Anime abestien Disko bikoitza Euskaratzeko proiektua

Sortzailea Taichisan, 2011ko Ekainaren 16a, 00:53:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa lagunok,
Auxe bera Facebookeko horrialdean esan dut, baino denok entera zaitezten nahiko nuke. Gauza da aspalditik proiektu honi bidea eman nahi niola baino ez nekien nola egin, eta horain dago aukera gauzatu ahal izateko.

Zertaz doan proiektua? Oso erraz, Disko bikoitza egin nahi dut Euskara hutsean, euskaratutak egongo ez diren anime abestiak itzuliz eta abestuz.
Proposamenak lagungarri dira, beti proposatutako abestiaren Karaokerik badago eta letraren itzulpena behintzat ingelesez lortu ahal bada.

Horra nire proposamenak(ez daude ordenaturik):
1.Diskoa:
Blue Dragon- op 1(friend)
Saint Seiya- op 1
Fullmetal Alchemist Brotherhood- End 1 (Uso)
Dragoi Bola Kai- End 1
Bakuman- Op 1
Tsubasa Chronicles- Op 1
Sonic X- Op 1
Transformers Animated(Jap)- End 1
Jetman- Op 1
Naruto- Op 3 (Go!)
Fairy Tail- End 2
Digimon- Op (Butterfly)
One Piece- Op 7 (Crazy Rainbow)

2. Diskoa:
Dragoi Bola Kai- Op 1
D.N.Angel- Op 1 (True light)
D.Gray-Man- Op 3 (Brightdown)
Fullmetal Alchemist Brotherhood- Op 2
Saint Seiya- Op 2
Transformers Animated(Jap)- Op
Digimon Frontier- Op
Gintama 01- Op 1
Pokemon Advance- Op
Ouran Host Club- End 1
Tsubasa Chronicle- Op 2
Gudnam Seed Destiny- Pride
Hikaru no Go- End 1(Bokura no Buoken)

Zer deritzozue?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Bai, bikoizketaria izateaz aparte Abeslaria naiz baita.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Ez dakit askotan entzun ditudalako den, baina niri hauek gustatzen zaizkit:

Soul Eater opening 1
Tengen Toppa Gurren Lagann opening
Fullmetal Alchemis opening 4
Naruto opening 2
Samurai 7 opening

Gehiago egongo dira, baina hauetaz gogoratzen naiz. Lupin III-ren openinga ere asko gustatzen zait, baina ez dauka letrarik. Jarri dituzunak ikustera noa.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Buaaaaaa, Saint Seiyaren lehen openinga mitikoa da, a tope 80ko jebia jajaja. Euskaraz entzutea ondo legoke. Hori ezin da falta XD.
Jetmanena ez dut jakin zein den, youtuben mordo bat daude... Ze abesti da? Baina hau ez da animea, edo bai?
Transformersen endinga hau da? http://www.youtube.com/watch?v=FPWFIfEC_NI
FMAren anime berriaren openingen artean gustatzen zaidana aukeratu duzu (nolabait esateko, ze gustatu baino, entzungarria egiten zait eta animea ikustean ez nuen aurreratzen).
Gintamaren lehen openinga ez dago gaizki (anime hau ez daukat ikusita, merezi du denbora libre gutxi duen batentzat?). Eta DB Kairen abestiak ezin dira falta noski XD :goku:

Ez nekien abeslaria ere zinenik. Abestien bertsio osoak egin behar dituzu edo animeen abestietako zatiak? Animo proiektu honekin, abesti asko dira eta lan handia izango da!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2011ko Ekainaren 17a, 17:41:50
Jetmanena ez dut jakin zein den, youtuben mordo bat daude... Ze abesti da? Baina hau ez da animea, edo bai?
Transformersen endinga hau da? http://www.youtube.com/watch?v=FPWFIfEC_NI
FMAren anime berriaren openingen artean gustatzen zaidana aukeratu duzu (nolabait esateko, ze gustatu baino, entzungarria egiten zait eta animea ikustean ez nuen aurreratzen).
Gintamaren lehen openinga ez dago gaizki (anime hau ez daukat ikusita, merezi du denbora libre gutxi duen batentzat?). Eta DB Kairen abestiak ezin dira falta noski XD :goku:

Ez nekien abeslaria ere zinenik. Abestien bertsio osoak egin behar dituzu edo animeen abestietako zatiak? Animo proiektu honekin, abesti asko dira eta lan handia izango da!!

JETMAN ez da animea SUPER SENTAIa baizik (power rangers baino lehenagoko japoniar telesaila), Euskaraz emititu zuten aspaldi baino abestiak originalean utzi zituzten.

Bai, Transformers Animatedekoa hori da ending-a.

Eta abestiak osoak izango dira, noski. Dena den proposatu dituzun abestietatik badakit Soul Eater-eko karaokea badagoela, Narutoren 2.openinga ez dauka baino aspaldi Orionatk bertsio bat egin zuen eta letra behintzat aspaldi egin nuen. Eskerrik asko parte hartzeagatik Jonnydbz^^.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Ez horregatik, animeetako abesti gehienak ez zaizkit asko gustatzen (txikitan askotan ikusiak ez baditut ezik), baina batzutan gustokoak ditudanak ere badaude. Musikazalea izanik begiradatxo bat botatzea erabaki dut, ez da ezer.

Jetmanena zein abesti da, hau? http://www.youtube.com/watch?v=Jd-ucY1E4Uw

Eta abesti osoen letrak badituzu? Ze animeetan jartzen duten zatiekin, suposatzen dut ez duzula nahikoa izango. Material hori nondik ateratzen duzu ba?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa