Manga antzezlanak - uharte miragarria - tomato

Sortzailea enoku, 2008ko Urriaren 13a, 21:06:19

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

enoku

UHARTE MIRAGARRIA









--------------------------------------------------------------------------------


SINOPSIA

Manga honetan istorio motz ezberdinak aurkitzen dira, hauetako bat da Uharte Miragarria. Akira Toriyama handiak bere mangaka hasieratan eginiko bilduma da Manga Antzezlanak deituriko liburuxkak osatzen dutena. Espero dut zuen gustokoa izatea, esan beharra dut nere lehenengo itzultze "lana" dela eta akatsak egon egongo direla ziurrenik ba?o horrela ikasten da ez? Besterik gabe hemen lehenengo bi kapituluak, ea ba gustoko dituzuen.


--------------------------------------------------------------------------------

FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala:
Produkzio Urtea: 1983ko uda
Kapituluak: 1 eta 2 oraingoz
Egoera: Amaitua
Nazionalitatea: Japonia
Egilea: Akira Toriyama



PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: enokomik
Arduradunak: enoku
Publikazioa: ?


Hizkuntza: Euskera


--------------------------------------------------------------------------------

LINKAK

Megaupload:

http://www.megaupload.com/es/?d=8C8FVONR


--------------------------------------------------------------------------------

TOMATO







--------------------------------------------------------------------------------


SINOPSIA

Manga honetan istorio motz ezberdinak aurkitzen dira, hauetako bat da Tomato neskatxa detektibea. Akira Toriyama handiak bere mangaka hasieratan eginiko bilduma da Manga Antzezlanak deituriko liburuxkak osatzen dutena. Espero dut zuen gustokoa izatea oraingo hau ere, besterik gabe zuekin tomato!


--------------------------------------------------------------------------------

FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala:
Produkzio Urtea: 1983ko uda
Kapituluak: 3. kapitulua
Egoera: Amaitua
Nazionalitatea: Japonia
Egilea: Akira Toriyama



PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: enokomik
Arduradunak: enoku
Publikazioa: ?


Hizkuntza: Euskera


--------------------------------------------------------------------------------

LINKAK

Megaupload:

http://www.megaupload.com/es/?d=SCEWP1PZ

Aju

Eskerrik asko, beti egon naiz hau erosteko asmoz, baina honela hobe!

jonnydbz

OOOOOO eskerrik asko, jaisten jarri dut.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

enoku

aupa, barkatu ba?a pare bat akats billatu ditut itzulpenean, hauetako bat potoloa ga?era, jaitsi dezutenok igarriko diozue, jaja.
Igo dut berria, okerrak zuzenduta.

Taichisan

Esker mila ta ongi etorria Euskal Encodingsera^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Kontuz!! Ze hemen akatsekin pila bat izorratzeko joera daukagu ;)

::Vudu
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa