriak koordinatu bakarrik beharko zitekeen, gauza ez zailegia. Eta BDZ iturri oso bakarra zihurtatzeko duen banaketarekin ez litzateke oso zail izango.

Koordinatzen bagara, material askoren eskuragarritasuna zihurta daiteke, betirako agian ez, baina bai luzarorako.





AipatuJendea foroan parte hartzen badu, kontzientziazio lana bakarrik etorriko da eta hori da orain behar duguna. Hori lortzeko Euskal Encouterra erabil daiteke, iaz bezala, baina ez dakit iaz arrakasta handirik izan zenik. Aurten doazenak nire ustez ez lukete material guztia eraman beharko, serie bakoitzeko atal batzuk baizik. Horrela norbait atal gehiago dauden galdezka joan ezkero erantzun errexa dauka: "Bai, www.euskal-encodings.com-en gehiago duzu". Ea horrela jendea animatzen den foroan sartzera.
Ideoa ona da, baina ez nago guztiz ados, dena eraman, taldekideen artean elkartrukatu, baina sarean dena ez jarri.




AipatuLehenengo eta behin Taichisanek esan bezala lasai zaitezte, taldearentzako ona den gauza bat egiten hasi eta haserretuta bukatzeak ez du merezi.
Baina komeni da edozer hasi baino lehen, eztabaidatu eta ondo antolatzea gauzak ongi ateratzeko.





AipatuHori bai oso fuente gutxi badago pazientzia izan beharko du jaitsi nahi duenak baina denborarekin lortuko duela ziurtatzen dut.
Nik zihurta dezaket, hilabetez eduki ditudala artxibo batzuk jeisten, eta 5% ez zirela ailegatzen, iturririk ez zirela inoiz ikusten. Denborarekin, hilabeteak aurrera, egoera berdin berdinean jarraitu zuten.




AipatuNiretzat arrakasta 5 Tero horietatik 1 emulen agertzea izango litzateke, eta nire ustetan ez zuen inork emulen jarri.
Deskarga zuzeneko metodoari erabiltzeari utzi diot berdina gertatzen delako. Igotzaileen artean banatzeko, metodo izan daiteke. Gero, behar dena, igoerak planifikatzea da, era ordenatuan eta planifikatuan.




AipatuBaten batek ezagutzen du metodoren bat 65kb inguruko igoera onartzen duenik? Mediafire adibidez 34tik gora ez da pasatzen
Gmail-ena probatzen nago, limitea, 3 giga dira, eta aldi berean ezin garela bi igotzen ibili.

orionatk

#20
AipatuBai bere sakrosanta maiestate iluminatua, dena ikusten duen oro, egi ahalguztidunaren jabea, arrazoi duzu, guztiz beharrezkoa da talde honen sorrera, berau gabe foroaren bizi iraupena ez litzateke posible, eta egi honek ez du itzalik demostratu bada ere honelako talde bat gabe artxiboak igo eta zabal daitezkeela inolako arazorik gabe, arazoa gaizki igotzen denean sortzen dela, eta lantzamendu taldeak artxiboa hasieran azkarrago zabaltzeko balio dutela.

Niri bazilerik INOIZ EZ!! Entzun duk??? Ez nauzu ezagutzen nor naizen ni!! Ya asta los kojonez nago gauza batzuetaz. Nik bakarrik komentatu egin dut, nire iritzia emanez. Asike kontuz diozunarekin.

PD: oraindik tonu hori erretiratzeko aukera ematen dizut, nirekin tratuak edukitzen jarraitu nahi baduzu. Bestela, hasta nunca.

MikelEiza

FHarlock uste dut orionatk-rekin pasatu egin zarela, lasai zaitezte. Jende gutxi izanik gure artean horrela ibiliz gero ez goaz inora :no.
Euskal-encodings bere onenean zegoelakoan nengoen baina badirudi taldekideen artean rollo txarren bat badela eta hori ez da batere ona. Ea gauzak berehala konpontzen diren.

FHarlock

AipatuNiri bazilerik INOIZ EZ!! Entzun duk??? Ez nauzu ezagutzen nor naizen ni!! Ya asta los kojonez nago gauza batzuetaz. Nik bakarrik komentatu egin dut, nire iritzia emanez. Asike kontuz diozunarekin.
Ni ere nazkatuta nago gauza batzuetaz eta isilpean pairatzen ditut.

Eta ez duzu zure iritzia eman, hor arazoa : "Bai, beharrezkoa da. Oso beharrezkoa. Beste gauza bat da zu ados egotea ala ez, baina ez zara foroko erabiltzaile bakarra, eta askok nahitaezkoa ikusten dugu." Iritzi eman nahi bazenuen, hitz egokiak ez dituzu aukeratu ba.

Hor ez duzu iritzia ematen, egi bat finkatzen duzu (Bai beharrezkoa da. Oso beharrezko), ez diozu hori zure iritzitan denik, eta gainera, egi bat finkatuz gain, nire iritzia gauzeztatzen dudu (beste gauza da zu ados egotea ala ez), hau da, egia hori da, eta zu oker zaude zure iritzia dena dela izanda. Ez duzu esaten, ni horrela ikusten dut, eta zuk ikusten duzuna ikusita, horrela ikusten dut.

Egia da zuk diozulako bakarrik? Zu zarena zarelako zuk diozuna nire gainetik al dago? Ah, gehiengokoak zaretenez egia duzue, gehiengoak zaretelako. Gehiengokoak ziren lurra zapala zela ziotenak bere garaian, mende ugariz, eta begira, oker zeuden gehiengokoak izan baziren ere, gauzak frogatu ahal izan ziren arte.

Hemen gauzak argumentatu itzazue, gertakariak eta datuak agerian jarriz eztabaida zentzudun bat izan dezagun, baina ez inoren iritzia gaitzezi gaitzezteagaitik.

Eta ez dut bazilatu, egin duzu pasada agerian usteko, ironia erabili dut nola tratatu nauzun agerian jartzeko.

Eta ikusten da ni nor naizen ez dakizuela. Ez dut jasango, ez ni edo beste inor menospreziatzerik.




AipatuPD: oraindik tonu hori erretiratzeko aukera ematen dizut, nirekin tratuak edukitzen jarraitu nahi baduzu. Bestela, hasta nunca.
Erabili aholkua zuk zeu, ez eskatu besteoi errespetoa zuk ez badiezu erakusten.





AipatuFHarlock uste dut orionatk-rekin pasatu egin zarela, lasai zaitezte.
Agian pasatu dena bera da niri menospreziatuz, ni bera goitsetsi bakarrik egin dut nola gaitzetsi didan agerian jartzeko.

Eta agian nazkatzen ari naizen gauzetako bat, gauzak gaizki ulertzen direnean, borde jartzen denari arrazoi ematera joaten dela, ez gauzak nola gertatu diren ikustera, ea gauzak gaizki ulertu dituen eta ofenditzeko arrazoia duen.





Eta hemen bada ordua lan egiteko, nola antolatuko zareten esaten has zaitezten, intentzio bikainak dituzuela ikusi da, baina oraindik nola egingo duzuen ikusteke dago.

orionatk

Ez dut diskutitzeko gogorik. Agindu nizun audioa igoko dut eta hortik aurrera ahaztu nitaz.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 15:34:14Eta hemen bada ordua lan egiteko, nola antolatuko zareten esaten has zaitezten, intentzio bikainak dituzuela ikusi da, baina oraindik nola egingo duzuen ikusteke dago.

Hemen bakoitzak ahal duena egiten du bere asmorik hoberenarekin. Ez zara patroia eta hau ez da greba japoniarra.

Nik behintzat ahal dudana egiten jarraituko dut, nire konexioak baimentzen didana konpartituz eta besteekin sartu gabe edo zer egin behar duten inposatu gabe.

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Bueno, aski da behingoz!!k es omos una panda de crios o personas adultas? ke kreo ke ya esta bien de estas cosas sin sentid que NO LLEVAN  A NADA. Si es una opinion de cada uno no hay porke hacer estas escenas, no se hacemas ke manchar los posts con discusiones y malas ostias inutiles. Aki kada uno nos callamos lo ke devemos por el bien del grupo, y todo porke sino esto seria una casa de putas, asike por favor os pido ke se deje de un lado de una vez el puto orgullo de cada uno y ke cooperemos todos en conjunto por el bien de EUSKAL ENCODINGS, porke si empezamos con malinterrpetar todo lo ke seescribe aki akabariamos en una gerra civil cibernetica,y puede sonar a chiste, pero yo lo veo asi. Asike apartir de ahora kien no tenga respeto por los demas, y me da igual kien sea, se tomaran medidas al respecto porke esto meestap areciendo ya una payasada y una manera de crisparse por una discusion normal ke ,nose....decidme, si no confiamos los unoos en los otros y nos ayudamos apra ke esto siga a delante, ke nos keda? Asike apartir de este post mio, no tolerare ni  una falta de respeto mas por parte de nadie. Eta horain joan gaitezke kuestioaren ardatzera mesedez...

P.D:azkenean gazteleraz idatzi izan behar dut zeren hau expesatzeko era niretzat errazagoa iruditu zit, barkatu guztioi.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Taichisanek arrazoia dauka, post hau lantzamendu taldea antolatzeko sortu zen eta ez beste ezertarako beraz horretaz hitzegin beharko genuke eta eztabaida segitzekotan beste nonbaiten segi beharko da. Nik aurreko post batetan proposatu dut gure artean openp2m bidez pasatzea gauzak eta emulean fuenteak falta direnean hauek publikatzea horrela berandu dabilenak ere eskuragarri izango baititu. Abantaila nagusia oso denbora luzez eduki ditzakegula da eta mediafire eta antzekoetan suposatzen dut denbora batera kendu egingo dituztela. Zer iruditzen zaizue openp2m erabiltzen badugu?

orionatk

Niri sistema oso ona iruditzen zait. Aspaldi frogatu nuen beste foro batetik artxibo batzuk jeisteko eta ondo iruditu zitzaidan.

Taichisan

Ideia ona iruditzen zait, baita ere egin ahal genezakeena, norbaitek badaki torrent tracker on bat igotzeko ere ....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

AipatuAgindu nizun audioa igoko dut eta hortik aurrera ahaztu nitaz.
Ez naiz ahaztuko zutaz, inola ere, taldeko partaide bat zara, eta ala zaren bitartean, beste taldekide bat izango zara niretzako.

Nik ez diot inori nuzin egingo. Edonorekin elkarrekin lan egiteko sortzen diren aukerak erabiltzen saiatuko naiz, eta berdin dit norekin.

Uler ezazu, iraindua sentitu naizela, ez zara zu iraindua senti daitekeen bakarra, baina haserratu ordez, ironiz esaten saitu naiz, eta ez nuen zu iraintzeko asmorik. Agian ez zen zure intentzioa ni menospreziatzea, baina ala sentitu naiz.

Gaizki ulertua izan dela zihur. Hutz dezagun horretan eta ekiogun gauza produktiboagoei.





AipatuHemen bakoitzak ahal duena egiten du bere asmorik hoberenarekin.
Infernurako bidea asmo onez beteta dagoela diote.

Asmo hobereneekin ibiliko gara, baina gauzak gaizki irten ez daitezen, modu bakarra dago, gauzak ongi prestatzea, hau da, planifikazioa eta koordinazioa, eta horretarako kritikoak izaten eta kritikak jasaten jakin behar dugu, gure iritzien edo nahien kontra izanik ere.





AipatuEz zara patroia eta hau ez da greba japoniarra.
Esan dudanean "Eta hemen bada ordua lan egiteko", ez zuen agindua izan nahi, baizik eta gaiari joan gintezen dei bat. Agian ez nahiz argiegi azaldu oraingoan, niretzako, prestakuntzak, lanaren zati garrantsitsua dira.




Aipatuzer egin behar duten inposatu gabe.
Ez diot inori zer egin behar duen inposatu, berriz diot, gairantz itzul gintezen deia zela.

Bakoitzak nahi duena egin dezake, baina gauza baten konpromezua ematen badu, bete dezala eskatu behar dut.





AipatuTaichisanek arrazoia dauka, post hau lantzamendu taldea antolatzeko sortu zen eta ez beste ezertarako beraz horretaz hitzegin beharko genuke eta eztabaida segitzekotan beste nonbaiten segi beharko da.
Eztabaidak pertsonaletaz ari bazara bai, taldea nola antolatu behar den eztabaida behar bada, ongi antolatzea lortzeko, hemen da tokia eta unea eztabaida horretarako.





AipatuNik aurreko post batetan proposatu dut gure artean openp2m bidez pasatzea gauzak eta emulean fuenteak falta direnean hauek publikatzea horrela berandu dabilenak ere eskuragarri izango baititu.
Aukera bat da. Ni oraindik openp2m erabiltzen ez naiz saiatu, topera nabilelako.

Baina igoera anuntziatu ziren artxiboak eta ongi ez igonagatik igo ez direnekin zerbait egin behar da ere. Horietaz ez dut ahaztu nahi.





Aipatunorbaitek badaki torrent tracker on bat igotzeko ere ....
Ia torrent programa guztiek serbitzailerik lan egiteko modua dute, DHT-ren bidez. Gainera, torrent linkak sortzeko aukera badute programen azken bertsioek, emuleren antzera, torrent artxiboa publikatzea beharrezkoa izan ez dadin.

Arazoa, iturri bakoitzarentzat igoera oso bat egin behar zaiola da. Obe igotzaileak deskarga zuzenera igo era planifikatuan iturriek jeits dezaten, baina igotzaileak igoera bakarra eginda.





Proba arabera, konprimatzen ari naiz lanerako moduan Vanpire Hunter D, ea audioa ongi sinkronizatzen den dvd irudiarekin. Horretarako, pasada bakarreko kodifikaketa egin dut, 300 megatakoa edo aterako dena.

Ordubetea du oraindik bukatzeko, bukatu ondoren Gmail Drive erabiliko dut igotzeko eta dagoenean abisatuko dut besteok jaitsi nahi baduzuen saiatzeko, igo, batek aldi berean egin bai dezake, eta jeitsi, suposatzen dut antzera, baian ez nago zihur, antzera bada, foruan erabiltzera zoazela eta bukatu duzula abisatzearekin konpon gintezke. 3 giga dira, ez da limite txarra, eta ez dute kadukatzen.