Etb3, betizu kanala eta etb1.eko berriak

Sortzailea Taichisan, 2008ko Azaroaren 14a, 12:50:29

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Abenduaren 03a, 14:45:37
Gaur One Pieceko opening berria tokatzen zen. Zergatik asmatu behar dute letra? Ezin dut ulertu. Gainera guztietan esaten dute gauza bera, hori da imajinazioa. Mania daukate seriea zeri buruzkoa den azaltzen duen letra asmatzeko.

Bueno, hauek betiko kontuak dira....ta gauza guztiak bere arrazoiak dituzte:

Letren kontuagaz etbk sartzen du beti eskua "adaptazioa" umeentzako iraingarri izan ez dezan, Irusoinen aspaldi daude letra guztiak mimoagaz adaptatzen japoniarretik originalki, baino etbko arduradunen eskutik pasatzen direnean, guztiz aldatzen dituzte, ta horregatik imaginazio eza hori, zeren etbko arduradunek soilik sinopsiarekin orientatzen dira, ta horrela ezin da. Ta orain ONE PIECE da baino ez gaitezen oso urruti joan zeren Dragoi bolako kantu guztiak zentzura berdina dekote eta, ikusi ezazue opening originalen lirikak ta ikusiko duzue, ta badaude gehiago ere: Doraemon, Kiteretsu, etab.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Taichisan, sentitzen dut baina aitari antenako kableekin esperimentuak egitea eman zion atzo, eta goizeko 12akarte ez dut TDTrik izan, beraz begiratu zer galdu dudan... Aber bihartik aurrera ya ez den ezer arrarorik gertatzen, ze nekagarria da.

Bide batez, One Pieceko 110aren audioa behar dut, aurreko astelehenekoa, montatzen hasteko da.

baronluigi


Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Abenduaren 04a, 14:17:15
Taichisan, sentitzen dut baina aitari antenako kableekin esperimentuak egitea eman zion atzo, eta goizeko 12akarte ez dut TDTrik izan, beraz begiratu zer galdu dudan... Aber bihartik aurrera ya ez den ezer arrarorik gertatzen, ze nekagarria da.

Bide batez, One Pieceko 110aren audioa behar dut, aurreko astelehenekoa, montatzen hasteko da.

Lasai, ez da ezer gertatzen eta. Ia asteburuan hasten naizen audioak mp3ra pasatzen ta megauploadetik jarriko dizkizut jaisteko^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Taichisan, gaur Conan ta One Piece goizetik egon dira, 9:30 aldera, grabatu dituzu??? Nik ezta usaindu ere.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Abenduaren 08a, 13:18:53
Taichisan, gaur Conan ta One Piece goizetik egon dira, 9:30 aldera, grabatu dituzu??? Nik ezta usaindu ere.

One pieceko postean jarri dut nik ere.
Programatuta neukan baino ez dakit ze ostiagatik egunero grabatzen dudana grabatu dit soilik, etb3ko guztia ta kitto....putada itzela, ia inork hartu duen one piece behintzat, conanen gaurko atala banuen eta aspalditik, baita ete BASATIAK 3 filmea, ze grabatzeko programatuta nuen guztia ta kakaztu egin zait dena, ez ditut teknologi hauek sekula ulertuko....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Beno, enaiz enteratu eta disko gogorra beteta neukan, beraz gaurko Doremi, Kapitain Planet, Conan ta One Piece ez ditut hartu. Taichisan, ahal duzunean pasaidazu One Pieceko audioak.