Etb3, betizu kanala eta etb1.eko berriak

Sortzailea Taichisan, 2008ko Azaroaren 14a, 12:50:29

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Endingena mobida itzela da, azkenean zuk esaten duzuna egin beharko da Aju, ez dago eta beste modurik, gero ,euskaratutak lortzen baditugu nizbaitean ba extra bezela sartu genezake kreditu gabeko endingen bideoarekin ta listo. Dena den nik ez dakit zertarako hainbeste gauza erosi gero emisio dexenterik ez badago, beitu ere TRAVELERekin egin zutena, 8 ataleko telesaila, soilik 6 emon, ta gainera azkenengo 3rak batera eta inongo fundamentu barik, dana moztuta.... ;tximuzoro

Behintzat ia oraingoan ONE PIECEn audio guztiak lortzen ditugun lehen pasean. Vickyren asuntoa ez dakit ezer, etb3ko arratsaldeko programaketako ezer ez dut hartzen eta, baino kuriosoa izan zen ze atzo AKUAMAN emititu zutenXD flipantea da, gero esango dute etb3 kalitateko telebista dela :manifa:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

#31
ostias, ba ezpaduzu grabatu atzoko akuaman hori, ya galdu egin dugu.

GTren audioen asuntoa nola dago?

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 24a, 14:30:03
ostias, ba ezpaduzu grabatu atzoko akuaman hori, ya galdu egin dugu.

Ez dut akuamanen ezer galdu, lasai, oso fin dabil eta grabagailuak bere orduetan grabatzenXD

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 24a, 14:30:03
GTren audioen asuntoa nola dago?

Ba azkenean kompondu dut nuen arazoa ta espero dut laster audioak prest eukitzea bidaltzeko, izan ere badakizu aspaldi on de bolido nabilela eta ia ez dekot ezertarako denbora ere...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Bihar (teknikamente gaur) egon adi eguerdiko Conan eta batez ez One Piecerekin, ze ezingo dut grabatu.

Aju

#34
Gaur ez dute Herkuloideak eman, bere ordez Sherlock Holmes egon da, gainera euskerazko eta italiar audioak nahastuta eman dute atala, eta gero Kodea Lyoko. Honek horrela jarraitzen badu, enoa Herkuloideak grabatzera, ze katxondeo puta bat da, hasteko ez dakit betirako aldaketa bat izan den (non sartu dute? esa es otra).

EDIT: La ostia dira, une batez ETB1ek audioa galdu du eta ETB2koa jarri diote gero, eta ETB2koari berea kendu. Ondo egon behar da ETBn lan egitea.

Aju

Taichisan, astelehenean eman zituzten gauzak prestatzen nabil eta Kapitain Planet eta Herkuloideak eman zutenean ETB1 grabatu nuen nahi gabe. Pfff, zenbat gauza daukazun apuntatzeko....

-Ostiraleko Akuaman, 5. atala zena
-Asteleheneko Kapitain Planet eta Herkuloideak, biak serieko 6. atala
-Astearteko One Pieceren audioa (oso garrantzitsua eta presazkoa), eta Conan hartu baduzu, ba horixe

Beste guztiak itxuraz ondo ematen du.

Arsenicum


ETBtik serie bat osorik grabatzeak meritu hirukoitza deko. Desastrea direz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Atzo gauean eman zeben Hasiberriak azkenean 11.a zen, gaurkoa da behar dana. Kontua da 3:16etan hasten zala, ta nik 3:00-4:00 tartea programatu neban. Ba kapituloaren ia lehenengo erdia galdu neban. Honekin ezin da.

Arsenicum


Nik gauetako telesailak grabatzeko 2:00-5:00 jartzen nendun eta batzuk ez ziren grabetan.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 28a, 12:38:03
Gaur ez dute Herkuloideak eman, bere ordez Sherlock Holmes egon da, gainera euskerazko eta italiar audioak nahastuta eman dute atala, eta gero Kodea Lyoko. Honek horrela jarraitzen badu, enoa Herkuloideak grabatzera, ze katxondeo puta bat da, hasteko ez dakit betirako aldaketa bat izan den (non sartu dute? esa es otra).

EDIT: La ostia dira, une batez ETB1ek audioa galdu du eta ETB2koa jarri diote gero, eta ETB2koari berea kendu. Ondo egon behar da ETBn lan egitea.

Esan behar dut Aju ostegun ta ostiralean sekulako kagadak egin ziuztela, batez ere ostiraleko sherlock holmes, galactik football eta Sakura....BETIZU KANALEKOAK DIREZELAKO!!!!
ez dakit ze ostia egiten hari diren baino telesail guztiak izorratu didate oso, para kolmo, NO SIGNAL puta hori telesail gehienetan dago ta ezinezkoa atal osoa edukitzea, asike atzoko programaziotik soilik jetsondarrak hartu zen ondo, zer deritzozue?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

#40
puta, oraintxe gogoratu naiz asteburuetako Conanen audioa hartu behar dudala, barkatu Taichisan, gaurkoa ere galdu dut...

Bide batez, Hasiberriak hasteko zegoen ordua jarrita izan da bukatu den ordua, beste bat galduta... Eta orain begiratzen dudala, Akuaman dago programatuta biharko, eta ez dakit gaur ere eman ez ote duten. Benetan, Herkuloideakek 18 atal dituelako, bestela biak utziko nituzke bertan behera, erotu beharrean nago hainbeste gauzarekin, ta interesik izan gabe. Ez dakit nola egiten duzun hau Taichisan. Ta bihar ez omen dago Conan Detektibea, eta asteleheneko ordutegi guztiak kendu dituzte............... PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... :serie1_wall: :serie1_wall: :serie1_wall: :serie1_wall: :serie1_wall: :serie1_wall:

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 30a, 03:30:12
puta, oraintxe gogoratu naiz asteburuetako Conanen audioa hartu behar dudala, barkatu Taichisan, gaurkoa ere galdu dut...

Bide batez, Hasiberriak hasteko zegoen ordua jarrita izan da bukatu den ordua, beste bat galduta... Eta orain begiratzen dudala, Akuaman dago programatuta biharko, eta ez dakit gaur ere eman ez ote duten. Benetan, Herkuloideakek 18 atal dituelako, bestela biak utziko nituzke bertan behera, erotu beharrean nago hainbeste gauzarekin, ta interesik izan gabe. Ez dakit nola egiten duzun hau Taichisan. Ta bihar ez omen dago Conan Detektibea, eta asteleheneko ordutegi guztiak kendu dituzte............... PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... :serie1_wall: :serie1_wall: :serie1_wall: :serie1_wall: :serie1_wall: :serie1_wall:

Ni ez dakitere nola egiten dudan, sekulakoburuausteak ekartzen zaizkit eta, grabagailua beteta dagoela, ordenagailuko disko gogorra beteta dagoela, dana egun bakarrean ustutzera zeren bestel.a lan guztia alferrikakoa izango da.... ta gero ripeatu, montatu ta ez dakit zer gehiago..... ta datorren astean Durangoko azoka ta 100 euro media gastatzeko material berrianXD
Nik dena den orain ta ikusita etbren jokaera, ta arsenicumek oso ongi esan zuen bezela, jakinda telesail osorik ezin dela etbn ikusi, ba ahal dudan guztia hartzen dut, osorik hartzen dudala? bapo, 4 edo 5 atal falta zaizkidala? ez du garrantzirik, behintzat material pixkat dekogu guztion gozamenerako, zeren azken finean euskaraz material asko dago bikoiztuta ,ta etbk 80.hamarkadatik emitituko gutzia lortu nahi bageni, gutxira 40bat lagun izan beharko ginen jo ta su grabaketetan haritzen ta tamalez 4 gaude bakarrik.

Dena den gainera orain gabonak etorriko dira ta hori esan nahi du etb1en programazio aldaketa osoa, material gehiago grabatzeko ta guzti hori, ta nik behintzat aurten etb3rekin serio jarriko naiz eta etb1 pixkat alde batera utzi, soilik krokodilo ehiztaria, conan detektibea, speed racer eta One piece hartuko ditut(horaintze bezala) ta kitto, telesail berriren bat emititzen badute ordueti horietan ,ongi ,grabatuko det, bestela ezXD zeren azken finean material berriekin beste pase gehiago egingo dituzte, ta material aintxinagaz ez dakigu, ordun badakizue :manifa:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Beno, ez dakit zer daukadan, baina ETB1 eta ETB3rekin gehiegi erratzen nabil, gaurko Akuamen eztut grabatu.

Taichisan

Lasai, nik hartuta dudala, dena den gauza bat esango dut ze NO SIGNAL puta hori ya kokoteraino nauka!

Seinale gabe geratzen bada atalen baten, berdin zait zein telesail atxindu egingo dut ze horrela ez dago atalik minutu edo 5 minutu ez badeko.
Eta hau ya oso grabea izaten hasi da dagoeneko zeren horrela ez dago ezer ikusterik ;tximuzoro :manifa: :manifa: :smiley_1140: :smiley_1140: :smiley_1140:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Gaur One Pieceko opening berria tokatzen zen. Zergatik asmatu behar dute letra? Ezin dut ulertu. Gainera guztietan esaten dute gauza bera, hori da imajinazioa. Mania daukate seriea zeri buruzkoa den azaltzen duen letra asmatzeko.