Garfield 2 (2006) [MEGA eta DRIVE]

Sortzailea Taichisan, 2011ko Ekainaren 24a, 21:16:43

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Garfield 2 (2006)






Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Komedia, Haurrentzako zinema | Familiako zinema, Jarraipena, Katuak, Komikia
Urtea: 2006
Zuzendaria: Tim Hill
Gidoia: Joel Cohen, Alec Sokolow (Komikia: Jim Davis)
Argazkia: Peter Lyons Collister
Musika: Christophe Beck
Aktoreak: Jennifer Love Hewitt, Breckin Meyer, Billy Connolly, Lucy Davis, Ian Abercrombie, Lena Cardwell, Veronica Alicino, Jane Carr, Oliver Muirhead, Judith Shekoni
Sinopsia: Garfield katu ezagun eta bihurriaren ibileren jarraipena. Oraingo honetan, felinoa Londresen dabil Odie txakur-kidearekin.Londresen dagoen jabea (Breckin Meyer) harritu nahi du Liz Wilson albaitariari (Jennifer Love Hewitt) ezkontzeko eskatzeko. Han, berriro biziko ditu Mark Twainen "Printzea eta eskalea"-ren abenturak.
Nota Filmaffinityn: 4,0



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 69 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 629,6 MB
Erresoluzioa: 360p
Esteka (MEGA)
Esteka (DRIVE)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie


zumarra


burrundaie

#3
Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Martxoaren 30a, 14:48:42
Myupload??????

Hori ikusi beharra daukat.

Iaz, urrian, proba batzuk egin nizkian eta gero "kuarentenan" utzi nian ea nolako atarramendua egiten zian. Aste honetan egiaztatu diat garai hartan igotako artxibategi guztiak erori gabe daudela. Web orrian inoiz ez direla ezabatzen jartzen dik, ikusi egin behar. Jaitsiera, kristorena izan gabe, balekoa duk (Ziddurenaren antzekoa edo). Hori bai, J.downloaderren, artxiboak jaitsi ahala "Comprobacion de Crc fallida" agertzen duk, baina jaitsiera arazorik gabe burutzen dik. Itxura ona hartzen zioat, gainera, Giga bat arteko artxiboak onartzen omen dizkik....

zumarra

Jdownloader-ena ez dut ulertu. Ondo jeisten dira ala gaizki? Gero deskonprimitu ahal dira ala ez?

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Martxoaren 30a, 21:05:48
Jdownloader-ena ez dut ulertu. Ondo jeisten dira ala gaizki? Gero deskonprimitu ahal dira ala ez?

Egia esan, nik artxiboak beti konprimitu gabe igotzen dizkiat, aproba egin beharko nikek deskonprimitzeko gauza den ala ez. Bestela, konprimitu gabe alegia, batere arazorik ez dik ematen. Hala ere oraindik probatzen ari nauk...

zumarra

Momentuz ZD-ri kaña emango diot. Aurreko asteetan nazkatu naiz 4S-n, SF-n, eta MG-n artxiboak igotzean igoera behin eta berriz mozten zelako. Nire IP-a baneatuta dagoela ere pentsatzen hasia nago zerbitzari horiekin.

Esan bezala, momentuz ZD-n segiko dut (nahikoa ondo dabil eta) eta esandako hiru horiekin ere probatuko dut berriz egun batzuk barru.

Ondo dago aukera berriak sortzea.  :keinu:

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Martxoaren 31a, 22:08:04
Momentuz ZD-ri kaña emango diot. Aurreko asteetan nazkatu naiz 4S-n, SF-n, eta MG-n artxiboak igotzean igoera behin eta berriz mozten zelako. Nire IP-a baneatuta dagoela ere pentsatzen hasia nago zerbitzari horiekin.

Esan bezala, momentuz ZD-n segiko dut (nahikoa ondo dabil eta) eta esandako hiru horiekin ere probatuko dut berriz egun batzuk barru.

Ondo dago aukera berriak sortzea.  :keinu:

Nik ere SF eta MG-era web orritik igotzeko arazoak zeuzkat. Batzutan ondo egiten ditek baina gehienetan gaizki. SF-era File-Uploaderren bidez ari nauk igotzen. 4S-ek, orain arte ez zidak problemarik eman, gero probatuko diat....

zumarra

Nik ezin dut SF-ra igo FileUploader-ekin.... "Error" ematen dit...

Pazientzia...

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!