Motsukora 2007

Sortzailea FHarlock, 2007ko Apirilaren 08a, 15:56:23

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

http://jornadas.motsukora.org/
Norbait joango al da?

Ni astearte arratsaldean handik ibiliko naiz.

MiZuNo

#1
Iruditzen zait beranduegi naiz baina... MoTsuKora-koa naiz!
Hurrengoan nitaz galdetu :msn-wink

orionatk

Erabiltzaile "horretatik" ez da hurrengorik egongo  :whistling
(baneatuta dago)

MiZuNo

#3
Gixajoa? (ez dut uste XD)

Orobat, guztiak gonbidatuta zarete :yahoo

PD: Uste dut gauza bat esan behar dut iragaitzaz
[licencia ling?istica]
Hace unos... ?6 a?os? que no hablo en euskera. Y teniendo en cuenta que s?lo lo estudi? como asignatura y nunca lo he llegado a hablar cotidianamente el mero hecho de que recuerde algo con lo ceporril que soy ya es pr?cticamente milagroso.
Espero sinceramente remendar mi maltrecho uso del idioma mediante la pr?ctica ^^
[/licencia ling?istica]

Eskerrik asko zure pazientziagatik :msn-wink

Taichisan

Aupa Mizuno, ongi etorria geure foruetara^^
Nik ere Motsukorakoa izan nintzan lehen, Yakumo sama zegoen urteetan,(Asoziazioa izan baino lehen), nik taichisan izan aurretik egia esan AKUMA-KOJIRO nintzan^^ ez dut uste ezagutuko didazunik.

Egia esan oso ondo letorke naiz Motsukora, naiz Tarasu, naiz dozein asoziazioko euskal materiala eskuratzea, telesailak euskeraz lortzea eta euskaldun zahar naiz berriei aukera emotea materiala ikusten^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MiZuNo

#5
Uste dut zoritxarrez ez dizudala ezagutzen ^^'
Baina badut Yakumo ezagutzen... ze pertsonai xelebrea XD
Bakarrik hiru edo lau aldiz topo egin nuen berarekin, baina ze mutil jatorra eta dibertigarria iruditu zidan
Bere inzidenteak kas laranjarekin oso famatuak dira Motsukoran, benetan :drunk

Arrazoi duzu, azkenean importantena da txikitan maite genituen animeak geure lagunekin eta geure hizkuntzan ikusten. Azken aldian jardunaldiak erabat "euskaldunizatzen" saitzen ari gara... adibidez, Doraemon bezalako anime mitikoak euskaraz proiektatzen, triptikoak euskaraz inprimatzen, etabar...

Ziur nago Motsukora osoa pozik dago zuekin elkarlanean aritzen eta edozer gauzarekin laguntzen ^^
 

Taichisan

Gauza bat Mizuno, zu motsukoran zagozela,.....egongo zen aukeraren bat Motsukora elkarteko norbaitek ARTURO ERREGEA kalitate onean edo kalitate erdiko ripeoekin????hizkuntza berd zaigo, zeren euskarazko releasea atera nahiko genuke baino bideo materialik ez dugu(beno euki bai, baina hiper zentzurarekin). Eskerrik asko zure laguntzagaitik^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Jotake[EH]

Nik be Laudion ezin dezaket euskara askorik egin eta gainera nik ez naiz oso jaioa hizkuntzetarako: Esuakara, ingelesa, gaztelania... guztiak txarto. Baina euskara gure hizkuntza da eta bultzatu behar dugu

MiZuNo

Ez dakit baina besteei galde egingo diet ^^