BRINKOLA [MU] [6/??]

Sortzailea Akerbeltz, 2009ko Apirilaren 25a, 20:56:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Akerbeltz

BRINKOLA



SINOPSIA

"Brinkola"n, denbora aspaldi geratu zen. "Brinkola", mundutik aparte bizi den herria da, ez baitute inorekin inolako harremanik. Lehen, trena bertatik pasatzen zen, baina ditxosozko kotxeras bertan egin zutenetik, akabo herriko giroa, eta dena gainbehera datorkie. Etxeak aspaldikoak, arropak noizbaitekoak, eta bertakoen orrazkerak beste mundu batekoak dirudite.

"Brinkola"ko geltokia itxi zutenean, justizia, ekonomia eta izatekoa era propioa sortu zituzten? eta guzti hauek arautzeko, herria goitik behera gidatzen duen Kooperatiba gorpuztu zuten.

Gainera, kanpotarrik ezean, eskarola jan beharrean izaten dira Brinkolatarrak? haragijale itsuak izan arren. Brinkolatarrak oso muturrekoak dira. Exzentrikoak, disparatatuak, mesfidatiak, hitz batean esateko: xomorroak.

Kanpotarrak grinaz hartzen dituzte eta benetako jaia da eurentzat kanpotarrak Brinkolara etortzea. Harategia lepo betetze dute okelaz, orduan. Bada misterio ilun bat guztiaren atzean.





FITXA TEKNIKOA

Zuzendaritza: Telmo Esnal eta Asier Altuna
Produkzio urtea: 2009
Gidoia: Telmo Esnal, Asier Altuna, Nagore Aranburu, Egoitz Lasa eta Mikel Pagadizabal
Musika: Javi P3z
Produktoreak: Izaskun Pardina eta Ander Sistiaga
Aktoreak: Anjel Alkain, Ainere Tolosa, Egoitz Lasa, Mikel Laskurain, Ion Iraola, Anartz Zuazua, Mikel Pagadizabal, I?ake Irastorza, Ixabel Agirresarobe eta Pedro Arizaga.


PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Arduraduna: Akerbeltz
Iraupena: 37 minutu
Tamaina: 330 MB
Audioaren hizkuntza: Euskara
Azpitituluak: Ez
Emisioa: etb1

MEGAUPLOAD

Lehen atala: Eskarola



Bigarren atala: Oinalak



Hirugarren atala: Akersoro



Laugarren atala: Kia



Bosgarren atala: Komerianteak



Seigarren atala: Manuel

Arsenicum

Eskerrikasko Akerbeltz. Ointxe ikusi dot ta barre batzuk in dotaz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Justu erein egun eon nintzan eitbko bideotan atala ikusten ta pentsatu neban inok hartzen ezbazuen eitb.cometik igoko nituela ni, asike oso ona Akerbeltz!!^^

Bide batez datozen atalentzako ahal izanez gero nik horrelako izena jartzea gomendatzen dotzut:
[Euskal-Encodings] BRINKOLA-01-Eskarola.-.by akerbeltz
Batez ere release gehienak horrela daudezelako ta baita ere horrela "firma" bezala delako, jakinda Euskal Encodingsetik ateatzen dela ta nork den egilea besterik^^, Hau be Neuaitor eta oin gurekin releaseak egiten hari zaretenok balio zaizue bale??^^

AIO ta lan ona aizu!!^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Akerbeltz

Eskerrik asko Taichisan.
Kontuan izango dodaz emondako gomendioak!

getxoztarra

Eskerrik asko! bajaten nabil bigarrena jada. Lehenengoa oso ondo dau!
Lan ona!

darko

Hirugarren atala benetan ikustekoa da XD. Eskerrik asko Akerbeltz ;)
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

shanks_op

aupa! eskerrik asko akerbeltz!!
zenbat kapitulu dira?
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

getxoztarra

Eskerrik asko barrriro akerbeltz!

Arsenicum

Hirugarrena onena! Eskerrikasko!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

killer

kristona hi segui orrela  :biggrin:



jonnydbz

Esan didatenez, oso ondo dago telesail hau, ta jeistera animatu naiz. Hala ere, 6 atal bakarrik egin zituzten edo gehiago emititu ziren? Norbaitek badaki?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Xabilo

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Martxoaren 15a, 13:19:01
Esan didatenez, oso ondo dago telesail hau, ta jeistera animatu naiz. Hala ere, 6 atal bakarrik egin zituzten edo gehiago emititu ziren? Norbaitek badaki?
Bai, kapitulo gehiago daude, nik idatzi nion post-aren sortzaileari, eta esan zidan ahal zuenean igoko zituela. 13bat kapitulo daude uste dut. Oso ona da seriea

jonnydbz

Eskerrik asko Xabilo, eta ongi etorri! Tartetxo bat daukadanean ikusten hasiko naiz, ea zer moduz dagoen.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Norbaitek ez ditu izango Brinkolako atal guztiak?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa