[Deskarga Zuzena] One Piece Audioak

Sortzailea orionatk, 2007ko Urtarrilaren 09a, 12:02:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 23a, 16:43:46
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 22a, 18:32:51
asike nik dena den gutxika gutxika jaisten segituko ditut RAW guztiak

Agian hobeto atalen jaitsiera denon artean banatu, ez? Ze guztiak jaisten badituzu, besteren batek ere jaitsi dituen atalak jaitsiko dituzu, beste batzuk jaisten ez diren bitartean, eta uste dut garrantzitsuagoa dela ahalik lasterren edukitzea atal denak; beno, 100etik aurrera lasai har daiteke ze ETBk aurten hori baino gehiago ez du erosi/erosiko

Beno, niretzat egia esan hobeto, zeren horrela erraztuko gintuzke lana. Nik 17.atalerarte jaisten nabil dena den, asike hortik haurrera norbaitek jaisten baditu esan dezala jaisten zaizkionean(dena den nik raw guztiak euki nahiko nituzke)eta gero pasatzen diguzue Aju eta niri.

Eta dakidanez gero, katalunian eta balentzian erosi dituzten lehengo PACK-a 131 atalekoa izan da(justu Arabastaren sagaren amaierarte gutxi gora behera),orduan suposa dezagun ETBk erositako lehengo pack-a ere berdina izango dela(estandarra alegia).
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Beno nahi duzuen bezala, ni jaiste prest nago baldin eta zerbaitetarako balio badu, ze niri ez dit ilusiorik egiten serie hau japonieraz edukitzeak. Ala ere torrent gabe ezin jaitsi. Zerbait behar baduzue, esan zer eta nondik egin behar den.

:bye1
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 23a, 17:08:24
nik raw guztiak euki nahiko nituzke

Ez zara bakarra, lasai, biotako bati pasa atalak guztiak, hark ordenatu eta besteari pasa.

Aber... nik 1-8, 43-57 atalak eta torrentean horien tartean dauden pelikulak dauzkat jaisten eta gehienak 80% edo gorago daude, asteburutik hona e zdut aurreratu ezer ze tximistak direla eta ordenadorea itzalita egon da. Ikusteko dago aber atalak ondo jaitsi zaizkidan.

Gainera orain arazo berri bat sortu zait: orain interneta deskonektatzen zaidanean orain bittorrenta ere deskonektatu egiten zait, eta lehen arratsaldean reiniziatu eta 5 minutura deskonektatu zait, eta gero 4 ordura. Bihar kasualitatez euskalteleko bat dator telefonoa aldatzera, uuuuuuuuuuuuffffff................

Beno, egin ditzagun kontuak:

1-8 Aju
9-17? Taichisan
43-57 Aju
58-65 Barbadil

orionatk eta jonny, erabaki tarteko zeintzuk eta zenbat jaitsiko dituzuen eta esazue berton. Zuk taichisan gehiago jartzen badituzu ere, abisatu; neuk ere laster gehiago jarriko ditut. Badirudi erritmo honetan lasai ibili ahalko garela jaitsierarekin.

Hona hemen torrenta http://www.mediafire.com/?5dzc4otnmcz

orionatk


jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

#35
ba orduan, 66tik 90.ataleraino jaitsiko nituzke eta bete norbaitek 101tik 132.rarte eta osoa eukiko dugu kubritute.

Beste gauza bat, Aju, ikusi duzu Raw-ak 300 megatik gorakoak direla ezta?? orduan zuk emandako Xvid konfiguratzeko, suposatzen da bideoa errekomprimitzeko dela, mega gutxiagotan ezda?(eske azelako sustoa hartu dudan ,ze dualean utsi dut ta 9. atlalak 333mega ateratzen zaizkitO_O)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Nik emandako konfigurazioarekin 193mb-eko atalak irtetzen dira gutxi gorabehera (audiorik gabe), baina atalak mugimendu asko badauka, tamaina pixkat igo egiten da. Lehenengoko 10 atalak konprimitu nituenean bideo zaharrekin, gehien pisatzen zuenak 200 mb zeuzkan; orain laburpendun bideoak dauzkagunez, gehiago irauten dute eta gehiago okupatuko lukete, horregatik konfigurazioa aldatu nuen, eta pasatu nizuna ya aldatua da.

Litekeena da mugimendu pila-pila daukan atalen bat suertatzea (bota 210mb-ekoa izango dela gutxi gorabehera), baina hobe da uztea irtetzen zaion tamaina ze horrek ya ez dauka erremediorik, kalitateari afektatu gabe ez behintzat.

Adibidez aurreko baten, DBZko 191 atala, Cell hiltzen dena, konprimitu nuen. Atal guztian Kame Hamearekin daudenez, argien mugimendu pila dauka atal horrek, eta horrek tamaina handitzea dakar. 275mbeko bideoa irten zitzaidan, eta konfigurazioa aldatuta 250mbera jaitsi zen (tamainok audio gabe dira), eta ez dut gehiago jaitsiko ze ya kalitatea galtzen hasten da.

Fijatzen bazarete, 98. atalak ere gehiago pisatzen du, ze horrek ere mugimendu asko baina asko asko dauka. Atal hori 2 astez egon nintzen konpresio probak egiten, eta ya heldu zen momentu bat, edo tamaina edo kalitatea, bietako bat aukeratu behar nuela. 98 eta 191, konpresio aldetik serieko bideorik perroenak momentuz.

Terkoa naizela esango didazue, baina nik egoera hau aurrikusita neukan ogm-rekin. DVDko 18 atal atera nahi nituen, horrela 249mbeko atalak kabitzen ziren. Eman nizun konfigurazioarekin 242mbeko atalak irtetzen ziren, atal bakoitzeko 7mb sobratzen dira, 7x18=126mb, 126mb-ak mugimendu askoko atalak suertatzeko posibilitateari begira utzi nahi nituen, baina orain mp3rekin 126mb horiei mb batzuk jango zaizkio, eta litekeena da pare bat megagatik 18 atal ez kabitzea DVDan. Baina bueno, mugimendu askoko atalak datozela ikusten bada, bitratea pixkat gehiago igo eta 17 atalekin DVDa ondo bete dezakegu.

jonnydbz

Joder oso motel doa torrent hori... :sleepysmileyanim
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 24a, 11:48:21
Joder oso motel doa torrent hori... :sleepysmileyanim
Lasai, nirea atzeraka doa, atal bat adibidez 95% zegoen eta 82%ra jaitsi da  :xD Hainbeste eteten da konexioa ze... ostia puta, teknikoa ez da etorri oraindik!

orionatk

AipatuJoder oso motel doa torrent hori...

Ba niri nahiko azkar doakit, 50kb/s-tik gora. Ia daude jeitsita nire 13 atalak, eta atzo jarri nuen ^^

Aju

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 24a, 13:46:52
AipatuJoder oso motel doa torrent hori...

Ba niri nahiko azkar doakit, 50kb/s-tik gora. Ia daude jeitsita nire 13 atalak, eta atzo jarri nuen ^^

Ba hain ondo badoakizu eta nire egoera aldatzen ez bada, hobe izango da ni jaisten nabilenak ere jaistea. Itxaron pixkat, ea ya katxondeo hau bukatzen den, bestela esango dizut
: Enero 24, 2007, 02:10:43
Badirudi azkenean protzentaiak goraka hasi direla  :cheesyy

Baina pasa den astean 100%ean neukan bigarren atala orain 85%era doa adibidez  :xD :xD :xD :xD :xD :xD

jonnydbz

Unian nago eta 24ra doa mediaz, eta Saint Seiyaren OVAk 100 baino gehigoara joan dira.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 24a, 16:37:57
Unian nago eta 24ra doa mediaz, eta Saint Seiyaren OVAk 100 baino gehigoara joan dira.

non lortu duzu bittorrenta jartzea?

jonnydbz

Nire portatilean noski :xD :xD

Portuan 80 jarri ta listo, jeisteko prest :thumbsup

:bye1
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 24a, 21:42:23
Nire portatilean noski :xD :xD

Portuan 80 jarri ta listo, jeisteko prest :thumbsup

:bye1

Co?o, gaur Uniko Wifi akin probatuko det

Eskerrik asko