Astelehenetik aurrera...

Sortzailea Taichisan, 2006ko Irailaren 26a, 14:13:06

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

AipatuDatorren astelehenetik aurrera, Muka Muka ren lekuan Gadget Inspektorea, Kiteretsuren ordez Tintin eta Lucky Luck ere ematen hasiko dira.

Interesatzen dira serie hauek? (Taichisan zuri badakit baietz) :lol:



Jajajaja nola dakizu ba???XDDDba bai nik iteres asko dekot(batez ere gadget inspektorearengan eta Tintinengan ere).
Ikusi egin dut neuk ere webgunean baino uste dot emendik astelehenera aldatuko dela berriz, zeren ezin dutena egin da muka muka bapatean kendu, kiteretsuren 2.pasea bapatean kendu, en general, Gioz osoko programazioa(orain arteegon dena) popatik bota(kalimero izan ezik) eta 3 serie jarri.....susmo txarra hartzen diot honi,zeren begiratzen baduzu ez dago ezta DRAGOI BOLA Z jarrita ezta MAITE KUTTUNA ere asi ke....itxaron beharko dugu ia aldaketarik badauden, dena den neuk 3 telesail horiek grabatzeko asmoa daukat(eta horrekin nik asetuta egongo naiz,osea ez dudala serie gehiagorik grabatuko horiek amaitzen ez diren arte^^)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

DBZ rena ere egia da. Ia arrazoia daukazun eta behin behineko ordutegia den...
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: "taichisan"ezin dutena egin da muka muka bapatean kendu, kiteretsuren 2.pasea bapatean kendu, en general, Goiz osoko programazioa (orain arte egon dena) popatik bota (kalimero izan ezik) eta 3 serie jarri



Ahaztu egin zaizu zein kanaletaz ari garen? XD





Lucky Luke ondo egongo zen, gainera nahiko laburra zen.



Ederto egongo zen DBZ kenduko balute, justo 80an utzita, eske apropos ere ezin da hori gertatu ?? One Pieceren arrastorik ere ez. Gabonetan edo ea...



EDIT: DVDak duela gutxi heldu zaizkit asike DBren rawrak graba ditzaket. Ostiralean edo botako ditut ze bihar ta etzi okupatuta nago.



EDIT2: oraintxe ikusi dut programazioa eta nire ustez ondo dago jarrita ?? Goenkale arratsaldeetan sartuta, mihiluze ere egunero egongo denez badirudi ondo dagoela jarrita... Uf, moskeatzen nabil ya ?? DBZ igandeetarako edo izango da pelikulak bukatzean?

Arsenicum

Nik ez dakit grabatu ahalko ditudan. Nire DVD grabagailua... hilda ez baina terminal dagoela uste dut. Zarata arraro bat egiten du eta batzutan ez da pizten. Ea gitxienez fernando amezketarra grabatzeko aguantatzen duen.



DBZ igual GT bezela hasiko dira jartzen. Gaueko 12tan eta gero eta beranduago jartzen. Honekin ezin da fidatu...
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Lucky Luck, ederto egongo zen :D , Ia dvd grabagailua ber-pizten den...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

FHarlock

Kontuz Lucky Luke-rekin, serie berria izan leike eta ez lehen eman zutena.



Bietako zein ematen duten kontuan eduki gabe, hiruretatik interesgarriena da grabatzeko. Tin Tin, liburutegietan dauden dvd-eatatik lor liteke, Gadget berriz, nahiko serie errepikakorra da.



Lucky Luke, mendebaldea osoa parodiatzen du. Komiki europerretik irakurtzeko gehien gustatzen zaidana. Bere parodia zentsua, nagusiek ikus dezaketen produktu egiten du, Gadgeti ez zaio hori gertatzen.

Aju

Bai, Lucky Luke da interesgarriena. Zaharra nahiz berria, txarrenean uste dut emulen bietarako bideoak daudela dvdrip. Zaharraren oroitzapen onak dauzkat, ta nahiko pase gutxi eman zituztela uste dut, ta ordu nahiko txarrak (goizeko 12:30 badakit fijo ze behin gaixorik egon nintzela ikusi nuen).



'Daltondarren balada' pelikula aurtengo kurtsotik ez da pasatzen ni de ko?a. Pelikula hori oso ona zen, detalle batzuk helduagoentzat ziren, niri txikitan gauza batzuk ez zidaten graziarik egiten, edo hobeto esanda, ez nituen harrapatzen, ba?a iaz gabonetan edo ikusi nuen ta oraindik hobea egin zitzaidan.



Kuriosoa da nik eusko jaurlaritzako vhsa neukala eta vhsko eta telebistako bikoizketak desberdinak zirela, baina biak Edertrackekoak eta biek zeuzkaten bikoizle berdinak, baina pentsonaia desberdinak bikoiztuta. Nire vhskoak Vaya Semanitako zaharra zeukan Lucky Luke bikoizten (Goenkaleko Agustin ertzaina), eta etbkoan uste dut Yamcharen bikoizlea zela, ta bestalde zaldiarena berdina zen  :shock:



Tintin, beti atzetik kolpe bat eman, konortea galdu ta beti kartzelara XD Ba?a ondo zegoen. Gadgeten sekula eman dute azken atala?? nik asko jota gaiztoaren silueta daukat ikusita

Taichisan

Ba nuiri hirurak iruditzen zaizkit interesgarri, eta Fharlock-ek esan bezala neuk apustu egingo nuke Lucky Luke ren seriea berria dela, jada bakarrik euskaraz falta da eta(katalunian horian dela 2 urte estreinatu zuten,galizian horian dela urte terdi, eta espainan gazteleraz selectak dvdak atera baino lehenago esteinatu zen)asike, 3 grabatu ahal izango ditut(LP-n grabatu beharko dut,hori da tamala,baino emulean rawak badaude ez du axola^^)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!