Wikipedia Euskeraz

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Irailaren 16a, 20:40:19

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Baleeee, orain harrapatu dut.DB UE-en zuzenduta dago :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Nik bi izenak jarriko nituzke jonny, ofiziala eta euskalduna.

Eta beste galdera bat: "one-shot" eta "omake" nola itzuli daitezke euskarara? Edo bere horretan utzi behar lirateke?
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Argumentuan biak jartzea liada bat da... Pertsonaien artikuluetan bai jarri daitezkeela, baina hori aurrerago izango da.

Omake-ri buruz: hau besterik ez dakit, eta seguruenik irakurrita daukazu, bestela ingelesezko artikulua irakur dezakezu.

Eta one-shot inglesezko definizio hau aurkitu dut oso ondo ulertzen dena: "a comic book which is not a part of a series or mini-series". Gehiagorako hemen.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Beste artikulu batean izenak nola jarri galdetzen nuen, baina eskerrik asko. Onena izenak mantentzea izango da.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

#34
Beste galderatxo batekin nator :embarrassedd Beste galaxietako Kaitoren baliokideak nola deitzen dira Kaio Jainkoak edo Kaito Jainkoak?? (Euskal bikoizketan noski) Ez zeukaten izen berezirik ez?? Mendebaldeko, ekialdeko eta hegoaldekoa bakarrik ez. Ta Hauen gainetik zegoena??

Mila esker!!

edit: eta Great Saiyaman???
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Kai errege handia

Eki Kaito
Hego Kaito
Mendebal Kaito
Ipar Kaito

??
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju


jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Ta orain azken benetan eta hauekin amaitzen dut :angelno

- Kaio Shinen planeta (agian modu berezi batez deitzen zaio).
- Kaio Shin agure hori, ezpatatik irtetzen dena.
- Goku eta Vegetaren elkarketa Vegeku da??
- Genkidama nola esaten zuten??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

-Kaio Shinen planeta: Neptuno
-Kaio Shin agure hori, ezpatatik irtetzen dena: Kaio Shin Agure edo Kaio Agure, bietariko bat delakoan nago
- Goku eta Vegetaren elkarketa Vegeku da??: Vegekku idazten delakoan nago, ba?a gutxienekoa da hori
- Genkidama nola esaten zuten?: Genki Bola

jonnydbz

Mila esker, ez nuen inoiz pentsatuko Kaioen planeta Neptuno deitzen zenik :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Indar Unibertsala ez da? Ta gero Genkidama deitzen hasi ziren gerorau.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Nameken indar unibertsala zen, ba?a Booren sagan ya genki bola zen. Edo gogo gabe itzulita dago, lehenengo gauza baten alde egin ta gero beste baten alde, edo frantziatik etorri zen ya txarto itzulita (hau ere oso probablea)

jonnydbz

Azkenean Indar Unibertsala jarri dut, hobekuntzarik egin nahi baduzue badakizue hemen egin ditzakezuela.

Ta ikusi duzue DBZ filme errealarena??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

#44
Iepa!! Kaixo denoi, ordenagailua konpontzen daukat eta ezin ditut DBZko atalak ikusi. Asuntoa wikipedian derrepentean sortu diren artikulu pila (Satanko delako batek eginak) errepasatzen ari naizela eta euskarazko izenekin zalantzak ditut. Badakizue nola deitzen zen Kai Errege Handiaren planeta nola deitzen zen?? Eta Kaito honen izena ziur horrela zela?? Beste Munduko Txapelketa 195. etaletik 199.era doa, suposatzen dut bi gauza hauek lehen atalean aipatuko direla. Norbaitek begiratu dezake??

edit1:
Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Irailaren 02a, 00:16:43

Kai errege handia

Eki Kaito
Hego Kaito
Mendebal Kaito
Ipar Kaito

??
Beno, hau konfirmatzen badidazue ere ondo legoke :embarrassedd

PD: suposatzen dut gauza gehiago jarriko ditudala ere aurrerago.

edit2:
Eta Kaio Shin guztien izenak?? Iparraldeko Kaio Shin, Hegoaldeko Kaio Shin eta horrela??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa