Mediafirek kaptcha eskatzen du

Sortzailea burrundaie, 2012ko Maiatzaren 16a, 23:00:57

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

#15
Aupa:

Ba, nik oraintxe Mediafire-tik primeran deskargatzeko trukoa asmatu dudala uste dut. Deskarga simultaneoak onartzen ditu, ba, Mediafirek; orduan, JDOWNLOADER-en aurrena "Capturador de enlaces" delako horretan, deskargatu nahi dugun guztia jarri. Dena dugunean, orduan eman, "Agregar todos los enlaces" eta, "Descargas" atalean, beheko partean, "Con. Max" eta "Descargas Max." jarri 20, 30 edo nahi duguna (deskargatzeko kolan jarri dugun artxiboen kopurua). Orduan, capcha guztiak bata bestearen atzetik eskatuko dizkigu eta 2 minututan denak jarrita, bertan utzi dena deskargatzen. Abiadura, beti bezala, topea da nire kasuan.

Espero dut ulertu izana eta balio izatea.

burrundaie

Probatu egingo diat, eskerrik asko Zumarra!

baronluigi

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Ekainaren 06a, 21:18:54
Aupa:

Ba, nik oraintxe Mediafire-tik primeran deskargatzeko trukoa asmatu dudala uste dut. Deskarga simultaneoak onartzen ditu, ba, Mediafirek; orduan, JDOWNLOADER-en aurrena "Capturador de enlaces" delako horretan, deskargatu nahi dugun guztia jarri. Dena dugunean, orduan eman, "Agregar todos los enlaces" eta, "Descargas" atalean, beheko partean, "Con. Max" eta "Descargas Max." jarri 20, 30 edo nahi duguna (deskargatzeko kolan jarri dugun artxiboen kopurua). Orduan, capcha guztiak bata bestearen atzetik eskatuko dizkigu eta 2 minututan denak jarrita, bertan utzi dena deskargatzen. Abiadura, beti bezala, topea da nire kasuan.

Espero dut ulertu izana eta balio izatea.

Mediafirek gehienez 10 fitxero uzten ditu aldi berean jaisten. Hala ere truko hori ondo pentsatuta zegok egia esan.

zumarra

Egia Baronluigi: Gehienez 10. Nik 7-rekin egin nuen proba eta azkarregi poztu naiz. Beno, 10 artxibo aldi berean ere ez dago erabat gaizki...

baronluigi

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Ekainaren 07a, 06:03:53
Egia Baronluigi: Gehienez 10. Nik 7-rekin egin nuen proba eta azkarregi poztu naiz. Beno, 10 artxibo aldi berean ere ez dago erabat gaizki...

Kaptcharen kontua egunaren arabera da. Mediafireeren zerbitzariak jotake lanean daudenean ateratzen dituzte, horrela jaitsiera maiztasunak moteltzeko. Bestela ez lukete denetzeko lain edukiko.

jonnydbz

30 gauza batera jeisteko baldin badituzue pirata ederrak zarete!! XD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra

Beno, pelikula bat edo bi jeisteko ez dago arazorik modu honetan. Baina serie oso bat jeisteko txanda batzuk egin beharko dira. Pazientziarekin.

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Ekainaren 07a, 18:09:47
30 gauza batera jeisteko baldin badituzue pirata ederrak zarete!! XD

Diogenes digitala, bakizu xD.

Mediafirek ematen duen abiadurarekin, normala da denbora guztian jaisten egotea xD