GOENKALE [MU/EMULE/ONLINE] [24/??]

Sortzailea C4GTA, 2008ko Maiatzaren 30a, 11:31:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

C4GTA

#15
Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2008ko Ekainaren 02a, 08:09:32
Nik etb1koa soilik garbatzen nago. Etbsat ez daukat eta.
berdin dio zer egingo diogu ba  :embarrassedd

Kontutxo bat AKET gaur arratsaldeko atala Izenburua Gezurra beti gezur! baina atalaren zenbakia 119 jartzen du akatz larria  :lol hurrengo atalean ea ondo jartzen duten ta ea zein den benetako zenbakia atalarena. bestela ere azkeneko ataletan astelehen eta astearte gauekotan azkenaldi onetan izenburua besterik ez du jartzen zenbakiaz astuz. Aio
AKET eskertuko nizuke zuk astelehen arratsalde onetako atala igoko bazenu zer diozu?

EDIT2: astelehen gaueko atala ondo grabatu zait ta ordenagailura pasatzeko arazorik ez dit eman. Hemendik pixkatera atala prest izango dut gordetzeko ta bihar goizean igotzen jarriko dut. Aio


EDIT3: Igotzen dago asteleheneko atala. astearte eguerdirako prest egongo da jeisteko. Orain ohera noa bitartean lo egiteko Aio :egiptooo

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

AKET

Uztailean euskal encounter izango da. Ze deritzozu han material guztia pasatzen ba dizut.

C4GTA

#17
Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2008ko Ekainaren 03a, 08:24:46
Uztailean euskal encounter izango da. Ze deritzozu han material guztia pasatzen ba dizut.
euskal encoding? area joateko? esaten duzu? ni zekula ez nahiz joan! al duzu nirekin hitzegin? ba al duzu? SKYPE edo MESSENGER? ni nahiago dut skype messengerra arazoak besterik ez du ematen. nire msn helbidea eta skypekoa firman jarriko dut oraintxe

ni orain lanera noa 22:00ak aldera goenkale orduan msn eta skypean egongo nahiz. Aio  :bye2

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

Taichisan

Aipamenaren egilea: C4GTA  Noiz: 2008ko Ekainaren 03a, 12:42:25
Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2008ko Ekainaren 03a, 08:24:46
Uztailean euskal encounter izango da. Ze deritzozu han material guztia pasatzen ba dizut.
euskal encoding? area joateko? esaten duzu? ni zekula ez nahiz joan! al duzu nirekin hitzegin? ba al duzu? SKYPE edo MESSENGER? ni nahiago dut skype messengerra arazoak besterik ez du ematen. nire msn helbidea eta skypekoa firman jarriko dut oraintxe

ni orain lanera noa 22:00ak aldera goenkale orduan msn eta skypean egongo nahiz. Aio  :bye2

EUSKAL ENCOUNTER ez EUSKAL ENCODINGS XDDD , euskal encodings hauxe bera daXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

C4GTA

#19
barkatu  :lol nahastu egin naiz  :lol

Nire DVDa nahiko kaxkar grabatzen du kalitateaz. Gomendatzen didazue DVD grabatzaile baten bat? Hurrengo denboraldia behar den bezela asitzeko, gero ordenagailura pasa ahal izan dezan? behar den bezela? Aio

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

C4GTA

Astearteko atala igo dut.

Oraindik ez dut saiatu nola egin DIVX formatoan nola eginten den orain narte bezela pasa dut atala aio

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

C4GTA

gaurko atala ezin izan dut grabatu ezingo dut igo itxaron beharko dugu aket niri atal hori pasa ta nik igotzeko. Aio

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

C4GTA

Aspaldiko partez atal bat igo dut hori bai iragariak eta guzti du.


Oharra: Kontua da orain dela gutxi ordenagailuan UBUNTU S.O. jarri didate hori dela eta ez daukat windows movie maker, iragarkiak kendu ahal izateko. Bestalde AKET avi formatoan utzi dit atalak bestela ere ezingo nuke DVDtik Avi formatora paserik nola egin ez dakit!  Laguntzerik baduzue UBUNTU honetkin zer programa erabili zueidi atalak igo ahal izateko? mila esker.

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

klaitons

Barkatu esatea, baina C4GTA...
Peioren bihotzekoaren atala ez da hori.
Atzo bidali zenidan atala, Alex arraldetik dihoanekoa da, gainera, arratsalde batean grabatuta dago. Egia esan, gaueko atala peiorena izango zen, baina arratsaldeko atala grabatuta dago, 30 minutukoa hain zuzen.
Beno, espero dut azkeneko 6 atalak ongi igotzea.
Beno, agur eta beste bat arte.
Agur.

C4GTA

barkatu ba ps3an ikusiko ditut atalak ta peiona zein den begiratzean igotzen jarriko dut

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

klaitons

Ondo da.
Eskerrik asko guztiagatik.
Ea atal guztiak osoak eta ongi dauden.
Nik, Peiori bihotzekoa ematen dion ataletik aurrerako guztiak nahi ditut, hau da, 14. denboraldiko azken 6 kapituluak.
Beno, ba eskerrik asko berriz ere guztiagatik.
Ahal duzunean, erantzun.
Agur.

C4GTA

Aipamenaren egilea: klaitons  Noiz: 2008ko Abuztuaren 18a, 22:24:12
Ondo da.
Eskerrik asko guztiagatik.
Ea atal guztiak osoak eta ongi dauden.
Nik, Peiori bihotzekoa ematen dion ataletik aurrerako guztiak nahi ditut, hau da, 14. denboraldiko azken 6 kapituluak.
Beno, ba eskerrik asko berriz ere guztiagatik.
Ahal duzunean, erantzun.
Agur.

itxura denez AKET bere intentsio onarekin eman didan ataletan ez daude azkeneko 6 atalak nik ezkerrak badaezpada baditudala uztailak 14koa izan ezik. ordenagailura pasako ditut eta gero igotzen joango naiz. AKET faborez goenkale arratsaldetakoa grabatzen jarraitu!

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

klaitons

Ondo da C4GTA
Eskerrik asko.
Noizko izango dituzu atalak?
AKET-ek, zuri falta zaizun atala ez du izango ezta?
Ah, posta elektronikora ailegatu zaidan atala, noizkoa da? Orain jeisten ari naizena?

C4GTA

 :serie1_wall:

Seguruna nik bertan behera utziko dut goenkale igotzearen kontua momentu lagun baten esku utziko dut berak igotzen baditu linkak deskargak egiteko hemen jarriko dut.

momentuz nik ez dut astirik ezta arnasik artzeko ere lan berria dut eta 10 ordfutik behera ez dut egiten egunean lanean. etxera etorri ta afaldu eta zuzenena oheratzen naiz.

:brickwall

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

C4GTA

#29
Goenkale Online ikustea dago etbko webgunea.

http://www.eitb.com/bideoak/osoa/31445/goenkale-balantza-kontuak-3-zatia/

or duzue adibide bat atal bat ondo izan. eta itxura denez deskargatu daitekela uste dut mp4 formatuan.

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info