DBZ remasterizatuta eta HDn apiriletik aurrera

Sortzailea jonnydbz, 2009ko Otsailaren 08a, 21:11:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

AipatuDragon Ball Z vuelve a las pantallas niponas
Se emitir? una edici?n remasterizada


El semanario japon?s Shonen Jump ha anunciado que a partir del d?a 5 de abril, Fuji TV emitir? una nueva versi?n del anime Dragon Ball Z. Esta retransmisi?n contar? con la remasterizaci?n de los cap?tulos del anime: tendr? nuevas versiones de los temas de apertura y cierre de los cap?tulos, animaci?n reeditada, calidad HD y sonidos grabados de nuevo para la ocasi?n.

Cabe destacar que en abril de 2009 se celebra el 20? aniversario de la primera emisi?n en Jap?n de este conocido anime del popular mangaka Akira Toriyama.

Iturria: http://www.misiontokyo.com/index.php?ind=news&op=news_show_single&ide=4138
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Diotenarengatik 100 atal baino ez dira izango, rellenoko gauzak kenduta. Kuriosoa da nola laburtzen duten 100 ataletara, 291era luzatu zutela ikusita XD Hori aurpegia seriea luzatzen XD

Ba igual "zoratzen" naiz eta montatzen dut, e :silba:

jonnydbz

100 atal bakarrik?? Herena da hori, ez dakit nondik kenduko duten horrenbeste atal.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Badago notizia berririk honi buruz? DBZgatik edozer egiteko prest nago, eta buruan sartuta daukat montatu egingo dudala :meparto:

Jakin nahiko nukeena da ea nola banatzen diren audioetan fondoko musika eta bikoizleen ahotsa kate ezberdinetara.

Taichisan, uste dut Heroiakekin halako zerbait eginda daukazula. Nire asmoa edizio berriaren fondoko musikaren gainean elkarrizketak kokatzea da :meparto: Egingo dituzten aldaketen moten arabera, kasurik onena elkarrizketak berrordenatzea litzake, eta txarrenean elkarrizketak "eraikitzea".

Putada gehitutako eszenena izango da, hortxe bai ez dagoelako ezer. Hitzak banan-banan hartu eta Loquendo bezalako zerbait egin beharko da :meparto:

jonnydbz

Mozkortuta zaude edo benetan ari zara?? :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Otsailaren 21a, 20:34:38

Taichisan, uste dut Heroiakekin halako zerbait eginda daukazula. Nire asmoa edizio berriaren fondoko musikaren gainean elkarrizketak kokatzea da :meparto: Egingo dituzten aldaketen moten arabera, kasurik onena elkarrizketak berrordenatzea litzake, eta txarrenean elkarrizketak "eraikitzea".

Ez da ideia txarra baino DBZn ezinezkoaXD batez ere HEROIAK 5.1eko pista batean eraikita dagoelako soinua ta dbz, nahiz ta Selectako dvdak artuz estereoa besterik ez da ta ez da ezer gertatuko, probak egin ditzakezu baino zihurrena da ezer ez ateratzea, kontuan izan DIGIMON SAVERSeko dvdetatik audioa aterata(2007ko animea izanda) ta dolby digital 2.0 eukita ez dela ezer pasatzen asike imaginaXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Dragon Ball Kairen trailerra:



Youtubera joanez gero HDn ikusteko aukera izango duzue!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#7
Jooooooder! Begira azken eszena, hainbeste kalitaterekin igarri egiten da Iratxo Dortoka eta Krilinen marrazkia eta fondoa marrazki ezberdinetakoak direla!!!! lehen ezetz esan dut, baina ebaluaketa honetan hasten badira, ni behintzat montatzen saiatuko naiz!!! :meparto:

Taichisan, dena den esaidazu zein den BSOa eta bikoizketa separatzeko saiakera hori. Egon behar du eraren bat, ze aurikularra ganoraz ez dudanean sartzen batzutan fondoko musika entzuten da edozein bideotan, beraz egon behar du eraren ba lortzeko.

EDIT: Rawa 1280x720 resoluzioan. Ez kezkatu ghost efektuagatik, ze japoniarrek ez dute halako kagadarik izaten. Berriro konprimitua izan da sub batzuk jartzeko, eta hortik etorriko da kagada.

Badaukagu xviden egindako release bat, horregatik ahal dela ez dut beste xvid bat egin nahi.
Release hau egiten badut, kalitateagatik izango da. Bideo originalaren kalitatea ahalik gehien mantendu nahi nuke, eta horregatik rawari audioa sartzea bakarrik litzake nire hasiera bateko ideia, pisatzen duena pisatzen duela.

Joder, arinegi nabil, ezta? XD

Taichisan

Bai, oso arinegi, jakinda gainera OST-a ezberdina izango delarik....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Sinadurak hartu beharko ditugu EiTBri (edo Fortari) eskatuz bikoiztu dezan :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Ronbin

Aju, audioak stereo badira (eta euskerakoak hola dira) ahotsak ezin dira atera. Kontrakoa egin daiteke (audioa ahotsik gabe utzi) baina ahotsak bakarrik utzi, ez.

Muntaia audio osoarekin egiten saia zintezke baina txinoen lana izango da :meparto: Batez ere serie originaleko 3-4 ataletik 1 aterako dutelako, ta musikek ez dute kointzidituko. Ideia bat izan ezazuen MDB foroan komentatuko zerbait uzten dizuet

Aipatu
Esta nueva produccion de Dragon Ball, titulada Dragon Ball Kai y saldra muy pronto en las TVs Japonesas en HD, tendra los siguientes contenidos en su primer episodio...
-una mirada a los ultimos momentos de Bardock y del planeta Vejita.
-la pelea entre Piccolo y Son Gokuu en el ultimo Tenkaichi Budokai.
-la aparici?n de los granjeros con escopetas y el rapto de Son Gohan (inicio de DBZ)

Info ofizial pixakt hemen

PD: Aspaldian hemendik idatzi gabe

Aju

Jeje, atzo gauean jonnyrekin nengoen komentatzen, eta asimilatu nuen ezinezkoa dela nik egin nahi dudana. Izatez badago programa bat horretarako, DJena edo da, ba?a kaka bat omen da...

Aipamenaren egilea: Ronbin  Noiz: 2009ko Martxoaren 03a, 19:18:03
Muntaia audio osoarekin egiten saia zintezke baina txinoen lana izango da :meparto: Batez ere serie originaleko 3-4 ataletik 1 aterako dutelako, ta musikek ez dute kointzidituko. Ideia bat izan ezazuen MDB foroan komentatuko zerbait uzten dizuet
Zuk ez nauzu ezagutzen XD Atal bakoitzetik komentarioak hartu behar izateak ez nau atzera botatzen batere e XD Fondoko musikak nola koinziditzen duen izango da arazoa XD Eta falta diren zatietarako ASS artxibo bat sartu mp4ari ta listo.

Aju

Aipamenaren egilea: Ronbin  Noiz: 2009ko Martxoaren 03a, 19:18:03
-una mirada a los ultimos momentos de Bardock y del planeta Vejita.
Jonny uste nuen zure lagunak DBZ horrela hasten zela esan zizula XD Arrazoia zeukan azkenean.

jonnydbz

Bai, nunbaiten irakurriko zuen nire lagun horrek :silba:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Ronbin