Arsenicumen DVDarena konponduartean audioak hartzeko inor?

Sortzailea Aju, 2006ko Irailaren 26a, 20:51:56

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Beno, off-topic-en ikus dezakezuenez, arsenicumen dvd grabagailua hondatu egin da. Gauzak horrela, audioak nork hartu ez daukat DVDarena konpondu bitartean, eta post hau idazten dut ea baten bat agertzen den.



Jakingo duzuenez nire preferentzia TDT --> fibra --> antena dira kalitateagatik, ba?a antena bada ere ondo joango da, ez nago exigitzeko moduan, zeuen esku nago eta bakoitzak ahal duena egiten du.



Baten bat agertzen bada, mesedez, iragarkiak sartzen badizkiete atalean, utzi iragarkiak. Atzo sartu zituzten eta justo hitz baten tartean izan zen, 'zoriona' zen hitza. Iragarkiak orduko 'zori' esan zuten eta gero 'ona', nahiko ondo geratu da ba?a ez nau asko konbentzitu. Oso kontuz ebaki behar da eta nahiago nuke neuk egin.

Aju

Ikus dezakezuenez titulua eta lehenengo posta editatu ditut.



Uste dut horrela ez dela hain marroia izango, ez dakit zenbat denboran izango den ba?a uste dut lehen baino denbora dezente gutxiagorako dela XD Ea orain agertzen den baten bat

jonnydbz

Nik aste hau eta hurrengoan graba dezaket, hortik aurrera Donostira noa eta ezin dut dvd grabagailua eraman XDD.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Ba, nik ez dakit zer egin. Edo ondo jartzen den itxaron, ze batzutan berpizten da... baina azkenetan dau. Edo TDT grabagailua erosi, Orionatk daukana. Baina hori bai diru nahikotxo da eta disko gogorrarekin zer egin pentsatu beharko nuke. Aste honetan pentsatuko dut ia.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

jonny, ni be donostin nabil infor egiten, ta beranduen hasten gara ta hala ere urriak 2n hasten gara. Bigarren zikloan ondi?o beste aste bat gehiago daukazue??? Bueno, momentuz ondo dator datorren astekoak hartzeko norbait egoteko. Beste bi aste barrutik aurrera emango direnak hartzeko ea baten bat agertzen den bitartean.

jonnydbz

Gauza da neu lehen astera ez naizela agertu behar, horregatik datorren astean graba dezaket... :lol:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

espero dot erratuta ibiltzea ba?a uste dot lan gutxi izango duzula datorren astean, ze momentuz astelehen eta asteartean ez dago ezer jarrita DBZrena. Egin diezaiotela tarteren bat ze mihiluzerengatik kentzen badute... ?? Gokuri ere ezin badiote tarte bat egin ea non doan One Piece  :?

jonnydbz

Atzo ez nuen grabatu, gaurtik aurrera hasiko naiz datorren aste bukaerararte.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Momentuz aste honetako ordutegiaren arabera ez daukazu lanik  :?  Ostiralerako atal bat egon da programatuta baina ordutegia kendu dute  :?  fijo ordutegia jartzen dutenean faltan dagoela. Gaur ere Coolaren lehenengo pelikula zegoen programatuta eta azkenean ezer ez...



Badaezpada bihar adi egon aber ematen duten, ta ez badute ematen...  Igande goizaldera pasatzen badute GT bezala... ederra kanala! Audientzi onak dauzkala esan zidaten ta

jonnydbz

gaur begira egon naz ia zerbait botatzen suten baina ezer, aste hontan al loro egon beharko...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

segun webgunea ostiralean bakarrik dago. Astean bat  :?  Ta bera ere ezin dut grabatu ze 22:00 heltzen naiz etxera.

jonnydbz

Gaur Mihiluze, ale, ritmo hontan ia noiz bukatzen dan DBZ
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Dbz ez da bukatzen eta SAKURA "de bolao"errepikatzen dute sin mas,zergaitik ez dute ordu horietan DBZ jatzen edo bestela itxaroten dugun ONE PIECE??
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Puta mierda, atzo egun guztian kanpoan egon nintzen eta dvd programatzea ahaztu zitzaidan!! Kagonlaputa, sentitzen dut, ze aunkarian ikusi dut orain DBZ programatuta zegoela :(
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: "jonnydbz"Puta mierda, atzo egun guztian kanpoan egon nintzen eta dvd programatzea ahaztu zitzaidan!! Kagonlaputa, sentitzen dut, ze aunkarian ikusi dut orain DBZ programatuta zegoela :(



Ok. Baten batek hartu zuen kasualitatez???



Datorren astekoaz neu arduratzen naiz zubiari esker  :D