Lantzamendu taldea

Sortzailea Aju, 2007ko Apirilaren 03a, 14:33:01

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 14:15:20
- Osatu ez eta iturri gabeko elinkak, zertarako balio dute? Ezertarako, ez direlako osatuko, ezinezkoa da osatzea, egoerari aurre egiten ez bazaio neurriren bat hartuz. Igotzaileak emulean berriro jar dezala artxiboa, Release berri obeago bat egin bideoa berreginez, deskarga zuzenera igo iturri taldeak izan dezan eta berriro zirkulazioan jar dezan elink berdina mantenduz... Eta zerbait egiten ez bada, artxiboa osa ezina dela onartu, eta forotik kendu, balio ez duen elinka jeisten saiatuko direnak, zapuztea bakarrik lortuko dute.
Bi fitxategi ezberdinek elink berdina edukitzeko propabilitatea %0.0000...1ekoa da (hash-arengatik), beraz, hori beste modu baten egin beharko da.


Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 14:15:20
AipatuMaterial gehiegi dago, gaudenon artean den-dena emulen luzaroen mantentzeko, nire ustez ezinezkoa da. Gainera gero eta material gehiago dago. Ezinbestekoa da material hau jeisten duen eta foroan parte hartzen ez duen jendearen laguntza. Horiek gabe Euskal Encodingsen etorkizuna oso iluna izango da.
Baina ahal den luzaron mantendu ahal izateko modua egin behar zaio, eta bereziki, artxiboak behin bada osa daitezela zihurtatu behar da, denen laguntza beharko da beti eskuragarri egoteko, baina behin ere osatzen ez badira, ezinezko.

Koordinazio bat behar da, artxibo batzuetan iturri soberan dago eta beste batzuetan falta. Orain duguna, ongi antolatuz, mantentzeko parada dago. Ni lehen giga piloa nituen taldearen mesedetarako, DBZ kenduta, beste denen iturri nintzen.

Gauzak gaizki joan ez balira, ala jarraituko zukeen, DBZ-tik at beste denen iturri nintzateke, eta DBZ-taren iturriak koordinatu bakarrik beharko zitekeen, gauza ez zailegia. Eta BDZ iturri oso bakarra zihurtatzeko duen banaketarekin ez litzateke oso zail izango.

Koordinatzen bagara, material askoren eskuragarritasuna zihurta daiteke, betirako agian ez, baina bai luzarorako.
Koordinazioak garrantzia dauka eta beharrezkoa ikusten dut, baina ala ere honek huts egiten badu beti dago iturri eskaerak egiteko aukera. Horrela igoera taldekoek berriz jarri dezakete (koordinazioaren arabera batek, bik edo denak jarriko lukete), eta ondorioz fitxategia "betirako mantenduko" litzateke. Baina horretarako jendeak eskaerak egin behar ditu eta igoera taldekoek eskaerei kasu egin fitxategiak emulen berjarriz. Eskaerei kasu egiten ez bazaie, txungo pastel.


Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 14:15:20
AipatuJendea foroan parte hartzen badu, kontzientziazio lana bakarrik etorriko da eta hori da orain behar duguna. Hori lortzeko Euskal Encouterra erabil daiteke, iaz bezala, baina ez dakit iaz arrakasta handirik izan zenik. Aurten doazenak nire ustez ez lukete material guztia eraman beharko, serie bakoitzeko atal batzuk baizik. Horrela norbait atal gehiago dauden galdezka joan ezkero erantzun errexa dauka: "Bai, www.euskal-encodings.com-en gehiago duzu". Ea horrela jendea animatzen den foroan sartzera.
Ideoa ona da, baina ez nago guztiz ados, dena eraman, taldekideen artean elkartrukatu, baina sarean dena ez jarri.
Okei, neurri hau taldekoak ez direnentzat izatea nuen buruan, baina komentatzea ahaztu zait :embarrassedd


Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 16:56:09
Taichisanek arrazoia dauka, post hau lantzamendu taldea antolatzeko sortu zen eta ez beste ezertarako beraz horretaz hitzegin beharko genuke eta eztabaida segitzekotan beste nonbaiten segi beharko da. Nik aurreko post batetan proposatu dut gure artean openp2m bidez pasatzea gauzak eta emulean fuenteak falta direnean hauek publikatzea horrela berandu dabilenak ere eskuragarri izango baititu. Abantaila nagusia oso denbora luzez eduki ditzakegula da eta mediafire eta antzekoetan suposatzen dut denbora batera kendu egingo dituztela. Zer iruditzen zaizue openp2m erabiltzen badugu?
Nik aspaldi Peer2mail erabili nuen, eta ondo zebilen jeisteko. Suposatzen dut antzeko zerbait izango dela, fitxategiak programak berak zatitzen zituen posta kontura igotzeko eta jeistean berdin, gainera pasa-hitz bat behar zen fitxategi bakoitzerako. Hau froga daiteke.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 14:15:20
Igotzaileak emulean berriro jar dezala artxiboa, Release berri obeago bat egin bideoa berreginez

Aspect ratioagatik diozu?

MikelEiza

#32
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 21:08:17
Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 14:15:20
- Osatu ez eta iturri gabeko elinkak, zertarako balio dute? Ezertarako, ez direlako osatuko, ezinezkoa da osatzea, egoerari aurre egiten ez bazaio neurriren bat hartuz. Igotzaileak emulean berriro jar dezala artxiboa, Release berri obeago bat egin bideoa berreginez, deskarga zuzenera igo iturri taldeak izan dezan eta berriro zirkulazioan jar dezan elink berdina mantenduz... Eta zerbait egiten ez bada, artxiboa osa ezina dela onartu, eta forotik kendu, balio ez duen elinka jeisten saiatuko direnak, zapuztea bakarrik lortuko dute.
Bi fitxategi ezberdinek elink berdina edukitzeko propabilitatea %0.0000...1ekoa da (hash-arengatik), beraz, hori beste modu baten egin beharko da.
Uste dut FHarlock-ek ez duela horrelako ezer esan. Fitxategi berbera berriz jartzea proposatu du edo bestela beste release hobe bat egin eta hori igo.


Aipatu
AipatuCita de: BeleBeltz en Hoy a las 16:56:09
Taichisanek arrazoia dauka, post hau lantzamendu taldea antolatzeko sortu zen eta ez beste ezertarako beraz horretaz hitzegin beharko genuke eta eztabaida segitzekotan beste nonbaiten segi beharko da. Nik aurreko post batetan proposatu dut gure artean openp2m bidez pasatzea gauzak eta emulean fuenteak falta direnean hauek publikatzea horrela berandu dabilenak ere eskuragarri izango baititu. Abantaila nagusia oso denbora luzez eduki ditzakegula da eta mediafire eta antzekoetan suposatzen dut denbora batera kendu egingo dituztela. Zer iruditzen zaizue openp2m erabiltzen badugu?
Nik aspaldi Peer2mail erabili nuen, eta ondo zebilen jeisteko. Suposatzen dut antzeko zerbait izango dela, fitxategiak programak berak zatitzen zituen posta kontura igotzeko eta jeistean berdin, gainera pasa-hitz bat behar zen fitxategi bakoitzerako. Hau froga daiteke.
Funtsean Openp2m peer2mail-aren berdina da baina beste zerbitzari batzuekin dabil. Lehen fitxategiak zatitu norberak egin behar zituela uste dut, baina orain oker ez banago zatitzeko herraminta bat gehitu diote. Hala ere nik winrar erabiliko nuke zatiak sortzeko.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 21:28:55
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 21:08:17
Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Apirilaren 06a, 14:15:20
- Osatu ez eta iturri gabeko elinkak, zertarako balio dute? Ezertarako, ez direlako osatuko, ezinezkoa da osatzea, egoerari aurre egiten ez bazaio neurriren bat hartuz. Igotzaileak emulean berriro jar dezala artxiboa, Release berri obeago bat egin bideoa berreginez, deskarga zuzenera igo iturri taldeak izan dezan eta berriro zirkulazioan jar dezan elink berdina mantenduz... Eta zerbait egiten ez bada, artxiboa osa ezina dela onartu, eta forotik kendu, balio ez duen elinka jeisten saiatuko direnak, zapuztea bakarrik lortuko dute.
Bi fitxategi ezberdinek elink berdina edukitzeko propabilitatea %0.0000...1ekoa da (hash-arengatik), beraz, hori beste modu baten egin beharko da.
Uste dut FHarlock-ek ez duela horrelako ezer esan. Fitxategi berbera berriz jartzea proposatu du edo bestela beste release hobe bat egin eta hori igo.
Ba nik hori irakurtzen dut...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

jeje hasieran irakurri dudanean esan dudana ulertu dut baina, orain negritan jarri duzunarekin konturatu naiz nik ulertu dudala gaizki eta lehen esan duzun moduan elinka ezingo litzateke mantendu.

Jabarro

nik egia esan behar badizuet ez dakit lantzamendua taldearen asuntoa izango den edo ez baina de media 4 atal jeisten zitzaizkidan eta egun hauetan ez zait batere jetsi eta hori emule 24 orduak dudala jarrita.
Asieske nerekin kontatu dezakezue taldearentzako

FHarlock

Agian justu jeitsi nahi zenituen artxiboak oporretan joan eta ordenagailua itzalita utzi duen batena da.

Honelako datetan, gauza oso bitxiak gertatzen dira.

Aju

#37
Aipamenaren egilea: Jabarro  Noiz: 2007ko Apirilaren 08a, 10:51:47
nik egia esan behar badizuet ez dakit lantzamendua taldearen asuntoa izango den edo ez baina de media 4 atal jeisten zitzaizkidan eta egun hauetan ez zait batere jetsi eta hori emule 24 orduak dudala jarrita.
Asieske nerekin kontatu dezakezue taldearentzako

azureus bakarrik jartzeko (One Pieceren raw denak bajatzeko asko ez zait falta ya) emule kendu egin nuen atzo eta aurreko bi egunetan ere emule eta azureus biak batera euki ditut eta programa bakoitzak igoeraren erdia erabili du. Dena den ya jonnydbzk ere denak dauzka asike fuente oso badaude.

EDIT: 35. atala eskatzen topatu zaitut, suposatzen dut duela gutxi hasiko zinela jaisten, eta hori ya normalagoa da (astiroago jaistea), 120 atal dira eduki behar direnak konpartitzen

MikelEiza

Subforoa desagertu zait. Baten batek badaki zer gertatu den?

Aju

#39
jonny, zuri? dena ondo dagoela ematen du, baina 'iker' dezagun pixkat.

EDIT: misterios de la vida, bapatean desvalidatu egiten dira aukerak aspaldion ze orokorrarekin ere pasatzen ari da

jonnydbz

#40
Aipamenaren egilea: Jabarro  Noiz: 2007ko Apirilaren 08a, 10:51:47
nik egia esan behar badizuet ez dakit lantzamendua taldearen asuntoa izango den edo ez baina de media 4 atal jeisten zitzaizkidan eta egun hauetan ez zait batere jetsi eta hori emule 24 orduak dudala jarrita.
Asieske nerekin kontatu dezakezue taldearentzako
Jabarro, id baxua daukazu emulen, arazo hori konpon ezazu, ze naiz eta slota eman ezin dizut asko eman.
Edit: baina kontutan hartu, talde hau igotzeko dela eta ez jeisteko  :bleh

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Apirilaren 08a, 12:57:30
Subforoa desagertu zait. Baten batek badaki zer gertatu den?
Hau irakurri dudanean, nik ere ezin nuen ikusi, ta atzo idatzitako txapa galduko zela pentsatu dut  :weirdsmiley

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Apirilaren 08a, 13:11:48
jonny, zuri? dena ondo dagoela ematen du, baina 'iker' dezagun pixkat.

EDIT: misterios de la vida, bapatean desvalidatu egiten dira aukerak aspaldion ze orokorrarekin ere pasatzen ari da
Baina orain ondo dabil  :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Jabarro

#41
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Apirilaren 08a, 12:40:12
EDIT: 35. atala eskatzen topatu zaitut, suposatzen dut duela gutxi hasiko zinela jaisten, eta hori ya normalagoa da (astiroago jaistea), 120 atal dira eduki behar direnak konpartitzen
Ba bai egia esan orain dela bi aste hasi nintzen atalak jaisten. Oraindik foroak dauzkagun 120tik 63 gelditzen zaikit jeisteko


Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Apirilaren 08a, 13:18:51
Jabarro, id baxua daukazu emulen, arazo hori konpon ezazu, ze naiz eta slota eman ezin dizut asko eman.
Edit: baina kontutan hartu, talde hau igotzeko dela eta ez jeisteko  :bleh
Eta nola jarri dezaket ID altuagoa??? eske pixkat negatua naiz, nahiz eta informatika ikasi dudan jeje

orionatk

Zelako internet konexioa daukazu?
Routerraren bidez badaukazu, emulek erabiliko dituen portuak ireki behar dira ID altua euki ahal izateko, edo konpatiblea bada routerrean UPnp aktibatu. Esan routerraren marka, eta laguntzen saiatuko naiz/gara. Bestela, www.adslzone.net webgunean informazio pila daukazu horri buruz, eta portuak irekitzeko router bakoitzarekin nola egin behar duzun ongi azaltzen du.

Routerra erabiltzen ez baduzu... ba ez dakit.

Jabarro

ba daukat jazztel-enadsl 20 megara modem ethernet bat da ta huawei uste det dela

orionatk

Honek ni baino hobeto azalduko dizu:

http://www.adslzone.net/tutorial-46.2.html
http://www.adslzone.net/tutorial-53.1.html

Ez dakit bietako zein izango den zurea, baina baten argazkia dator.
Oso garrantzitsua da routerraren erabiltzailea eta pasahitza izatea, derrigorrezkoa, konfigurazioan sartzeko. Batzutan etxera doan teknikoari uztea ahazten zaio (derrigortuta dago uzteko) edo routerraren azpikaldean egon daiteke. Baldin ez baduzu, jazztelera dei dezakezu eskatzeko, baina kostako zaizu lortzea, pega mordoa jartzen dute (zertarako nahi duzu? zertarako portuak ireki?... eta horrelakoak galdetzen dizute) eta beste foro batzutan ikusi dudanez, baina teorikoki derrigortuta daude datu hori emateko.

Link horien webgunean oso ondo azaltzen dute prozesu guztia, argazkiekin eta guzti. Hala ere, arazoren bat baduzu esan.