Astakiloen abenturak

Sortzailea jonnydbz, 2007ko Urriaren 06a, 14:46:12

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Berriarekin Astakiloen abenturak oparitu behar dute. Telebistako iragarkian dvdak ere agertzen dira, baina hemen ez dira agertzen. Bertan 8 liburuz osatuta dagoela dio. Gaur zen lehen alea, norbaitek hartu al du??

Zergatik flotatzen dute barkuek??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Eeeeeeeeeeeeeeh!!!!!! Hartu egin behar da!!!!!!!!!

Hori diot, gehienbat neuk dauzkadalako vhs batzuk ripeatzeko (ez guztiak, ke esa es otra), eta vhsak ripeatu eta filtratzean audioa desfasatu egiten da. Sinkronizazio hori zoratzekoa da, hori egin baino nahiago dut Realak Athletici 10-0 bat egitea. Serie mitikoa da, Euskal Herrian egin zen animazio zaharrenetarikoa izango da.

barraplaust

Ba aita harpidetua da berriara, seguraski bertara deitu eta eskatuz gero etxera bidaliko dizkigute... esango dizuet ailegatzen bazaizkit. :bye1
Soilik herriak salba dezake herria.

Aju


jonnydbz

Eskaria hemendik egin dezakezu ere, eta arpidedun izanda %20 deskontuarekin:

http://www.berria.info/promoak/astakiloak/
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#5
Ostia, oraintxe konturatu naiz liburuak direla, nik uste nuen seriea zela dvdn aterata  :dead :xD :xD :xD :xD :xD :xD Joder, ederra deskojonoa  :xD :xD :xD :xD Ripeoaz libratu nintzelakoan ta... aber animatzen diren liburuen ostean  :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD

EDIT: Ostia ber 2 (nola idazten zen, jonny :xD), dvdak ere aipatu dira  :xD :xD :xD :xD

jonnydbz

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Urriaren 06a, 14:46:12
Berriarekin Astakiloen abenturak oparitu behar dute. Telebistako iragarkian dvdak ere agertzen dira, baina hemen ez dira agertzen. Bertan 8 liburuz osatuta dagoela dio. Gaur zen lehen alea, norbaitek hartu al du??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Egunkari bateko iragarki baten hau irakurtzen dut:

Liburu guztiak erosiz gero, astakiloen marrazki bizidunen DVDa opari!
6 abentura biltzen ditu. 60 minutuko iraupena du.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ba guztira 18 dira  :xD Ondo legoke falta diren guztia izatea, ba?a uste dut ezinezkoa dela, 3 zinta dauzkadalakoan nago

jonnydbz

Orain ikusten ari naizela... 10 minutuko abenturak???
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

DVDak bi ordu baino gehixeago irauten du, eta ez 60 minutu kaxan dioen bezala, edo behintzat hori esan dit izebak (Berrian lan egiten du...). Oraindik ez dakit ziur baina agian lortuko dut DVDa, lehengusuek erosi izana espero dut!  :aznn
Soilik herriak salba dezake herria.

Aju

Eskerriko asko, sekulako lana kentzen didazu eta gainera askoz kalitate hobean izango da :thumbsup

barraplaust

Atzo gauean ekarri zidaten dvda eta ripeatu dut, non jarri beharko nituzke elinkak? Uploadetan?  :bye1
Soilik herriak salba dezake herria.

Aju