Totoro Auzokidea - Tonari No Totoro (1988) (Hayao Miyazaki) [1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Uztailaren 08a, 23:53:33

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Norbaitek ikusi al du filma?? Eske azken 6 minutuak desfasatuta dauzkat, agian nire arazoa da bakarrik (gaizki kopiatuta edo).
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

kenshin

TT_TT
oso poliki doaaaa..... bueno... lasai lasai aber jeisten den... XD

jonnydbz

Azkenzatia gaizki dago, baina bueno...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

nKo45

barkatu ba?o lan pixkat geiago eskatuko nizueke.....
megauploadetik premium erabiltzaileek soilik jaitsi dezakete eta ni ez naiz

norbaitek bi zatitan igoko balu winrar-ekin zatituta edo ikeragarri eskertuko nioke...
GiBi Racing

Taichisan

Lasai ta barkatu, arratsaldean hasiko naz igotzen 2 parteetan^^ ta eskerrik asko esateagatik^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Baina honek ez dauka azken zatia zuzenduta ez?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Kiogok egin zuen bertsioa izan zen asike ez dakit berdina izango den ala ez
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Kiogo? Nik dakidala Ronbinek egin zuen emulez jeitsi nuena.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ba robinek izango zan ,ez dakit zeren eztzuen izena jarri..XD Dena den hori da bai, dualean igo zan filmea ez nik egindako bertsioa
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Ba horrek azken 6 minutuak desfasaturik dauzka. Uste dut zuzenduta pasa zidala, baina ez nuen egiaztatu, eta bilatu egin behark nuke. Hala ere asko jota emulen jarri dezaket.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Pirikiturria

Kaixo Denoi,

Emulen hasi naiz jaisten Taichisanek egindako bertsioa.

[EUSKAL-ENCODINGS] TOTORO AUZOKIDEA.-.DVD-RIP.-[EUSKERA.EUSKARA]by Taichisan.avi

Taichisan, hori audioa ondo dauka?


Ondo izan,

Taichisan

Nire bertsioan behintzat ondo dago sinkronia, gauza da duala ez duela baino egia esan duala eukitea berdin zait filme hontan.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Meneamen sartzen zaretenok irakurriko zenuten agian, baina hemen jartzea ere ez dago gaizki. Totorok atzetik duen istorioa komentatzen du:

No volver?s a ver Totoro de la misma forma.

Ikusten dudan hurrengoan gauza hauetan fijatuko naiz, gainera orain HDTV bertsioa daukat ikusteko :irri:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra


zumarra