Dragoi Bola Saga (Dragoi Bola + Z + GT) [MEGA|ONLINE]

Sortzailea Josu Etx, 2019ko Martxoaren 03a, 16:32:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx

ongii milesker abisatzeagatik, ahalik eta lehen konponduko dut.
Definitiboki Megara bueltatuko naiz. Aste honetan egitea espero dut. Drivek arazo gehegi ematen ari dizkit.

funkadro

#16
Mega-ko estekatik hartu dut, beste formatu bat dauka baina primeran ikusten da, hala ere, daukazuna igotzen baduzu hori hartuko dut.
Ez izan presarik Dragoi bola-kin nabil oraindik :lotsa:

Mila esker arretagatik!

pd. 130 ere falta da bigarren blokean.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: funkadro  Noiz: 2019ko Maiatzaren 20a, 22:55:41
Mega-ko estekatik hartu dut, beste formatu bat dauka baina primeran ikusten da, hala ere, daukazuna igotzen baduzu hori hartuko dut.
Ez izan presarik Dragoi bola-kin nabil oraindik :lotsa:

Mila esker arretagatik!

pd. 130 ere falta da bigarren blokean.
Dragoi Bola megan dago berriro, Bihar jarriko dut Dragoi Bola Z megan baita kapitulu guztiekin.
Arinago ikustearren, pixka bat konprimatu dut (Baita hamaika karpetetan egon ordez, batean egon ahal izateko) driveko erreproduktorearen konpresioa eredutzat hartuta. Azken finean hau online ongi kusteko da, kalitate osoan ikusi nahi izanez gero (ez da apenas nabaritzen) deskargatzeko aukera dago.

andogari123

Neu naiz ala ez da ezer ageri dragoi bola gt-ko drive karpetan?

Josu Etx

#19
Aipamenaren egilea: andogari123  Noiz: 2019ko Abenduaren 18a, 20:41:41
Neu naiz ala ez da ezer ageri dragoi bola gt-ko drive karpetan?
Berrigota. Megan jarri dut bestela arazoak daudelako. (Igotzen dabil, suposatzen dut bihar goizerako ongi egongo dela)

andogari123


Patxe

Miloi bat aldiz eskerrik asko. Nire gaztearoko marrazki bizidunak eskura jartzeagatik. Krixton lana iruditzen zait eta web hau ezagutu izanaz pozten naiz. Maite dut euskera eta gozamena da horrelako ekimen bat aurkitzea. Eskerrik asko berriro ere.

Aju

Aipamenaren egilea: Patxe  Noiz: 2020ko Urtarrilaren 29a, 19:52:38Miloi bat aldiz eskerrik asko. Nire gaztearoko marrazki bizidunak eskura jartzeagatik. Krixton lana iruditzen zait eta web hau ezagutu izanaz pozten naiz. Maite dut euskera eta gozamena da horrelako ekimen bat aurkitzea. Eskerrik asko berriro ere.
Kaixo eta ongi etorri. Ez da ezer.

Bide batez, foroan ez dagoen zerbait grabatuta bazenu, eskertuko genizuke harremanean jartzea, jeje.

Artzaik

Lehenengo, eskerrik asko kapituluengatik!

Etxean dragoi bola ikusten hari gara, eta 8. kapituluan, bapatean fitxategian errore bat dago edo, bideoa segundu bat joaten da eta ahotsaren bolumena juten da (atzera eta aurrera egiten baduzu ahotso berriz entzuten da, bestela ez da berriz entzuten).

Beste gauza bat: Japoniarrez dauden zatien azpitituloak badaude?

Esan bezala, eskerrik asko!

Aju

Aipamenaren egilea: Artzaik  Noiz: 2020ko Martxoaren 01a, 09:54:38Lehenengo, eskerrik asko kapituluengatik!

Etxean dragoi bola ikusten hari gara, eta 8. kapituluan, bapatean fitxategian errore bat dago edo, bideoa segundu bat joaten da eta ahotsaren bolumena juten da (atzera eta aurrera egiten baduzu ahotso berriz entzuten da, bestela ez da berriz entzuten).

Beste gauza bat: Japoniarrez dauden zatien azpitituloak badaude?

Esan bezala, eskerrik asko!
Kaixo.

Hari honetako artxiboak birkonprimituak izan dira antza, ze MP4 formatua daukate. Hemen MKVn daude eta azpitituluak dakartza.

Artzaik

Eskerrik asko! Hau burue, banaka banaka jeisten hari nintzen eta beste lekuan .dlc fitxategiarekin azkarrago da

:facepalm


jvand

Kaixo!

Mila esker! estoy aprendiendo Euskera, es posible encontrar los subtitulos por algun lado?

eskerrik asko!

Josu Etx

Aipamenaren egilea: jvand  Noiz: 2021ko Otsailaren 06a, 11:36:40Kaixo!

Mila esker! estoy aprendiendo Euskera, es posible encontrar los subtitulos por algun lado?

eskerrik asko!

Lo siento, no hay subtitulos de Dragoi bola.

Si te interesa Errementari y oreina puedes verlos en euskara con subtitulos en euskara:
Errementari: https://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=6195.0
Oreina: https://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=6194.0

arrakala

Iepe! Alabarekin saga osoa ikusten, konturatu gara Z-ko 253 eta 254 atalak nahastuta daudela. 254 bezala dagoena 253 da berez, eta alderantziz. Bertzerik gabe, baina ongi legoke Megako karpetan berrizendatzea.. Eskerrik asko!