Harry Potter 5: Fenixaren Ordena (2007) (David Yates) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea burrundaie, 2012ko Urtarrilaren 07a, 20:41:25

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie


burrundaie

Dagoeneko filma berriz igota dago (azken aldiz, espero dut). Link guztiak banan banan antibirusetik pasa eta egiaztatu egin ditut. Gero pelikula jaitsi dut batere arazorik gabe. Hala ere, akatsetatik beti ikasten da zerbait, eta neuk ere ikasi dut: AKABO FILMAK IGOTZEA FILEUPLOADER ERABILIZ!!! Programa pikutara bidali dut, eta hemendik aurrera zerbitzaritik bertatik igoko ditut linkak.

zumarra

Orain hau esateak ez du ezertako balio baina, atzo, jarri eta segituan, zati guztiak  jeitsi nituen arazorik gabe...ondo igota zeuden, nonbait

burrundaie

Horrek esan nahi du bigarren igoaldian sortu direla arazoak, baina zergatik? Lehengoan bezalaxe igo nuen eta!!

zumarra


burrundaie


burrundaie

Film asko oraindik zerbitzari bakar batean igota daude. SSeko gehienak oso jaitsiera murriztua daukate, eta saiatuko naiz pixkanaka-pixkanaka haiek beste zerbitzari batera igotzen.

burrundaie


jai


burrundaie

#24
Aipamenaren egilea: jai  Noiz: 2012ko Abenduaren 01a, 19:17:23
17.linka ezin da jeitsi!
Eskerrik asko abisatzeagatik. Hala ere, Mediafiretik batere arazorik gabe jaitsi dezakezu.

jai

Mediafiretik niri gutxienez ez dozte izten bajatzen!artxiborik eztauela ipinten dau!17.link hori konpondu ahalko baziñu...

burrundaie

#26
Aipamenaren egilea: jai  Noiz: 2012ko Abenduaren 05a, 21:29:30
Mediafiretik niri gutxienez ez dozte izten bajatzen!artxiborik eztauela ipinten dau!17.link hori konpondu ahalko baziñu...
Ba nik Mediafiretik arazorik gabe jaitsi dut. Jdownloader programa instalatuta edukiko duzu, noski. J. Downloaderrek ezin badu behar bezala artxiboa ireki, programa kendu eta instalatu berriz. Esango didazu zerbait...

jai

eztot jdownloader euki!!oin jaitsiot eta ondo bajatuot!!eskerrikasko!

burrundaie

Aipamenaren egilea: jai  Noiz: 2012ko Abenduaren 08a, 14:30:22
eztot jdownloader euki!!oin jaitsiot eta ondo bajatuot!!eskerrikasko!
Ongi da. Dudaren bat baldin baduzu galdetu lasai.

burrundaie