Aste santua dela eta Filme catoliko-mitikoa etb1 igandean!

Sortzailea Taichisan, 2007ko Apirilaren 05a, 12:01:35

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

22:00 ZINEA
"HAMAR AGINDUAK"
"(TEN COMMANDMENTS)"
220 min. - 1956
Zuzendaria: Cecil B. DeMille
Antzezleak: Charlton Heston, Yul Brynner, Anne Baxter

Moisesen historia biblikoa kontatzen duen ekoizpen ikusgarria. Moises faraoiaren lagun kutuna da. Pribilejiozko bizimoduari uko egin eta bere herria askatasunera gidatzea aukeratuko du.

Ala, badirudi ETB1eko arduradunek eskua hartu dutela eta "Pandoraren kutxa" ireki dutela aintxinako filmeak erreskatatzekoXDDDD, hori bai, ia Arsenicum, Orionatk edo audio ripeatzailearen bat hartu dezakeen, zeren filmea gaueko 1:40 amaitzen da, usease 3 ordu ta erdiko luzapena dauka filmetxoa(kasi nadaXD), eta ez dut uste niri dvd batean sartuko zaidanik(SLP moduan bai, baino bideo kalitatea putamierda bat izango zan asike paso).
Ba bueno, ia zerekin soprendituko gaitu datorren igandeanXDD(Biblia edo?XDD)

P.D: Igandea 15-erako, badago programatuta 21:55 KUTSIDAZU BIDEA SERIE eta gero 23:00 ZINE ORO
"SHOWGIRLS""(SHOWGIRLS)"125 min. - 1995, ikusiko dugu egia den edo aldatuko duten astean zehar...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk


FHarlock

#2
Kasualitatea, pasadan astean eskuetan izan nuen dvd dendan eta ia erosi nuen.

Edizio gomendatua Errestauratuaz egoteaz gain, 1923-ko, zuzendari beraren titulo honen film mutua zekarrek.

AipatuAla, badirudi ETB1eko arduradunek eskua hartu dutela eta "Pandoraren kutxa" ireki dutela aintxinako filmeak erreskatatzekoXDDDD, hori bai, ia Arsenicum, Orionatk edo audio ripeatzailearen bat hartu dezakeen, zeren filmea gaueko 1:40 amaitzen da, usease 3 ordu ta erdiko luzapena dauka filmetxoa(kasi nadaXD), eta ez dut uste niri dvd batean sartuko zaidanik(SLP moduan bai, baino bideo kalitatea putamierda bat izango zan asike paso).
Dvd-eak 222 minutu direla dio, 3 ordu 42 minutu. Noski, ETB kredituak moztuko ditu, baina garai hartan ez ziren denak kreditatzen eta motzak izan ohi ziren. Zihur, ETB-k intermediokoa mozten duela, zineman atsedena egiteko, 4-5 minutu ziren intermedio pantailan jarrita eta musika jarriz, zine kopia beran etorrita.

Irudia, kasu honetan, ETB-ez ez nintzateke fio izango, dvd errestauratua dago, eta ikusi dugu nola portatzen den ETB gai hauetarako. Dvd-ea erostekotan nago. Audio du garrantzia. Saiatuko naiz mp3 grabagailuarekin grabatzen por si acaso. PCM kalitatean edukitzeko.




AipatuP.D: Igandea 15-erako, badago programatuta 21:55 KUTSIDAZU BIDEA SERIE eta gero 23:00 ZINE ORO
"SHOWGIRLS""(SHOWGIRLS)"125 min. - 1995, ikusiko dugu egia den edo aldatuko duten astean zehar...
Almazena sakeatzera joan dira, material berririk ez, behintzat zaharraren artean kalitatekoena aukeratuz joan direla dirudi.

Kutsidazu bidea filma egiterakoan, seria egiteko aprobetxatu zuten. Hor izango da akaso filmaren arazoa, seriea egin, erremuntaia egin, eta atera zaiena atera zaie. Nabari zen zineman a leguas digitalki telebistako produkto bat zela. Bai irudi tristea zinean ikusteko.

Non kristo ikusten duzu programazioa ain aurretik? Eta ea ez doazen aldatzen eta planifikatzen joan gaitezkeen.

Por zierto, Taichi, citar erabili nahi izanda, erratu eta zure postean eskua sartu dut nahigabe. Zenuen bezala berreskuratzea lortu dut.

Arsenicum


Linka ondo jarri dizut gaur ere. Ez badakizu zelan jartzen dan, bardin da, jarrizu normal eta ez da ezer pasatzen. Errepaso bat emateko Link Bat nola editatu hemen dekozu mini tutoriala eta Firefoxak badauka errua ba hemen dekozu Opera nabigatzailea.


Agur
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

#4
Bihar igande goizan jarriko duten filma grabatzeko nekerik har ez dezazuen abisatzeko da hau.

Eman behar dute, programazioa gaizki ikusi ez badut, Antxeta eta katua, tituloa murriztu dioten arren, sinopsia begiratuta, Enzo D'Alo italiarraren bigarren filma da, euskeratu zaion bigarrena (hiru daramatza eta hiruak euskeraz ikus daitezkelarik), eta gainera, zinemetan euskeraz ikusi ahal izan zen.

Printzipioz, hil honen bukaeran erreditatzen dute denbora luzez pack baten aurrean bakarrik aurki zitekeen lehen edizioa agortu ondoren:

Edizio Berria
Nabarmentzeko, extrak euskeraz daudela, eta zihurrenez horrela izan zituen lehen tituloa, gero Doraemonenak eta ShinChanenak izan dituzte. Fitxak ez dio, disko berdina izango dela dirudi eta euskerazko azpitituloak bazituela gogoan dut, jartzen ez badu ere.

Pena audioak sartzen pasa zirela, behintzat lehen edizioan. 3DTS 5.1 (Italia, espainiarra, katalana), 3 Dolby Digital 5.1 (Aurrekoak), eta euskera Dolby digital 2.0. Irudia justuegi doa horrela.


FHarlock

Espero genuena... se han vuelto a cargar el formato de la pelicula :crybaby Behintzat koloreak, Hurkamendikoena baino zerbait obeago dago, ez gehiegi. Definizioa zertxobait obetu du, ez su festa baterako, baina ez da bestearen desastrea.

Gero, ETB, kalitatezko kate bat dela sinistarazi nahiko digu. Joder, Antena3 kostatu zitzaion, baina ikasi zuen.



Eta beno... ea, belar finok, ea nor den gai ahotsak identifikatzeko... hasi ez da egin, ta hamar ezezagun entzun ditut. Bikoizketa filma bezain zaharra dela dirudi, orain aktiboan ez dauden abots piloarekin. Jo, urteak dira emakume zahar horren ahotsa entzuten ez nuela.


Eta arazo bat, norbait grabatzen al dabil TDT-tik? Grabatzen nago euskaltel digitalaren bitartez, baino arazotxo bat daukat. Aparatuak stereo bezala ematen ari dit soinua, por si suena la flauta, eta audio kateetako batek zarata matraka darama.

ETB bereak egiten ari dabil edo euskaltelek sartzen du zarata hori?

Espero dezagun mono izatea filma eta eskuma edo ezkerra bakarrik erabil daitekeen zaratadunaz paso egin ahal izateko.

FHarlock

#7
Zoritxarrez, kasu honetan, dvd-eak 3 edizio izan baditu ere... irudia ez dago errestauratuta, eta hiru edizioek berdina dute. Bakoitzean extrak gehituz. Bigarren edizioak dokumentalak, eta hirugarrenak mutuko bertsioa.

Mozketa, imaginatu nola geratu den konposizioa ETB-ek emandako kopian.


Ikus dezakezuenez, definizioa ez da batere txukuna.

Ikusiko al ditugu bi alboetako tipoak, edo lehen plano bihurtuko zaigu?




Zihur makila eta ezker eskuma mozten diotela.

Irudia kristo eginda dago. Errestaurazio beharra dauka.

FHarlock

Beno, ahaztu naiz komentatzeaz filmeko esaldirik oberena, jaingoikoak esaten dio aginduak idatzi ostean Hestoni:

Izan gogoan zapatua jaunaren eguna dela.

orionatk

Azkenean norbaitek hartu al zuen honen audioa? Niri erabat ahaztu zitzaidan   :embarrassedd

FHarlock

Nik grabatu nuen mp3 grabagailuarekin, baina beste grabaketa badenik.

Ez dakit ETB TDT-ren arazoa zen edo Euskaltelena... baina audioa... wavpacken grabatu badut ere, galera gabe konprimitu gabe egongo balitz pcm wav formatuan...

Stereon edin dut grbaketa, mono izango zen zihur banengoen ere. Kate batek zarata kristona du eta stereo ez bada, botatzeko da, baina besteak siseo bat du hor atzean, nahiko txarra.

Ea dvd-ea erosten dudan eta norbaiti prestatzen diodan sinkronizatzeko materiala, oraindik ez dakit, eta ez dut tutorialik hortarako.

MikelEiza

AipatuEa dvd-ea erosten dudan eta norbaiti prestatzen diodan sinkronizatzeko materiala, oraindik ez dakit, eta ez dut tutorialik hortarako.
Sinkronizatzeko tutoriala egiteko prest nagoela esan nizun eta apur bat itxaroten baduzu egingo dut, baina zoritxarrez orain lanpetuta nabil. Ostegunean azterketa bat daukat eta ikasten ari naiz edota bestela oporrak aprobetxatzen. Ostegunetik aurrera denbora gehiago izango dut, klase gutxiago baitaukat eta orduan izango dut denbora tutoriala egiteko eta banpiro ehiztariari azken ukituak emateko. Hala ere ez dakit zer nolakoa irtengo den, oraindik ez baitut oso ongi menperatzen, baina oinarrizko azalpenak emango dizkizut ea balio dizuten.

PD: Banpiro ehiztariaren zerbait aurreratu duzu?

FHarlock

Proba bideo bat muntatu nuen sinkronizazioa konprobatzeko eta gmail drivera igo nuen.

Audio sinkronizatuago bat pasako didazuela esan zenidaten gainera.

Hortaz gain, azpititoeak egiteko materiala prestatzen ibili naiz. Audioa entzuna azkarrago egiten bai ditut.

darko

Ba Showgirls grabatzea... interesgarria litzateke, ezta? Horrelakoak euskaraz ez dira egunero ikusten.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik