Inor animatzen da DBZn falta diren 4 pelikulak itzultzen?

Sortzailea Aju, 2012ko Urtarrilaren 01a, 14:18:15

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Bueno, ba pelikulak FullHDan egiteko begiratzen ari naiz eta lau hauekin zer egin ez dakit. Baten bat animatzen da itzultzera?. Itzulpena testu latino batetik izango litzateke eta ez dauka inongo misteriorik, denbora eramaten duela bakarrik.

Euskara maila ona izatea aski da, gero erderazko testua dagoen lekuan euskarazkoa jartzea besterik ez da. Wordpadarekin egin daiteke. Adibidea

Testu gutxiko subak izaten dira, lerro gutxi eta esaldi laburrak. Arazo bakarra latinoen hitz konkreturen bat agertzea da, baina kontestutik beti ateratzen dira.

Taichisan

Eta ez da errazagoa Selecta Visionek egindako itzulpen gaztelaniarekin euskarazkoa egitea? Nik baditut filme guztiak Selecta bertsiokoak eta jakiten badut nola atera subak atera ditzaket. Uste dut hobeagoa litzakeela hauek erabili, baino zuek daukazue azken txanda. Dena den nik filme bakarra egitera ausartuko nintzake, eta filme hori BATERAKETA! GOKU ETA VEGETAREN ARTEKO BORROKA LATZA! izango litzake alaXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 01a, 15:42:58
Eta ez da errazagoa Selecta Visionek egindako itzulpen gaztelaniarekin euskarazkoa egitea? Nik baditut filme guztiak Selecta bertsiokoak eta jakiten badut nola atera subak atera ditzaket. Uste dut hobeagoa litzakeela hauek erabili, baino zuek daukazue azken txanda. Dena den nik filme bakarra egitera ausartuko nintzake, eta filme hori BATERAKETA! GOKU ETA VEGETAREN ARTEKO BORROKA LATZA! izango litzake alaXD
Ba atera badezakezu, hobe. Egitekotan denak nahi ditut egin, ez da plana batzuk bat eta beste batzuk ez. Dragoi Bola izanda testu gutxiko subak dira, ez da Death Note bat. Ea norbait animatzen den.

Taichisan

Baino ea nork animatzen den guztiak egitera?? zergatik ezin dezakegu 4 lagunen artean denak egin? esan det, ni BATERAKETA egitera ausartzen naizela :evil:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 03a, 13:40:28
Baino ea nork animatzen den guztiak egitera?? zergatik ezin dezakegu 4 lagunen artean denak egin? esan det, ni BATERAKETA egitera ausartzen naizela :evil:
Nahiago dut pertsona batek egitea guztiak, ze pertsona bakoitzak bere hiztegia erabiltzen du eta batetik bestera aldea egongo da.