Arazoak mezuak idazterakoan

Sortzailea jonnydbz, 2011ko Martxoaren 20a, 19:21:50

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Kaixo,
Ez dakit zergatik den, baina mezuak idazterakoan BBC kodea sartzeko botoi guztiak desagertu zaizkit. Irudi bat jartzen dut ikus dezazuen.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

egoninobi

Niri ez zait gertatzen.
Oso arraroa da gertatu zaizuna, ea laster konpontzen duzun.  :keinu:

danbo

jonnydbz, begiratu al duzu profilean aldatu al dezakezun? (bbc kodea, html-a etb. batzuetan bertatik aktiba daitezke...).

MikelEiza

Niri ere ez zait horrelako ezer gertatu eta uste dut horrelako ezer ere ez dudala ukitu, ukituko banu guztioi gertatuko zitzaigulako. Baliteke RC5 bertsioarena izatea, gogoan izan hau ez dela bertsio egonkor bat, 2.0 bertsio definitiboa kaleratu arte baliteke horrelako arazoak agertzea.

Beste nabigatzaileren batekin probatu duzu???

jonnydbz

#5
Ez dakit zer deabru gertatu den, baina gaur botoi guztiak agertzen zaizkit  :haserre:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

danbo

jajajaja!!

Eta hori, haserretzeko arrazoia al da?? :conf:

:barre:

jonnydbz

Ez, baina gauza arraroak niri gertatzea bai :shit:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju


jonnydbz

jaja, kaka hori... me suena de algo...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

mangaka euskalduna

niri ere gertatu egin zait hori, eta orain dik ez dut ulertzen zergatik eta nola konpondu

jonnydbz

Niri denborarekin konpondu zitzaidan, baina ezer egin gabe, hori da arraroena...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa