Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

717

#60
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Uztailaren 01a, 17:19:46
Ongi etorri gure etxera 0717 espero dut gure foruetan ondo pasatzea :msn-wink
Bikoizketaren izen batzuk dekotaz jada, baino beste pertsionai baten bikoizlaria jakiten badozu(Mitsuki andere?oa, Sakuraren lagunak, Keroberos(handia), Eriol, Espinel sun, Ruby Moon, ta horrelakoak) jarri itzazu bikoizketa fitxa gutxika gutxika betetzeko;)

Ondo pasa!!

Eskerrik Asko!

Oraingoz dakizkidan guztiak eta entzun ahala posteatuko ditut, One Piecerenak ere bai:

Keroberos Handia: Josu Mitxelena
Yamazaki: Xabier Alkiza
Chiharu: Arantxa Mo?ux
Sakuraren gafadun laguna: Miren Aranburu
Gimnasia Maixua: I?igo Elosegi
Mei Ling: Loinaz Jauregi
Sonomi Daidouji: Loinaz Jauregi
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


Taichisan

Bueeeeeeeeno, ba lehen denboraldia amaitu da lagunok, orain lasai lasai artu ezazue deskarga, poliki poliki doazte eta igotzen(ez dakit zergaitik baina),dena den WAITING FOR SENDER jartzen badu zihur euki oriandik guztiz igo barik dagoelako dela.

27.ataletik 35.atalera gehituta^^ Ikusiko dugu elkar berriz ere Sakurazaleok!! Hurrearte Keroren Txokotik!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Hori da hori hartu duzun martxa. Apurka-apurka guztiak jaitsiko ditut.
Lehenengo denboraldia bukatu denez paroia egingo duzu ezta?

Eskerrik asko :thumbsup.

717

6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


MikelEiza

Jaitsi ditut guztiak  :egiptooo eta forward eginda. Gainera emulera pasatu ditut. Baten batek elinkak jartzea nahi badu esan dezala eta posteatuko ditut.

13 mamu eta showgirls ere berdin, jaitsita eta forward eginda. Hauek ere emulean utziko ditut baina prioritate arruntarekin.

Spinel Sun

aste bat kanpoan izanda hasi naiz berriz jaisten!!! 20. kapitulutik 35.erarte!!!!! hori bai erritmoa Taichisan!! mileskerr!!!!!!!  :vueltasss :king

Spinel Sun

danak deskargatutak ta emulen ipinitak, milesker Taichisan!orain ikustera! :eat

kenshin

yepa!
skerrik asko...
buff... ezin ditut deskargatu hemendik (inglaterratik) baina iristean... denak deskargatuko ditut... gogoak ditut ikusteko!!!!  :yahoo :vueltasss :lol :xD

kenshin

Yepa! deskargatu nituen horain dela asko, baina ez dut astirik izan ikusteko...
jada ikus ditut! yeee!! ikusten jarraitzeko prest... ^^
ea noiz den 36. atalaren "estreinaldia"  :lol
oso lan ona!!

kenshin

jooo... mesedez... kapitulu gehiago...  :protest
ezin dut sakura kartak zakura gabe bizi!!!!  :cryy :vueltasss
mesedez...  :tv_happy

Taichisan

Sentitzen dot, baino material osoa ez dudan arte ezin izango dut release onekin segitu. Uste dut Arsenicum,ek dauzkala falta zaizkidan audio guztiak, pasatzen dizkidanean segituko dut,baino..... Ez daukagu telesail osoa tamalez...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kenshin

ooooooooooOOOOOOOOooooooooooooooooooohhhhh....
ze pena....
bueno... itxarongo dut...

Arsenicum


Taichisaneri audioak pasatzen hasiko naz. Ez dakit ez zer dekoten erez. 4 GB inguru audiotan. Batenbat falta ezkero, gabonetako programazioan hartu leike igual. Ez dakit lehenengo edo bigarren denboraldia emongo dan telebistan.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

kenshin

woo!!  :vueltasss
bene bene benetan!!   :hail
olentzero baino opari hobea egin didazue proiektua berriz hartzerakoan!!  :yahoo
eskerrik asko!!!!!! :pla :pla :pla :pla :pla :pla :pla :pla :pla

Spinel Sun

noiz ipiniko dezute beste kapituluak???? :wheelchair
asko gustatzen jata sakura, ta serieko beste partia ikusteko gogo handixa dittut. Beno ba, erantzunaren zain. muxutxu!!! :Totally_jammin_out