Etb3, betizu kanala eta etb1.eko berriak

Sortzailea Taichisan, 2008ko Azaroaren 14a, 12:50:29

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Herkuloideak zer da?? Ez dira dinosaurio antzeko batzuk izango ez??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Dinosaurioena diozunean suposatuko dut Dinodunakengatik diozula, ba?a hau ere prehistoriako seriea edo da. Izen originala "the herculoids" da, irudi gutxi batzuk aurki ditzakezu jakiteko ea zuk uste duzuna den ala ez. Hau ere oso txarra XDDD Hizketan daudenean hutsari begira egoten diren serie horietakoa da XD

jonnydbz

Ez, Dinodunak dinosauruak dira, baina nik rinozeronte antzeko bat nuen gogan adarretik su bolak botatzen zituena eta hegazti arraro bat ere. Googlen begiratu dut eta esaten nuena zen. Honen releasea egin behar duzu??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Pfffffffffffffff, gogorra izango da...... XDDDD Enoa ezertara konprometitzera, ze lehen ataletik horrelako gogoekin ikusten banaiz.... XDDDDD Esango dugu aipatu ditudan serieetako ahal ditudan guztiak grabatzen saiatuko naizela.

jonnydbz

JAJAJA, lasai ez zen inderekta bat, jakitea baino ez nuen nahi. Nik txikitan ikusten nuen hau, He-man baino zaharragoa dela uste dut xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

http://serienjunkies.org/?cat=223

bide batez hemen jarriko dot, web bat aurkitu dot deskarga zuzenan ia edozer dekona ta montajeak iteko edo ondo etorri leike.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Aju, Conan detektibearekin ondo nabil, dena den larunbateko atalak beti izorratzen zaizkit abisatu gabe 15 minutu lehenago hasten bait dute ta kriston putada da niretzat, asike 3.pase baten falta diren guztiak hartu beharko dira, baino ez dira gehiegi, eskerrak.
Ta gaur hasten da ONE PIECE ta beti bezela grabatuko det eukiteko porseakaso, etb3ko programazioaz lasai, ni dana hartzen nabil eta: Kalimero, Harriketarrak, Akuaman, Herkuloideak, jetsondarrak, Kapitain planet, Gudakatu, (eta ez dakit zein gehiagoXD), dena den laguntza ere eskertuko litzake, baino seguru egon ezkero noski, beno ba , lanera noaXD aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Ni momentuz ahal dudan guztia grabatzen nabil, gaur Hasiberriak (baneukan baina), Akuaman, Kapitain Planet, Herkuloideak, Conan eta One Piece hartu ditut. Azken biei audioa bakarrik hartuko diet, eta besteak ea konprimatzen ditudan. Dena den ondo legoke batenbat gehiago grabatzen balego, ze One Piecen adibidez seinalean akats txikitxo batzuk izan ditu nire kapturadoran, eta nahiz eta garrantzi askokoak ez izan, argi dago agian beste egun baten bertan behera utz nazakeela.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 18a, 14:03:13
Ni momentuz ahal dudan guztia grabatzen nabil, gaur Hasiberriak (baneukan baina), Akuaman, Kapitain Planet, Herkuloideak, Conan eta One Piece hartu ditut. Azken biei audioa bakarrik hartuko diet, eta besteak ea konprimatzen ditudan. Dena den ondo legoke batenbat gehiago grabatzen balego, ze One Piecen adibidez seinalean akats txikitxo batzuk izan ditu nire kapturadoran, eta nahiz eta garrantzi askokoak ez izan, argi dago agian beste egun baten bertan behera utz nazakeela.

Ba bai, ez legoke batere gaizki edonork ere grabaketak egin ahalko balu, badakit AKETek grabaketetan dagoela baino ez dakit zehazki zer grabatzen duen Heidi, filmak eta igandeko dokumentalak izan ezik...

Dena den Aju, nik grabatu dut ONE PIECE dakizunez asike nik behintzat saiatuko naz astero atalen audioak pasatzen kalitate bikainean zuk euki dezazun porseakaso ados?

Ta norbaitek larunbateko CONAN graba ahalko balidake eskertuko nioke lehen aipatu dudan arazoarengatik.

P.D: zoramena da asteburutan bi kateetatik saltoka ibili beharra interesatzen dena grabatu ahal izateko.... :blink
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

probatuko dut, baina asteburuetan etxeko seinalearen menpe nago, eta uf, zenbat aldiz utzi nauen botata seinale puta horrek...

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 18a, 14:28:19
probatuko dut, baina asteburuetan etxeko seinalearen menpe nago, eta uf, zenbat aldiz utzi nauen botata seinale puta horrek...

Niri esan...  Aurtengo esku pilotako buruz burukoa desastrea, ia ez dot ezer grabatu ondo. Etbko seinale txarragaitik. Eta Lau Terdikoa be antzera. Nik ezin dot ezer grabatu seinalea oso txarra dalako.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Beno, Beste 2 aldaketa etb3ko BETIZU programazioan:

HARTZ TXIKIren ordez DONKEYKONG eta BERE HERRIALDEA(ia Aket, hartu ahalko zenizkidake? batzuk faltan ditut eta)

BERESTEIN HARTZAKen ordez SNORKAK(Los Snorkels), auxe benetan bitxia telesaila euskarazXD jakizue ere derrepente arratsaldetik ONE PIECE kendu dutela, zergatik?? auskalo, etb da :manifa:

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


One piece eguerdien ikusi dot nik. !3:30tan edo ez dakit etb1 edo etb3 zan.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

ETB1en izan da zuk ikusi dozuna, kapitulo berriak dira horrek, ta berak diona da ETB3n arratsaldez emoten izan dabena kendu dabela.

Aju

#29
Hasta los kojones, 6 minutu lehenago amaitzen da One Piece ta endinga kentzen dute... Hauei begira bagaude aber noiz lortzen ditugun. Niretzako onena japonieraz utzi ta igotzea izango da, ta gerora kasualitatez ematen badute, ba ajo y agua.

Bide batez, atzo Vickie eman al zuten?? Lehen larunbat eta igandeetan zen, gero igandeetan bi ematera pasa ziren, eta atzo programaziotik desagertu zen. Azkenean enuen begiratu ere egin ea kendu zuten ala ez. Nik 1, 3, 5-10 atalak dauzkat grabatuta, eta Arsenicumek ere dezente zeuzkan. Aber pixkanaka osatzen dugun.