Wikipedia Euskeraz

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Irailaren 16a, 20:40:19

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Oin denbora dekot eta pentsatzen nabil igual artikuluren bat idaztea edo holan. Zeozer betetzen joatea. Erderatik gauzaren bat hartu ta euskeratu adibidez.

Norbaitek pentsatu deu hori itea noizbait?


Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Ba egia esan bai, pentsatu bai, baina oraindik astirik ez daukat egitenko. Aurten obsesio bat sartu zait Dragoi Bolarekin, ta hori egin gura dut. Gainera administratzaile bat ezagutzen dut, ta presioa egin dit zeozer egoteko  :lol:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Aupa jende, gai hau oso zaharra da, baina wikipedian zehar nenbilela konturatu naiz Dragoi Bolari buruzko zirriborro bat dagoela. Orain bertan editaketa txiki bat egin diot, baina mila gauza daude sartzeko. Jakinda hemen Dragoi Bola zale batzuk biltzen garela, wikipedian idaztea proposatzen dizuet, artikulu honekin hasiz. Sinopsia jar daiteke, mangari buruzko zeozer, animeari buruzkoa, kapitulu zerrenda, pertsoiena, pelikulak, bereziak, bideojokoak,... Ikusten duzuenez pila bat dago idazteko.

Nik neuk badaramatzat musika talde gutxi batzuren artikuluak idatzita, eta ez da batera zaila. Laguntza behar izan ezkero formatu kontuetarako wikipediako languntzan edo tutorialean zuzenean begira dezakezue, edo bestela hemen galdetu eta erantzuten saiatuko naiz.

Proposamena luzatuta, ea ze harrera daukan.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Nik zer edo zer idazten dut gauza ezberdinei buruz. Benetan lotsagarria dena da Euskal Herriko herri askori buruz ez dagoela batere informaziorik, "X Nafarroako udalerria da, X biztanle ditu" bakarrik adibidez.

Animatu idaztera, euskarak merezi du eta.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Gauza da artikulu horiek ia automatikoki egin direla. Eta ez dira osatzen jendeak ez dakielako inongo arazorik gabe idatz dezakeela. Herri bateko informazioa herri horretako biztanleek bete beharko lukete. Baina jendeak ez daki egin dezakeela, ez daki wikipedia zer den edo ez da idazten ausartzen...

Ea pixakanaka hau aldatzen doan.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Norbaitek GTko hasierako eta amaierako abestien letrak badakizki?? Horrela bada, mesedez idatzi hemen (ea ausartzen zareten... ::Vudu). Eta de paso begiratu ea besteak ondo dauden :whistling.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Idatzi dotaz GTko opening eta ending-ak. Uste dot ondo dauzela.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

GTko openingean hitz bat dago ez dakidala zein den, "ente" edo "tente" edo... A saber zer den, tente=zutik bizkaieraz, ba?a ez dauka zentzurik. Hitz rebuskauak erabiltzen dituzte ba

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Abuztuaren 22a, 17:38:53

Idatzi dotaz GTko opening eta ending-ak. Uste dot ondo dauzela.
Josugoni???????
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

#10
joder, lana hartu duzue, bai  :xD DBZko abestia "Igerian ez dago arrainik irabaziko didanik." Ez dakit didanik esaten duen, ba?a sekula ez dut jakin zer esaten duen ere, asike... DBZko endinga falta da, Gohan korrika doana.

Gauza garrantzitsu bat, DB/Z/GTri BSO guztia aldatu zioten, originalaren ezer ez da geratzen, baina orain 16:9 bertsio ultramutilaturako BSO originalarekin egingo dute bikoizketa, ez dakit opzionala izango den hala horrekin joango den, eta ez dakit bikoizketa berria egingo den ala ez, ala bikoizketa enpresek bikoizleen ahots hutsez egindako audioak gordetzen dituzte??

jonnydbz

Jajajajaja, nik ez nekien zer esaten zuen, baina bai igerian dela ematen du, eta gero irabaziko didanik inbentada izan da ze transkripzio bat eginda "irabazteko dit niri" atera dut, baina komo ke no ez????

Gohanen ending hori norbaitek jarri dezake?? Neuk ez daukat orain ikusteko moduan... Bestela hemen idatzi eta editatuko dut gero.

Orain daizenshuuen informazioa rekopilatzen nabil :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


"Igerian ez dago arrainik irabaziko didanik". Ez dot uste hori esaten deuenik eh. Nire ustez "Igerian ez dago arrainik irabaztekorik niri" esaten deu.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

baaaaaaaaaaaaaai!!!!!!!!! joder, ez zan ba zaila, ta bizi guztia daramat horrekin dudan  :brickwall

jonnydbz

jajaja, eske ez bada irteten, ez da irteten, ya editau dot hori. Ia norbaitxek jarten dauen 2. ending-a ta konpletau itxen dogun...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa