[Deskarga Zuzena] One Piece Audioak

Sortzailea orionatk, 2007ko Urtarrilaren 09a, 12:02:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

ba?a etbz ari garela dena bikoizten badu eta azken ataletara iritsi ezkero errepikapenak a tutiplen jarriko dituzte.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


86.na igonda. Antza danez txarto dabiltzez 80 eta 81. ia gero igotzen badotaz ostabere.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk


Taichisan

azkenean 79 eta 82.atalen audioak jarrita;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk


Taichisan

Beno,aste hontan Sakuraren lehen denboraldiarekin amaituko dut, beraz ONE PIECEri ekingo diot a diestro y siniestro;) :starwars
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Carter17

zer gertatzen da audiorekin? mediafire esan zidan "Invalid Quickkey. This error has been forwarded to MediaFire's development team."
beldurtuta nago  :cryy

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Lehenengo 30 atalak montatuta dauz, eta audioak ondo dauzela badakigu. Igo ziren besteei, askori audio zatiek falta dakiez, eta ostabere kapturatu behar direz. Atzo adibidez (edo ara?on izen zan?) one piece grabatzeko eskatu josten Ajuk, audio hori justo txarto egon zalako.

In leikena igual da, lehenengo 30 audioak ataletatik atara eta .rar baten emuletik banandu? Eta hortik aurrera ez dakit danak dauzen ondo. Ajuk daki nik baino hobeto. Nik gorde eta gorde baino ez dotaz iten.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

One Pieceren 5. endinga osorik eman behar dute, fijo, eske ikusten nago... XDDDD

Eta bai, osorik eman dute. Arsenicum, kasualitatez ez zenuen hartuko?

Arsenicum

#206
 Ze egunetan?


EDIT: Ba ez. Osorik emon zan baie grabazioa amaitzen da justo. :wacko
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum


Ba bai, azkenean ondo grabatu zan One Piece-en ending hori. Korreora bidali dotzut Aju.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.