Etb3, betizu kanala eta etb1.eko berriak

Sortzailea Taichisan, 2008ko Azaroaren 14a, 12:50:29

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa, datorren asteartean uste dut estreinurik onena etorriko zaigu Zoroak Zororen ordez, ONE PIECEen atal berriak ahin zuzen, Gaur Egun baino lehenago eguerdian.

Bestetik Argi geratu zait jada etb3ren betizuko programaketa, eta ehuneko 100ean zihur esan dezaket Euskalteleko BETIZU KALANAren telesail guztiak etb3an ikusgai izango ditugula urtean zehar.

Azken aldaketa Kriptako istorioak bikatutzat emanda, AKUAMAN emititzen hasi dira, ta hau gauza bat besterik esan nahi du,....

Ninja Dortokak, Kapitain Planet, FLYREN ABENTURAK(bai Aju, bai, betizu/super 1 kanalean emititu zan ta argi geratu da), X-Taldea originala, Bravestarr,.....

Betizun emondako telesailak orain arte hauek izan dira: Barkleytarrak, Harriketarrak, Kriptako istorioak, Dragoi bola GT, Kazetari hausarta, Sherlock Holmes, Miserableak, Casper, Kalimero, Heidi, Doraemon, Lukas Ahatea eta ez dakit zein gehiago oraingoz, ta zihur izan PAKMAN ta T JAUNA emitituko dituztela ta azkenean osorik eukiko ditugulaXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Fly eta Ninja Dortokak ematen badute beste guztia berdin zait :mf_dribble:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Azaroaren 14a, 15:04:12
Fly eta Ninja Dortokak ematen badute beste guztia berdin zait :mf_dribble:
Ta Arale. Niri ere beste guztia berdin litzaidake XD Bueno, orduan One Pieceren konpresio masibo bat egiten hasi beharko naiz. Zenbat emango dituzte, 50 edo 100?

jonnydbz

Ostras, Arale jan dut xD.

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 14a, 15:34:21
Bueno, orduan One Pieceren konpresio masibo bat egiten hasi beharko naiz.
OPren 82. atala ez ahaztu
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Azaroaren 14a, 15:44:50
Ostras, Arale jan dut xD.

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 14a, 15:34:21
Bueno, orduan One Pieceren konpresio masibo bat egiten hasi beharko naiz.
OPren 82. atala ez ahaztu
Si eginda badago, audioa da falta dena :silba: :meparto: Ya zalantzan nago pasa zidan ala ez :meparto:

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 14a, 15:45:49
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Azaroaren 14a, 15:44:50
Ostras, Arale jan dut xD.

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 14a, 15:34:21
Bueno, orduan One Pieceren konpresio masibo bat egiten hasi beharko naiz.
OPren 82. atala ez ahaztu
Si eginda badago, audioa da falta dena :silba: :meparto: Ya zalantzan nago pasa zidan ala ez :meparto:

Ta aspaldi gainera pasa nizuna^^

Ta uste dut oraingoz 52 atal bikoiztuta daudela baino 116 atal daude erosita guztira asike ni zu banintz errekompresio osoa egingo nukeXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

#6
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Azaroaren 14a, 23:46:06
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 14a, 15:45:49
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Azaroaren 14a, 15:44:50
Ostras, Arale jan dut xD.

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 14a, 15:34:21
Bueno, orduan One Pieceren konpresio masibo bat egiten hasi beharko naiz.
OPren 82. atala ez ahaztu
Si eginda badago, audioa da falta dena :silba: :meparto: Ya zalantzan nago pasa zidan ala ez :meparto:

Ta aspaldi gainera pasa nizuna^^

Ta uste dut oraingoz 52 atal bikoiztuta daudela baino 116 atal daude erosita guztira asike ni zu banintz errekompresio osoa egingo nukeXD
Erraz dago jakiteko ba :silba: Ba pasaidazu berriro audioa ze ezin dut aurkitu ordenadorean.

EDIT: Taichisan, ondo begiratu duzu ETB3ko programazioa? Nik ezetz esango nuke e. Aldaketa DEZENTE egon dira.

shanks_op

orduan etb1 en one piecen atal berriak eta etb3n fly, ninja dortokak eta arale, noiz?
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

Taichisan

One Piece etb1en datorren asteartetik segituko dute utzi zuten punttuan, ta Conan Detektibearen ostean izango da.

Aju, ez dizut ulertu esan nahi didazuna, baino etb3ren aldaketei buruz oso murriztuak dira, baliteke batzuetan modifikazioaren bat egitea programazio antolamentuan baino gutxi gora behera programa berdinak emititzen dituzte. Ta flyrena ta beste guztiena patxadaz hartu ezazue, zeren ezinezkoa da jakitea(etb.n espioirik ez ba ditugu behintzatXD) noiz emitituko dituzten, telesail dexente emititu bait dituzte eta SUPER BAT/BETIZU katean.

Ta askenengoz esan LUK INTERNACIONALek badirudi TXEF TXIKIA telesail mitikoaren lizentziak berriztu dituztela ta fortari pasatu berriz emititzeko kate autonomiko guztietan, hori bai sorte ona^^ ze urte hontan Luk Internacionaleko material dexente ikusiko dugu euskaraz: Mirmo, Blue Dragon, Tutor Hitman Reborn, Black Jack,....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Azaroaren 15a, 13:27:20
Aju, ez dizut ulertu esan nahi didazuna
Emititu dezaketela esan dituzun pare bat serie ya programatuta daudela, eta pentsatu dut Akuamenen aldaketaz bakarrik konturatu zarela, ze 3-4 gauza berri ikusi ditut ziur grabatuko dituzunak :meparto:

jonnydbz

Aipamenaren egilea: shanks_op  Noiz: 2008ko Azaroaren 15a, 09:14:57
orduan etb1 en one piecen atal berriak eta etb3n fly, ninja dortokak eta arale, noiz?
Agian noizpait, hori espero dugu gutxienez.

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Azaroaren 15a, 13:27:20
Ta askenengoz esan LUK INTERNACIONALek badirudi TXEF TXIKIA telesail mitikoaren lizentziak berriztu dituztela ta fortari pasatu berriz emititzeko kate autonomiko guztietan, hori bai sorte ona^^
Hau berriz ikustea ere ilusio pixkat ematen dit, MILAKA ZAPOREEEEEEEEEEEE!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Buuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeeeno,....badirudi etbko arduradunek nire hitzak entzun dituztela nonbait ta hauxe da bihartik aurrerako goizeko programazioa(txaaaaaaaaatxi piloooongiXD):
07:00  DOREMIREN MAGIA
RYUTA ETA GAUERDIKO MAMUTZARRA
Marrazki bizidunak.
   
07:25  KARAKOLINPIKOAK
ERREKOR PERTSONALA
Marrazki Bizidunak
   
07:30  HARTZ TXIKI
EMILYREN URTEBETETZEA-LASTERKETA -
Marrazki bizidunak
   
07:55  HIRUKIAK
BUFFALO BILL
Marrazki bizidunak
   
08:20  KALIMERO
GALLETARI GASOLINDEGIA-KALI AUTOSTOP EGI
Marrazki bizidunak.
   
08:40  BERENSTAIN HARTZAK
AITAREN PIZZA
Marrazki bizidunak.
   
09:05  HARRIKETARRAK
MAITASUN OLERKIAK IZOTZAREKIN
Marrazki bizidunak
   
09:35  AKUAMAN
OSOTZ DRAGOIA
Marrazki bizidunak
   
09:55  ZOROAK ZORO
TXATAR-MILA GIZONA.AMAREN LAGUN DIRUDUNA
Tontobon eta Osomatsu familien gora-beherak erakusten ditu marrazki bizidun sail honek.
   Web 
10:15  DOUG
DOUG-EK NEMATODO BAT EHIZATZEN DU   
10:40  FANTOMETTE
EGIAREN KIROLDEGIA   
11:05  JETSONDARRAK
ROSEY ROBOTA
Marrazki bizidunak   
11:30  KAPITAN PLANET ETA PLANETARIAK
HEROI BAT LURRALDEAN
Marrazki bizidunak
   
11:50  HERKULOIDEAK
Marrazki bizidunak
   
12:10  GUDAKATU,PUNTAKO ESKUADROIA
BAKTERIO ERRALDOIA
Marrazki bizidunak
   
12:35  HARRIKETARRAK
MAMU SAINA
Marrazki bizidunak
   
13:00  BIDAIA HARRIGARRIAK
ANTZAREN HEGALDI LATZA
Dokumental sorta.

Eguerdian auxe:

14:20  MARTINA
Martina gaztearen gogoeten inguruko saioa.
   
14:50  SHEHERAZADE PRINTZESA
SHEHERAZADE ETA NOUR
Marrazki bizidunak.
   
15:15  MEGAMAN
SNAKEMANEN JOKOA
Lan Hikarik mehatxu birtualen kontra egitea gustoko du, eta horretarako, bere ondoan izango du beti Megaman, bere "netnavia". Bien artean talde sendoa osatzen dute eta helburu guztiak betetzea lortzen dute.
   Web 
15:35  HEIDI
AMONATXO
Marrazki bizidunak.
   
16:05  DORAEMON, KATU KOSMIKOA III
ZIRRIMARREN LUMA
Marrazki bizidunak.
   
16:25  KARE KANO
NESKA
Marrazki bizidunak.
   
16:50  POPEYE MARINELA
AHUNTZ GOSETIA
Marrazki bizidunak
   
17:00  MICHAEL PALIN EUROPA BERRIAN
BIDAIAREN AZKENA
Dokumentala.

ta arratsaldetan soilik ONE PIECE ta DRAGOI BOLA GT.
 

Nola gelditzen zaizue gorputza??XD Ez dakit "Profeta" naizen edo ze ostia baina beti arrazoia izaten dut gauza hauetanXD
Ta orain askoz ere flipatzeko,.....etb1en sekula estreinatu ez den telesaila estreinatuko du etb3k, dvdan soilik aterata orain arte.....

HEROIAK!!!!!!!

20:40  HEROIAK
GENESIA
"Heroes" telesailak egun batean botere handiak dituztela ohartzen diren pertsona arrunt batzuen istorioa kontatzen du. Guztiek izango dute helburu bera: mundua salbatzea.

Ez dakit fuerte dabiltzaten etb3rekin derrepente ala ze ostia, baino ya eske seguru nago egunero telesail esberdin bat emitituko dutela, ta berriak gainera!!

Komentatzeko ordua da lagunok!XD
 
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Horregatik nioen ea ondo ikusi zenuen ordutegia.

Profeta, ea noizko den Shaman King e, hori asmatzetik urruti dago oraindik eta :silba: :meparto:

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 16a, 14:59:36
Profeta, ea noizko den Shaman King e, hori asmatzetik urruti dago oraindik eta :silba: :meparto:

Ez bakarrik Shaman king baita ere Slam Dunk, mirmo, Rantaro, Megaman Starforce,....suposatzen dut guzti hauek poliki poliki emango dituztela bainoooo!! solilik ETB1en, hori fijo gainera :serie1_wall: ;tximuzoro
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Akuaman, Kapitain Planet eta Herkuloideak grabatu ditut (Gudakatu insufrible hori kendu egin dut ze... XD). Ze txarra den Akuaman hori, ba?a txarra^2! Saiatuko naiz grabatzen dena den... Kuriosoena bikoizketa da, ahots mitikoak euren haseretan entzuteak grazia egiten du, gaur egun fenomenoak direnak garai hartan oso berde zeuden.

Taichisan, nola daroazu Conan Detektibea??? One Piece hartzen hasi behar gra bihartik aurrera, SAIATUKO (:silba:) naiz asteko atalak asteburuan egiten eta egunean eramaten. Ta Hasiberriak era oraingoan grabaketa hobeto eramatea lortzen dugun.