Arazoak deskonprimitzerakoan

Sortzailea manolo, 2013ko Ekainaren 26a, 12:32:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

manolo

Bai .rar eta 7zip artxiboak zabaltzerakoan, ohizko prozedura jarraitu beharrean aplikazio bat instalatzen hasten da. rar artxiboak izatez tsuloader.exe direla agertzen da propietateetan arakatzerakoan.
Hau horrela uizan behar da?

burrundaie

Aipamenaren egilea: manolo  Noiz: 2013ko Ekainaren 26a, 12:32:55
Bai .rar eta 7zip artxiboak zabaltzerakoan, ohizko prozedura jarraitu beharrean aplikazio bat instalatzen hasten da. rar artxiboak izatez tsuloader.exe direla agertzen da propietateetan arakatzerakoan.
Hau horrela uizan behar da?

Ez, ez du horrela izan behar. Nik esango nuke artxibo haiek artxibo malware bat gordetzen dutela. Zuk ireki nahi dituzun artxibo hoiek foroan al daude?? Oso garrantzitsua izango litzateke, hala izatera, jakitea zeintzuk diren.
Hona hemen informazio gehiago honi buruz:

http://www.spywareremove.com/file/tsuloaderexe-390171/

zumarra

Horixe: Azalduiguzu zein artxibo jeitsi eta deskonprimitu nahi dituzun eta nondik jeitsi dituzun.

Deskonprimitzeko 7zip programa erabiltzen ari zara? zeri deitzen diozu "ohizko prozedura"?

jonnydbz

Extentsioa .rar eta .7z dira, edo .exe? Exe bat bada, nik ezabatu egingo nituzke. Bestela, agian birusen batek .rar eta .7z extentsioak beste aplikazioa horrekin lotu ditu "programa predeterminado" moduan.

Argitu behar dena da ea bertako fitxategiak diren edo ez.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

manolo

Kaixo lagunak, Ziddu bitartez jeisteko guztiak dira.
Hemen gehiengoren zerrenda bidaltzen dizkizuet.
Bestalde batetik A eta B lentreen pelikula zerrendetan badagoz hainbait
SENSPACE  deskargarorearekin jeisten direnak zatiak falta zaizkiela zergaitik?

Ni ikastola bateko maisua naz eta zuen lana txalotzen dut ez dakizu jaitsitako pelikula guztiak ze zabalkunde ari naiz ematen jendeari pasatzen kopiatzeko nahiz hemen ikastolan emanez.  Agur bero bat eta arazoak konpoduko dituzulakoan.

manolo

Urte berri on amona
Perfumea
Pedal autoa
Panamako jostuna
Otsoen ituna
Otsoekin dantzan
Orroeka
Oliver Twists
Obabakoak
Gizakien seme-alabak
Bihotz ondoko sekretuak
Betirako sua
80 egunean






burrundaie

Lehengo eta bebin eskerrik asko abisatzeagatik. Lehen ere nola edo halako susmoak egon ziren zerbitzari horren gainean (gogoan dut Zidduren web orrira sartzerakoan behin baino gehiagotan antibirusak saltatu izan didala malware baten berri emanez), Hortaz ez nau ustekabean harrapatzen. Hemendik aurrerakoak: Zidduko estekak ezabatu eta besterik ez badago, beste zerbitzari batera paza. Argi dago Ziddu susmagarria denez, gure zerbitzari zerrendatik erabat baztertu beharko genukeela. Gaur bertan hasiko naiz fitxategiak beste zerbitzari batera aldatzen...

burrundaie

Artxiboren bat jaitsi ezinik bazabiltza, esan besterik ez duzu, Okerrak lehenbailehen konpontzen saiatuko gara eta.

burrundaie

Agian gehiegi aurreratu naiz, eta ezer egin baino lehen Zidduko hainbat artxibo jaitsiko ditut ea zer gertatzen den....

zumarra

Ez dakit non dagoen arazoa. Urte berri on, amona! deskargatu dut normal-normal, deskonprimitu eta hor azaldu da .avi artxiboa. Orain Perfumea jeisten ari naiz....






burrundaie

Neuk ere jaitsi diat eta arazorik ez. Nire ustez, beharbada, arazoak Zidduren web orriaren bidez jaisterakoan sortu litezkek. Bazekiagu eta zenbait web orritik ezer jaisteko zenbat kaka egoten den....

zumarra

Bale. Akaso hori. Gainontzean Perfumea ere oso ondo:



Probatu Jdownloader-ekin Manolo, ea kontu hau argitzen dugun...

manolo

Parkatu nere ezjakintasuna burrunbadie eta zumarra baina lar gitxi dakit honetaz, baina inguruan daukat jendea jakituna "de la santa madre iglesia" eta beraiek sartu dira eta esaten didate zerbait arraroa dagoela.
Konprenituko dozue ni bezalako asko dagoela dakigun gitxiaz ziddurena oso malkatsua egiten zaigula.
Izanik ere, nire proposamena honako hau da, ahal badozue pasa itzazue (ziddu deskargadorean dauden pelikulak) Megara konprobatu baitut ederto batean ari dela.
Besarkada eta aurrera eutsi goiari Euskal Herria aurrera, EUSKARA  GORA TA GORA BETI!!!!!!!!

zumarra

Bale. Benetan gomendatzen dizut Jdownloader erabiltzea zeren eta nabigatzailearen bidez, benetan, ZAILA DA ziddu-tik deskargatzea. Ez dakit zenbat propaganda orriak irekitzen dira eta erokeria da artxiboa deskargatzea lortzea. Seguruenik okerreko Download botoian ematen diozu eta edozer gauza deskargatuko duzu. Benetako Download botoia nahiko txikia da eta ez oso nabaria.

Bestalde, guk nahikoa lan egiten dugu zerbitzari honera eta hara igotzen. Erabiltzaileon aldetik ere esfortzu txiki bat egin behar da eta, aholkatu bezala, ikasi Jdownloader erabiltzen eta arazoak bukatuta izango dira.

Eskuminak

jonnydbz

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Ekainaren 28a, 17:26:49
Bestalde, guk nahikoa lan egiten dugu zerbitzari honera eta hara igotzen. Erabiltzaileon aldetik ere esfortzu txiki bat egin behar da eta, aholkatu bezala, ikasi Jdownloader erabiltzen eta arazoak bukatuta izango dira.
Ados esan duzunarekin, ez da hainbeste kostatzen aplikazioa instalatzeta, eta gainera, JDownloader-ekin bizitza errazagoa da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa