DBZ remasterizatuta eta HDn apiriletik aurrera

Sortzailea jonnydbz, 2009ko Otsailaren 08a, 21:11:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Beste aurrerapen bat, nahiz eta grabazioa eskasa den:


Videos relacionadosen FMA2 eta Lost Canvasen bideoak ere daude.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju


jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Kolorazioan ez dago "kolorerik" :meparto:

OVAk ere antzeko erremasterizazioarekin egin ziren, koloreak oso oso antzekoak dira.

Ronbin

Irudia panoramiko bihurtzean ez zela mozketarik egongo esan zutenei erantzuna


Oinak desagertu dira ta Son gohan iratxo dordokaren aurrean jarri dute. Hori bai dela copy-paste egitea!

jonnydbz

Nork sinetsi zuen mozketarik egongo ez zenik?? jajaja. Egun gutxi falta dira jada ;)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Egia esan nik behintzat ez dut ezer esango lehen atala ikusten dugunerarte, zeren espekulazio piloa daude mundo dragon ball.en behintzat, ta potrotaraino naukate asko hitzegiten duten zorrizto madarikatu horiek ezer ez ikusi barik. Igandean eukiko dugu aukera lehen atala ikusi ahal izateko RAWan behintzat 2 egun ostean azpititulatuta, gauza da....Euskal Encodingseko kideok, DRAGOI BOLA KAI azpititulatzeko gai zarete?? zeren SELECTA VISIONek jakinarazi du negoziatzen dabilela DBKAI erosteko(ia ia badaukate beren eskuetan) ta Gaztelaniaz bikoizketa oso ona eukiko du, euskaraz ailegatzea, nik behintzat, ez dut uste etorriko denik, asko aldatu bneharko luke etbren politika telesaila erosteko.

Dena den, 16:9ean jartzeko derrigorrez moztu behar da zerbait, DB BOX MOVIESen ikusi gendun baita formatu aldaketarako moztu izan behar zutela zetxobait irudia, bestela hobeagoa izango zen beranimazioa egiteaXD.

Ta azkenik amaitzeko, hile hontan SELECTA VISIONek hasiko da DBZko Filmeak editatzen, baino ZONADVDan agertzen den bezela(ikusi beharko dugu) filmeak hizkuntz guztietan dago euskara ezik(gaztelania, katalana, galiziera ta japoniera), espero dut errata izatea, gogora dezagun ZONADVDn oso erratak direzela gehienetan etaXD badirudi filmeak japoniar BOXetik aterako direla, ikusi beharko dugu dena den, nik behintzat erosteko asmoa dut japonieraz ta dvdan euki ahal izateko.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Hombres de poca fe... Horrexegatik hain zuzen ezin da deskartatu aurreko seriearen audioarekin zerbait egin ahal izatea :silba: :meparto:

Ronbin

RAW-a azpititulurik gabe ere ikus daiteke, total seriea memoriaz dakigu xD

Taichisan

HONA SELECTA VISIONENGATIK!!! DRAGOI BOLA Z FILMEAK atzeratu dituzte euskara sartzeko!! hori bai dela hona mutilok, gainera jakinda japoniarrek DBZ MOVIES DRAGON BOXeko filme errestauratuak direzela, gauzak horrela salduko dute: 2 Filme kaixa bakoitzeko 2 dvdetan, dvd bakoitzak bere filmea ekarriko dau bere extra ta guzti(horaindik ez dakizkigunak,noski). Lastima izan da DBGT euskararik gabe atera izana zeren DB ere Selectak ateratzeko asmoa du urte hontan ta Euskara eramango dau seguruenik.

2 Egun falta dira DBKAI ikusteko!! A ZE IRRIKA!!! norbaitek euskratuko luke FULLMETAL ALCHEMISTen anime berria?XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Apirilaren 03a, 18:54:52
2 Egun falta dira DBKAI ikusteko!! A ZE IRRIKA!!! norbaitek euskratuko luke FULLMETAL ALCHEMISTen anime berria?XD
Daukadan emozionadarekin baietz esango nuke, baina ez dut ezer esango xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

shanks_op

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Apirilaren 03a, 21:59:27
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Apirilaren 03a, 18:54:52
2 Egun falta dira DBKAI ikusteko!! A ZE IRRIKA!!! norbaitek euskratuko luke FULLMETAL ALCHEMISTen anime berria?XD
Daukadan emozionadarekin baietz esango nuke, baina ez dut ezer esango xD
noiz estreinatuko dute fullmetal ANIME berria JAPONIAN???
eta taichisan ondo ulertu bazaitut, FMAko anime berria euskaraz? ez dut uste
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

jonnydbz

#27
Bihar estreinatzen da FMA2, DBK bezala. Eta euskaratzearena esan duenean azpititulatzeko kontuarekin zebilela pentsatzen dut.

Trailerretako bat:

http://www.youtube.com/watch?v=oKMSNSrCgLs
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Nik dexente daukat irakurrita, eta horko ezer ez zait ezaguna egiten, pertsona baten itzal zuria kenduta :blink Denbora gehiegi pasatuko zen irakurri nuela...

jonnydbz

Pertsonaia berri bat dago, anime honetarako bereziki sortua. Isaac deitzen da, eta dirudienez ura eta izotza transmutatzen ditu. Izen hau behin agertzen da mangan, mezu zifratu bat pasatzerakoan. Baina honetaz aparte, esaten denez, anime hau mangan oinarrituko da zehatz-mehatz.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa