Bleach Manga (029/???)

Sortzailea Neriel, 2007ko Abenduaren 16a, 22:34:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Neriel

Uaaaa!!! Mil esker Kanda!!!! :roll :roll :roll :hail

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Apirilaren 20a, 13:26:52
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, baina nola mozten dute atala horrelaaaaaaaaaa??? :kexa
Lasai, hurrengo atalean geio jakingo da :aznn

Igo det savefile-ekin berriz atala, jonnyk esandako akatsa zuzenduta. Atzo ez dakit zeba ba?a etzun funtzionatzen ta horregatik jarri nuen megaupload-ekin.
Hurrengo astean geio!! :thumbsup
Ez degu inoiz malkorik isuri behar. Gizakiaren porrota da, eta emozioen aurrean amore ematen badegu
frogatzen degun gauza bakarra hauek menperatzeko gure ezintasuna da.

Kiogo

Eskerrik asko!!!   :smileyy
2. liburuki osoa jeisten ai naz eta 3. liburukiko azken atalak (asko gustatzen zait nola jarri dezun liburuki hasierako esaldia!!)  :thumbsup
Ga?ea 3.liburukia asko gustatzen zait, ustet hor engantxatu nintzela Bleach-era
Segi horrela!!

Neriel

21. atala igota, disfrutau!! :aznn
Ez degu inoiz malkorik isuri behar. Gizakiaren porrota da, eta emozioen aurrean amore ematen badegu
frogatzen degun gauza bakarra hauek menperatzeko gure ezintasuna da.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Neriel

22. atala prest, gutxiago geratzen da 4. liburukiarekin hasteko!! :xD
Disfrutau! :thumbsup
Ez degu inoiz malkorik isuri behar. Gizakiaren porrota da, eta emozioen aurrean amore ematen badegu
frogatzen degun gauza bakarra hauek menperatzeko gure ezintasuna da.

Kiogo

Mila esker Neriel!
Galderatxo bat: 1.liburukiko hasierako orriak ere badituzu? (kontratapa, aurkibidea etab.) Eske 2.liburukia oso ondo geatzen da gauza guzti horiekin ^ ^

Neriel

Aipamenaren egilea: Kiogo  Noiz: 2008ko Maiatzaren 10a, 14:26:24
Galderatxo bat: 1.liburukiko hasierako orriak ere badituzu? (kontratapa, aurkibidea etab.) Eske 2.liburukia oso ondo geatzen da gauza guzti horiekin ^ ^

Bai, liburuki guztietakoak dauzkat. Udaran denbora gehiago izatean, agian berriro editatuko ditut hasierako atalak, kalitate oneko RAW-ekin eta hasierako orriak gehituko ditut. :aznn
Ez degu inoiz malkorik isuri behar. Gizakiaren porrota da, eta emozioen aurrean amore ematen badegu
frogatzen degun gauza bakarra hauek menperatzeko gure ezintasuna da.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Neriel

23. atala igota!!
Animo azterketetan zaudeten guztiei!! :thumbsup
Ez degu inoiz malkorik isuri behar. Gizakiaren porrota da, eta emozioen aurrean amore ematen badegu
frogatzen degun gauza bakarra hauek menperatzeko gure ezintasuna da.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Neriel, galderatxo bat, suposatzen dut zuk jakingo duzula. Fijatzen aritu naiz eta orain Bleachen atalak -105, -104, -103 eta -102 doaz, zer da hori, amaierarako falta direnak??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Joder, neu ere horren ikaraz nago :xD :xD :xD :xD Baina ez du ematen beste 101 atal gehiago atera ditzakeenik.... Nik uste dut berriro itzuliko direla borrokara eta geroago sartuko dutela iraganaren beste zatiren bat (edo gehiago). Tipoa asko arriskatzen ari da zenbakiak atzeranzka eginez :xD :xD Edo atalak sobratuko zaizkio edo azkenean dena sartuko du presaka a la desesperada, toki ezagatik :xD

jonnydbz

Nik ez dut jarraitzen, baina kuriosoa iruditu zait.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Neriel

Lasai, lasai, ez da bukatzeko falta diren atalak  :aznn
Minus horiek jartzen ari da orain iraganeko sagarekin hasi delako, zeroa orain gertatzen ari dena litzateke (Ichigo eta abar...)eta minusak lehen gertatu zela esan nahi du. Horrela, -105a -102 baino lehenago gertatu zen.
Ez dakit oso ondo esplikatu deten, ez bada ulertu esan lasai ta berriz azalduko det jejeje  :xD :xD
Ez degu inoiz malkorik isuri behar. Gizakiaren porrota da, eta emozioen aurrean amore ematen badegu
frogatzen degun gauza bakarra hauek menperatzeko gure ezintasuna da.

Aju

Ostias, ez dut galdera ondo ulertu :xD :xD Mangaren lehen atala baino dezente aurrerago zer gertatu zen azaltzen dabil. Ta zenbakiak atzeranzka emanez, ez dakit nik... Norbere burua asko limitatzea da, ondo pentsatu behar duzu zer sartu zehazki.