JOKOA -=Lau Terdiko Txapelketa=-

Sortzailea Arsenicum, 2007ko Irailaren 27a, 03:37:56

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum


Pasatu da lehenengo astea. Puntuazioak lehenengo mezuan idatzita dauz. Negritaz dauzenak definitiboak direz. Besteetan ondi?o ez dakit batenbatek 10 sake baino giau sartu badeituz. Berasaluze IX-ak igual bai.

Go?i hartu zenduenok lehenengo zoazie eta atzean Aju eta ni, batek Berasaluze ta besteak Agirre.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

barraplaust

Mikel atzo bikain aritu zen! :pla Ez nuen uste horren ongi jokatzeko gai izango zenik... Zortea alde izan zuen arren, Tolosaren komentarioak lekuz kanpo zeudela uste dut, etengabe zortez irabazten ari zela esaten, eztuela zereginik aurrerago... ::Vudu
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum


Tantu oso laburreko partidua... ta erdi errementata egon zan. Egie esan Esain oso oso txarto egon zan. Mikelek hurrengo aurkaria seguruenik sorpresarik ez badau, Bengoetxea VI eukiko deu aurkari. Bengoetxea besteak Loiun egon zan binaka jolastuten eta nik be dinotsut Go?ik ez dekola zer eginik.


PD. Berasaluze IXak 9 sakez in deituz gaurko partiduen. Ez danez 10ra heldu ez deko bonifikaziorik. Hurrengo partidue Agirren kontra.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Arsenicum ta ni azkenak, hemen tongoa dago  :undecidedd :xD :xD :xD :xD

Arsenicum


Bi aste barru edo Berasaluze edo Agirre kanpora doa. Ia bizkaian dan eta ikustera noan partidu hau bebai. Hau Animatzen hasten da  :starwars
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum


Koka 22-4 Galarza V

Pasadan urtean oso itxura txarra ez, itxura be ez zeuen emon Kokak eta aurten esanda euki deu irudia garbitzera doala bakarrik.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum


Gonzalez 22-18 Leiza. 18-18 egon direz bardindute.

Holan geratzen da sailkapena oraingoz, biherko partiduen faltan.

Arsenicum: 52 P
Getxoztarra 26 P
Barraplaust 38 P
Aju: 26 P
Darko 38 P
Egoitz 38 P
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum


Xala 22-14 Saralegi

Danok euki dozue Xala hartuta, irabazi deu baie apur bet estutu dotzo Saralegik 18-14an. Libratu zarie.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum


1 - Darko (Mikel Go?i-Xala) = 68 P/62 P
2 - Egoitz (Mikel Go?i-Xala) = 68 P/32 P
3 - Barraplaust (Mikel Go?i+Xala) = 68 P/22 P
4 - Aju: (Berasaluze IX+Xala) = 56 P/74 P
5 - Getxoztarra (Gonzalez+Xala) = 56 P/62 P
6 - Arsenicum: (Agirre+Gonzalez) = 52 P/18 P

Holan dau sailkapena. 68ra bardinduta Darko, Egoitz eta Barraplaust, baie erreserbakoen puntuaketengaitik Darko dau lehenengo.

Ajuk eta Getxoztarrak bere erreserbakoekaz puntu giau lortu deituez titularrakaz baino. Eta Nik puntu gitxien titularrekaz eta erreserbekaz bebai.

Lortu ahal zan puntuazio maximoa Koka eta Go?i hartuta zan, 78 Puntu gehien. Eta gitxien Esain eta Galarza V -34 Puntu.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

Gauza zelan hasten dan ez deko garrantziarik, zelan amaitzen dan bazik!

toma filosofada

Aju

No me jodas Agirre pasako dela Berasaluzek desgarro bat daukolako besoan... Betigalduk kriston suertea dauko  :lol

Arsenicum


Aupa Agirre! Beste puntutxu batzuk niretzako! Pena emoten dost Berasaluzen lesioak. Ia ez bada askorik ta arin sendatzen dan.

Hurrengoa Agirre-Olaizola II
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

 1 - Arsenicum: (Agirre+Gonzalez)/(Berasaluze IX-Saralegi) = 96 P/20 P
2 - Getxoztarra (Gonzalez+Xala)/(Berasaluze IX-Bengoetxea VI) = 80 P/64 P
3 - Darko (Mikel Go?i+Xala)/(Gonzalez-Bengoetxea VI) = 68 P/86 P
4 - Barraplaust (Mikel Go?i+Xala)(Gonzalez-Leiza) = 68 P/44 P
5 - Egoitz (Mikel Go?i+Xala)/(Bengoetxea VI-Leiza) = 68 P/32 P
6 - Aju: (Berasaluze IX+Xala)/(Bengoetxea VI-Mikel Go?i) = 58 P/74 P


Agirre-Berasaluze IX eta Gonzalez-Koka partiduen ostean holan geratzen da sailkapena. Momentuz puntuaziorik handiena Agirre+Gonzalezena zan, eta nik dekotaz biek.  :yahoo
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum


1 - Arsenicum: (Agirre+Gonzalez)/(Berasaluze IX-Saralegi) = 96 P/20 P
2 - Getxoztarra (Gonzalez+Xala)/(Berasaluze IX-Bengoetxea VI) = 80 P/98 P
3 - Aju: (Berasaluze IX+Xala)/(Bengoetxea VI-Mikel Go?i) = 58 P/96 P
4 - Darko (Mikel Go?i+Xala)/(Gonzalez-Bengoetxea VI) = 56 P/120 P
5 - Egoitz (Mikel Go?i+Xala)/(Bengoetxea VI-Leiza) = 56 P/66 P
6 - Barraplaust (Mikel Go?i+Xala)(Gonzalez-Leiza) = 56 P/46 P


Gaur Bengoetxea VI 22-10 Mikel Go?i

Biher Xala-Del Rey

Del Reyk irabazten badeu, nik lehenengo jarraituko dot. Xalak irabazi ezkero, emaitza ikusi beharko zan.

22-21 bada, Xalak +23 Getxoztarra jarriko zan lider. Barraplaustek (azkeneko dauenak) niri pasatzeko behar deu Xalak 22-4 Irabaztea eta Ajuk pasatzeko. 22-6
Geuk egin ezean, gureak egin dau.