One Piece (1. eta 2. Denboraldia) [0-156] [MEGA/DRIVE] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 04a, 11:09:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 4 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Ippon

Bai, oraintxe sartu naiz nire MediaFireko kontuan eta ikusi dut nire mezu "maitea" MediaFire Account Received Strike :haser:
Ahal dudanean (asteburuan) igoko dut beste zerbitzari batera.
Eskerrik asko abisuagatik!

zumarra

Artxiboek daukaten neurriagatik, saiatu Solidfiles edo Mega-rekin. Ez dituzu zatitu behar.

Animo!

Ippon


thevirus

pentsatuot al doun eta gehien, uploader guztiak, pasaitz eskutu bat erabiltzea(Ahal den ezta zailena), eta danon aurrean erakusten badugu, pixkat nahazia izatea (gure hizkuntza kontuan hartuta), holaik edozein izen jarrita, esingo dute erlazionatu, itxatzieskuin (inglesera pasa jajaja) dela eta. Espolier scripta erabiltzen dugun bezela, pasaitza eskutuan jar dezakegu, nonork mesu honetara erantzuten duenean, edo bestela, hau pixkat nahasia da... (iturri kodean jartzea/bilatzea), atzenengo hau egiten badugu, mesu orokor bat ipini pasahitzarekin, baina eskutu besela... (Ahalegitzen nabil euskera batuan edo antzerako batean idazten...  badakizue ulertu dana egiten dot baina bizkaiko iparralde gunekoa izenda.... gatx egiten zait batuan idaztea)!!! Badakit aukera nahasia dela, agian ez da aurrea irtengo baina, aukera polit bat da! Aukerak dira, hemen jarten diren linkak kodifikazio handia izateko eta horrela ezingo dute guk jarritako fitxategiak akatu, suposatzen delako guk jarritako estekak, beraiek ikusi eta erlazio ($) bat jartzen ahalegintzen direlako!!! [Akatsik badago barkatu eta moderatzaile batek zuzen dazedan!!!]!!! Txo... axera batuan idaztie kostaten jatena.....

baronluigi

Milaka arrazoiengatik detekta dezakete fitxero bat copyrightdun fitxero bat dela. Adibidez, loturetako helbideetara zuzenean sartzen bagara, Mediafireko zerbitzariek link horretara nondik sartu garen jakitea daukaten, eta ONE PIECE izeneko gai batetik zuzenduta gatozela ikusten badute,normala izango litzateke.

jonnydbz

Hori gutxienez oso erraza da ekiditzen, JDownloader erabiliz, edo linkak code etiketen barruan sartuz (linka kopiatu egin beharko litzakelako). Agian hori egitea ere komeniko litzateke.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2013ko Otsailaren 19a, 19:21:03
Hori gutxienez oso erraza da ekiditzen, JDownloader erabiliz, edo linkak code etiketen barruan sartuz (linka kopiatu egin beharko litzakelako). Agian hori egitea ere komeniko litzateke.

Hori eginda ere detektatzen dute. Nik erabili izan dudan teknika bat mediafireko linkak TXT fitxero baten barruan sartu, hau zip formatuan konprimatu eta ondoren Mediafire ez zen beste kalitate honeko zerbitzarietara igotzea da (Ge.tt adibidez). Ba hala ere, link horiek nolabait detektatzea lortu eta kontua ixten didate.

Kontu bakoitzak daukan banda zabalaren kontsumoa aztertuko dute agian. Batek daki. Putakume galantak dira. Eskerrak ez diedala xoxik ordaintzen, bestela...

Ippon

Aipamenaren egilea: Ippon  Noiz: 2013ko Otsailaren 16a, 21:14:15
MEGAra igota, baina konprimatuta (badezpada)
137.-
https://mega.co.nz/#!aAAR2TaZ!CBKexHZK_y_Kq77SZEufNkn393Mrq8VSkqMxpALZO_8

Linka megatik kendu didate betiko "mezutxoarekin" batera, copyright-a daukan beste artxiboren bat igoz gero kontua kenduko didatela dioena.
Ez dakit zer gertatzen den kapitulu honekin bereziki; beti da kentzen didaten lehena, zerbitzari guztietan...
Dena dela, laster solidfiles-era igoko dut seguruenik

burrundaie

Ziddu ere kontuan hartzeko beste aukera bat izan liteke; orain arte ez baitu aparteko arazorik eman.



SonGorka4

hoi dek ta! 137e jeisten, ta kendu ezkero berriz igotzekoet.

thevirus

Niri ere Megako emailak heldu zaizkit, nire deskarga guztiak blokeatu edo elimina dituztela ezaten, eta berriro gertatzen bada... Bueno kontu berdiña. Nik nirea segituko det eta nahiago thepiratebay-ra igoko bagenu linkak, bertan ez dituzte eliminatzene ta baina bueno... beste kontu bat sortuko dut, ta bertara igon edo... ia konponbiderik aurkitzen den...

baronluigi

Aipamenaren egilea: thevirus  Noiz: 2013ko Martxoaren 05a, 19:10:41
Niri ere Megako emailak heldu zaizkit, nire deskarga guztiak blokeatu edo elimina dituztela ezaten, eta berriro gertatzen bada... Bueno kontu berdiña. Nik nirea segituko det eta nahiago thepiratebay-ra igoko bagenu linkak, bertan ez dituzte eliminatzene ta baina bueno... beste kontu bat sortuko dut, ta bertara igon edo... ia konponbiderik aurkitzen den...

Torrenta egitea ondo dago, baina elkarbanatzeko jende kopuru dexente edukitzea ezinbestekoa da (156 atal hauek abiadura onargarri batean jaisteko behintzat). Fitxero bakarrak izango balira sikiera ba beno, baina igota ditugun atal kopuru ugari hauek denak aldi berean abiadura handian une oro elkarabanatzen edukitzea ezinezkoa da.

burrundaie

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2013ko Martxoaren 05a, 23:30:00
Aipamenaren egilea: thevirus  Noiz: 2013ko Martxoaren 05a, 19:10:41
Niri ere Megako emailak heldu zaizkit, nire deskarga guztiak blokeatu edo elimina dituztela ezaten, eta berriro gertatzen bada... Bueno kontu berdiña. Nik nirea segituko det eta nahiago thepiratebay-ra igoko bagenu linkak, bertan ez dituzte eliminatzene ta baina bueno... beste kontu bat sortuko dut, ta bertara igon edo... ia konponbiderik aurkitzen den...

Torrenta egitea ondo dago, baina elkarbanatzeko jende kopuru dexente edukitzea ezinbestekoa da (156 atal hauek abiadura onargarri batean jaisteko behintzat). Fitxero bakarrak izango balira sikiera ba beno, baina igota ditugun atal kopuru ugari hauek denak aldi berean abiadura handian une oro elkarabanatzen edukitzea ezinezkoa da.

Nire ustez, zerbitzaririk fidegarrienak gaur gaurkoz: Solidfiles eta Ziddu.

zumarra

Hemen gehienak daude, Godelet.

Falta direnak MEGA-n zeudenak dira: 76-82 eta Ziddu-koa: 137.