[Deskarga Zuzena] One Piece Audioak

Sortzailea orionatk, 2007ko Urtarrilaren 09a, 12:02:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 12a, 16:34:45
Endingaren audioa daukagunez jada, ona izango litzake lehengo 2 atalen V2a egitea endinga sartzen ez duzu uste?fdena den hemendik haurrera sartu euskerakoa;)

Eta torrenteko bideoak?? Hurrengo ataleko laburpenak badauzkate (baten bat jaitsi zenuen, badauzkate?), haiek erabiltzea hobe da. Ez dauka zentzurik orain beste bertsio bat ateratzea endingarengatik, gero bideo haiekin beste bat atera behar bada. Egitekotan, hobe dena batera.

De hecho, 4. atala ere montatuta daukat eta ez dakit jarri ala ez, eske alferrikoa da jartzea gero berria aterako bada... Niri berdin zait ze ez dut jaitsi behar, baina egongo da axola zaion jendea.

orionatk

Bostgarrena doa hor. Dirudienez, gaur ez da emisio arazorik egon

Taichisan

Orionatk, aste hontako falta diren audioak noiz igoko dituzu?(barkatu, baina irrikaz nago neure lehengo atala montatekoXD)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk

#19
Epa, barkatu atzerapena, baina aste oso liatuta euki dut eta ez dut denborarik izan lehenago ripeatu eta igotzeko.

Oraitxe bertan mediafire-ra igotzen ari naiz geratzen diren audioak, ordu bete barruan edo hor izango dituzue

PD: zelan doa RAW berrien jeitsiera?

EDIT: igota 6, 7, 8 eta 9. atalak

Taichisan

Muntaia edo Relasea Aju eta bion artean egingo dugu ,Sagaka( informazio gehiagorako ikusi ezazu PROIEKTUAK foroan One piece-ko Atal banaketa post.a)
Orainm 9.atalatik aurrera ,kuroren saga guztia neure esku dago.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

#21
Oso txarto, oraintxe jaitsi dut bigarren atala eta atalaren zati batzutan bideoak errorea ematen dit, 'corrupt data' dakar, ordenadorea egunean behin reiniziatu behar izateagatik izango da seguruena, explorerra erabilezin geratzen den momentuan bittorrenta bere ere ez zait oso santu ibiltzen. Ea bigarren atalaren arazoa den bakarrik, baina me da que besteekin ere berdina gertatuko dela   :brickwall

Boluntariorik atalak jaisteko? Kada 2 x 3 interneta deskonektatzen ez zaion bat izatea, horixe bakarrik eskatzen da. Bideoen kalitatea ikusita, merezi du.

Momentuz 1 eta 2 atalak bakarrik dauzkat, baina 20 atal baino gehiago dauzkat 80-95%an. Orain Donostiara noa eta asteartean nator, ordurako gehiago ere egongo dira jaitsita, esango dizuet gainontzekoak nola dauden astearte gauean.

:brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall Euskaltel  :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall

EDIT: Itxarozue pixkat ze bigarren atalari (100% zegoela) prioridad 'desactivada' eman diot eta gero 'muy alta' jartzean 97'9%an jarri da, ea falta den 2'1% hori den arazoaren eragilea.

orionatk

#22
esan nondik jeisten ari zaren eta nahi baduzu nik lagunduko dizut jeisten.

EDIT: 90 Gb-ko torrent-a da ezta? ya jarri ditut jeisten atal batzuk.

Taichisan

Ze arraroa gertatzen zaizuna Aju, niri primeran jaisten hari zaizkit....
Nik 9.ataletik jaisten hasi naiz baino ez zaiz importa guztiak jeistea, orain nahiko ondo doa, mega batera jaisten egon da 2 orduz(flipetan negoenXD)orain berriz 20 kb-tan jaisten dabiz (segun le de),asike esan Aju. Dena den bidali nizkizun Rawekin montatu ahal dezakezu audioa, bideo berdina bait da.

Beste gauza bat, atalen Jaitziera Zuzenean jartzea neure esku, gustatzen hasi zait metodo hauXD

P.D: Zure baimenarekin Aju, hasiko naiz DBZko atal guztiak gutxika gutxika Jaitziera Zuzenean jartzen.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Aspaldi hontan oso gauza gutxi jeisten ari naiz, nahi izanez gero bidali torrentaren helbidea (edo torrenta bera) eta ze atal jeitsi behar diren esan. Azken astetan emulea martxan daukat bakarrik Dinosauruaken 2 atal jeisteko, baina ez da bukatzen :whistling, ta bitartean ba DBZ igotzen.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ya, barkatu jonny,azken egunotan ripeoekin buruz buru nabilenez emulea ez dut jartzen zeren bestela gehio tardaten didate ripeatzen atalok, dena den ez kezkatu zeren erabakia hartu dut material guztia Deskarga zuzenean jartzea gero emulean kompartitrzen segitzeko(ondo dabilenez metodo hau , aprobetxatu beharko daXD).
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

ok, ba jarri hirurok atalak jaisten. Ba orduan zuek hirurok, neu eta barbadil izango gara jaisten. 1-8 eta beste batzuk (60tik aurrera) nabil jaisten ni. Taichisan, zu 9tik aurrera. Besteok organizatu zeuk mesedez, orain liatuta nabil azterketakin

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 22a, 18:20:36
ok, ba jarri hirurok atalak jaisten. Ba orduan zuek hirurok, neu eta barbadil izango gara jaisten. 1-8 eta beste batzuk (60tik aurrera) nabil jaisten ni. Taichisan, zu 9tik aurrera. Besteok organizatu zeuk mesedez, orain liatuta nabil azterketakin

Nik jada jaisten nago 9tik haurrera, uste dut klasetik bueltatzerakoan jaitsita egongo ditudala 9tik-16ra, asike nik dena den gutxika gutxika jaisten segituko ditut RAW guztiak(eta bada ez bada, nobaitek aspidatzi nahi badu, filmeak eta ovak(espezialak) jaitsiko ditut, oso ondo bait daude). :book :ring

Gaur Jyango aterako da jjejejejejejeje BAT, BI, JYANNNNNGO!!!XDDD

Eta ez ahaztu ni piraten erregea izango naizela! :lmaosmiley3 :king
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

aste honetan oso liatuta nabil azterketekin, asi ke igoera, aurreko astean bezala, asteburuan egingo dut.

PD.: espero dut ETB-k OVAk eta pelikulak emititzea, baina ez dut uste laster izango denik ^^

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 22a, 18:32:51
asike nik dena den gutxika gutxika jaisten segituko ditut RAW guztiak

Agian hobeto atalen jaitsiera denon artean banatu, ez? Ze guztiak jaisten badituzu, besteren batek ere jaitsi dituen atalak jaitsiko dituzu, beste batzuk jaisten ez diren bitartean, eta uste dut garrantzitsuagoa dela ahalik lasterren edukitzea atal denak; beno, 100etik aurrera lasai har daiteke ze ETBk aurten hori baino gehiago ez du erosi/erosiko