[Deskarga Zuzena] One Piece Audioak

Sortzailea orionatk, 2007ko Urtarrilaren 09a, 12:02:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Eeeeeeeeeh!! Orain ez kendu niri banda zabalera!!!  :xD :xD :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Gauza pixkat ordenatzeko, lehengo post-ean jarri dut nor jeisten ari den RAW bakoitza.
Jar ezazue hemen jeisten zaizkizuenak eta jeisten jartzen dituzuenak eta lehenengo post-ean aldatuko dut

PD: bihar aste honetako kapituluen audioak igoko ditut ^^
: Enero 26, 2007, 09:46:31
Jarrita aste honetako audioak.
Jarri nituen RAW-ak ere jeitsi zaizkit.

Aju

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 28a, 18:16:00
Jarri nituen RAW-ak ere jeitsi zaizkit.

Baina zuk ze konexio klase eta ze entxufe daukazu kolan??!!!!  :xD Jarri 9.a ere ze taichisanek komentatu dit arazoak dauzkala atal horrekin. Beno, gehiago jarri nahi badituzu, zeure esku  :cheesyy

orionatk

009. atala jarri dut, eta 091-100 atalak.

Telefonikako 3 Mega ditut, eta egia esan oso ondo doa XD

Aju

igartzen da, bai, nik tope 32 harrapatzen dut, eta 10kb/s ingurura joaten zait  :weirdsmiley

Bihar dator teknikoa, uojojojojo

jonnydbz

Agian gaiari izena aldatu beharko diozu ez?? Audio eta rawekin zerikusia duena :xD :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

bai, 'proiekturako materiala' edo holakoren bat igual hobeto ikusita haria honen gaia  :bleh

jonnydbz

031-042 atalak jeitsita. Gehiago behar badira esan eta datorren astean jarriko ditut, aste hau DBBOXaren igoerarentzat utziko dut.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Bueno, arazotxoak sortzen hasi dira muntaiarekin...
Ez da inoren errua noski, baino Ajuri 3.atalean gertatu zitzaion berbera gertatu zait 10 eta 11.atalarekin(derrepente ahotza mosketak eta uhutsune nabari)eta bueno, eskerrak neuk ere dvdan "direkto"grabatzen ditudala atalak(dena den nire audioa guztiz arraroa da, badakizue)eta txantxullo bat egin izan ahal dudala bestela.... ez dakit zeren erruz pasatze zaizun mozketahauek audioan Orionatk, baino nire ustez hirugarren pertsonaren bat egon beharko luke "porseacaso" audioak hartzen ,batez ere gauza hauek pasatzen direneraino.

Eta bestetik, Orionatk, hasi nahi baduzu 13tik aurrera jaisten ezkertuko nizuke, ez dakit zergaitik azken bolada honetan 10kbtik gora ez dit jaisten eta(nahiz eta bakarrik torrenta euki jarrita, ez emule ez ezer gehiagorik)eta ia lehen baino lehen pasatu ahal dizkidazun jaitsitako atalok(pando baduzu bidali ahal zenidake hortik, Ajuri bebai, oso azkarra bait da)eta batez ere 9.atala ikusi dudanez(Aju, arrazoia zenuen) 100%egon beharrean derrepente 98.7%an dago eta ez da faltatzen dena jaisten(eta klaro atalen errekompresioa egin behar ditugu baita)...

Aju, zuk badituzu audioak montaute?horrela bada espero dut otsailak 15 edo 16rako hastea definitiboki relasea igotzen emuletik, sendspacetik(ke remedio), pandotik eta norbaitek torrentez igo nahiko baluke hobeto^^ horrela dena abarkatuko genuke(nik emule ta pando erabiliko ditut).

Azkenik esan(menuda txapa os estoy dandoXD) haste ontan atal bat galdu dudala DVD regrabablea txarto zegoelako(2 orduz progaramatuta dago kiteretsu ta one piece hartzeko eta azken 30 minutuak izorratu zituen,  atala erdiaren baino 2 minutu geihago eta ezidan grabatzen uzten behintzat grabatuta zegoen zatia) 15.atala zen ,ahin zuzen, espero dut salto edo mozketarik ez eukitzea audio horrek zeren bestela XDDDD
Beno ,geroarte lagunok!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

ez 4 bakarrik dauzkat montatuta oraindik, orionatk-ren audioaren ere ez daukzat jaitsita, asike imajinatu besteen egoera. 10etik aurrera hasiko naiz ka?a sartzen, aunke horiek bideo zaharrarekin montatuko ditut, berriak ez dauzkat eta (orionatk dabil jaisten 1-8). Kuro kapitainaren ondorengo sagako (Krieg) bideoak nork dauzka??? Uf, azterketak eta gero ea ka?a sartzen diodan honi eta DBZ ze haria galduta nabil
: Febrero 02, 2007, 11:22:12
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Otsailaren 02a, 10:49:57
100%egon beharrean derrepente 98.7%an dago eta ez da faltatzen dena jaisten

Azkenean ez dakit horrena den ala ez, ze nahi gabe supuestamente ondo zegoen atal batekin ere deskonektatu eta gero prioritate altua emanda niri ere 98.7%ra jaitsi zitzaidan. Ya ez dakit zergatik izango den. Beno bai, Euskaltel  :brickwall
: Febrero 02, 2007, 11:28:22
101-113 atalak jarri ditut jaisten, 91-102 neuzkan jarrita eta gero konturatu naiz orionatk dabilela jaisten  :brickwall :xD :xD

orionatk

#55
ba ez dakit zer gertatzen zaien audio batzuei mozteko... ziur asko aste bukaerakoak izango dira eta ordurako disko gogorra fragmentatuta egongo da, bestela ez dakit zer pentsatu.
Dena den, audioren bat erabilezina bada zurea erabil daiteke, inolako arazorik gabe, naiz eta diozun bezala "arraro" entzun.
Gehien bat gauza da serie euskeraz eukitzea  :xD

PD: Taichisan, lasai, 13-17 atalak jarri ditut jeisten. Ya geratuko gara datorren astean RAW guztiak pasatzeko.

EDIT: atal batzuen audioak gehituta

Aju


Taichisan

Jarridazu niri ere 9tik 12rarte, jaitsi didatela azkenikXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju


baronluigi

Eta bestela zergatik ez duzue TV-RIP simple bat egiten xDDDD :hail :hail :hail

Total ondo ikusten direla diozue ezta? :weirdsmiley