Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

kenshin


Taichisan

Aipamenaren egilea: kenshin  Noiz: 2008ko Martxoaren 30a, 13:35:09
denbora asko tardatzen da megauploadera igotzen??
Ez dakit ,baino ni behintzat ez dot oraindik astirik emulera baino igotzeko.... :huhh
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kenshin

ez naiz asko konektatzen emulera, baino nik ere emulen ditut kap. guztiak sartuta "incoming" karpetan ^_^

baronluigi

Aipamenaren egilea: kenshin  Noiz: 2008ko Apirilaren 02a, 17:14:53
ez naiz asko konektatzen emulera, baino nik ere emulen ditut kap. guztiak sartuta "incoming" karpetan ^_^

Atalaek 250 MB okupatzen dute ezta? Nik 250 MB, 17 KB-ko abiadurarekin, 4 ordutan igotzen ditut.

Taichisan

Bi atal barri jarritak, goza itzazueeeeeeeeeeee ;tximuzoro
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kenshin

woooooooooooooooooo!
dskargetara ontxe!!
galdera bat... nox konenketan zaie emulera?? sk ez jat inoiz jeisten... TT___TT :cryy

Taichisan

Aipamenaren egilea: kenshin  Noiz: 2008ko Apirilaren 14a, 22:05:29
woooooooooooooooooo!
dskargetara ontxe!!
galdera bat... nox konenketan zaie emulera?? sk ez jat inoiz jeisten... TT___TT :cryy

Sahiatzen naz egun osoan uztea Emule, dena den pazientzia euki beharko dozuez jaisten duzuen guztiok neuk bait naiz iturri bakarra ta aspaldi on oso motel darabil internet...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Ni hasieratik hasi naiz anime hau megaupload-era igotzen. Oraingoz 9 bakarrik, abina besteak igotzeko asmoarekin. Hemen daude igo ditudanak. Kenshin zeintzuk atal ari zara jeisten?

Taichisan

3 atal gehiago igota: 40,41 eta 42 , laster 2.denboraldia amaituta egogo da^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Spinel Sun

milesker danagaitik!!!!!!!! ikusi dot release berria ingo duzuela, animo!!!! :hail

kenshin

Momentu honetan, kapitulu berriak nabil deskargatzen, hau da, 37. ataletik 42. era.
^_^
skerrik asko mega uploadera igotzen hasteagatik!
Animo guztioi! Lan bikaina egiten ari zarete!!

galdera bat... animearen izenean zuen izenak agertzen dira, zer dira, releasea eta uploada egin duzuen pertsonena??
sk igual pandora igoko ditut berriro ere guztiak eta nahiko nuke jakin ea nire izena ere jar dezakedan... ^_^U


Spinel Sun

milesker kapituluengatik, oin arte, megauploaden dauden guztiak nire ordenagailuar prest ditut. :Totally_jammin_out
ta bestiak emulen ipinitaaaa mileskeeer

Spinel Sun

13. deskargatzen megauploaden, mileskeeer!!!!!! :drunk

Taichisan

Aipamenaren egilea: kenshin  Noiz: 2008ko Apirilaren 20a, 17:10:53
Momentu honetan, kapitulu berriak nabil deskargatzen, hau da, 37. ataletik 42. era.
^_^
skerrik asko mega uploadera igotzen hasteagatik!
Animo guztioi! Lan bikaina egiten ari zarete!!

galdera bat... animearen izenean zuen izenak agertzen dira, zer dira, releasea eta uploada egin duzuen pertsonena??
sk igual pandora igoko ditut berriro ere guztiak eta nahiko nuke jakin ea nire izena ere jar dezakedan... ^_^U



Izatez izena releasea egiten duenarena da, kasu hontan nirea. Pandoetan zu upload bezala jarri nahi baduzu zure izena ongi, baino ez bideoko izenean ez bait da zuk eginikoa baizik eta soilik distribuzioa, ez dakit ondo ulertzen dan ala ez :embarrassedd oso gaizki azaltzen naiiz eta :embarrassedd :embarrassedd
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Spinel Sun

16. deskargatzen megauploaden!!!!!!! :Totally_jammin_out