Athletic Semifinaletan!

Sortzailea Arsenicum, 2012ko Urtarrilaren 25a, 22:48:33

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Gabon!!

Athletic Kopako semifinaletan!!! Aurkari Mirandes! Errespetua zor zaio, baie inoz baino errezago deko finalera heltzeko!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Beste finaltxo bat seguruena. Txarrena historiko Barça onena dagola aurrean seguruena, Madridek 3 gol behar dituz pasatzeko-eta. Valenciak kalera botako baleuko la ostia litzake.

jonnydbz

2. B mailako baten kontra ahalko dau ala?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 25a, 23:14:59
2. B mailako baten kontra ahalko dau ala?

Lehen mailako 3 taldek ezin izen deurie, baie galduko baleuke Errealak 6-1an baino palu handiaua izengo leike.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

GS

Borboia, Poyeya eta horrelakoak ziur asko 2009ko finalean txunda-txunda jo zutenean gertatu zena berriro gertatzearen beldur dira.

txapelzuri


Aju


txapelzuri


Arsenicum

Nik promesa egin nuen. Ez naz madrilera joango, Athletic-en final batera ez bada!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

GS

Telebilbaoko Eduardo Velascok esan du espaniar erregeak -Fernando Amezketarraren kapitulu batean agertzen denaren ondorengoa- finala Madrilen jokatzea eskatu duela, Alcala-Meco ondoan. Kontuz ibili!

jonnydbz

Argi ibili, ondion bankeruak jatrik bat ingo dau katedralien!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

txapelzuri

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2012ko Otsailaren 01a, 15:36:38
Nik promesa egin nuen. Ez naz madrilera joango, Athletic-en final batera ez bada!

ba hasi prestatzen kamiseta!!!  :keinu:


Arsenicum

Ba Athletic-en bandera balkoian dekot
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju


jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa